BELLA ANLATIYOR: SABAH UYANDIĞIMDA ROSS YANIMDA YOKTU . BANYODAN IM FİNALLY ME ŞARKISININ SESİ GELİYORDU. BANYOYA GİRDİM . ROSS DUŞ ALIRKEN LAURA NIN ŞARKISINI MI SÖYLÜYORDU. HA HAYT ÇOK EYLENCELİ . ROSS BENİM GÜLMEMİ DUYDU GALİBA SESİNİ KESTİ DAHA SES GELMEYİNCE BANYONUN KAPISINI KAPATIP ÇIKTIM . ARKADAN YİNE SES GELDİ.BENDE ALT KATA İNDİM .RİKER VE KATE ARKA BAHÇEDE YERDEKİ SU FISKİYESİNİN ALTINDE YATARAK SON DAKİKALARINI BİRLİKTE GEÇİRİYORLERDI . OLİVİA MUTFAKTA KAHVALTIYI HAZIRLIYORDU.YANINA GİTTİM VE .
BELLA :: ZENDEYA LAURA KENTON VE RYDEL NEREDE?
OLİVİA : ZENDEYA VE LAURA TELEFONLARINI BULMAYA ÇALIŞIYORLAR . BEN SAKLADIMDA HA HAYT . RYDEL ROCK THAT ROCK I AÇTI VE KENDİ ODASININ DUVARLARINA HELLO KİTTY ÇİZİYOR.KENTON U BİLMİYORUM.
BELLA: EE HANİ BANA JACK İ ANLATACAKTIN.ANLATSANA .
OLİVİA : HE TMM BAK ŞİMDİ . BELLS BEN ONU ÇOK SEVİYORUM AMA ONA SÖYLEYEMİYORUM.BANA YARDIM ET.
BELLA: PEKİ YARDIM EDERİM AMA ONU GERÇEKTEN SEVİYORSAN .
OLİVİA: EVET BELLS ONUN O TATLI GÜLÜŞÜNÜ, KAHVE RENGİ SAÇLARINI , KAHVE RENGİ GÖZLERİNİ UHH.
BELLA: PEKİ KENTON NASIL?
OLİVİA: BENCE İYİ BİR İNSAN ÇOK ROMANTİK VE KARİZMATİK AMA ONUNLA ÇIKAMAM O DAHA NE BİLİYİM ? İŞTE.
BELLA: NE ?
OLİVİA: İŞTE UFF.ONUN SEVGİLİSİ VARDIR . JACK DE DAHA BENİM ONU SEVDİĞİMİ BİLMİO .AMA YANİ KENTON BANA TEKLİF EDERSE KABUL EDERİM YANİ.
BELLA: YANİ KENTONDAN DA HOŞLANIYORSUN.
OLİVİA: JACK MADEM BİLMİO ZATEN E EN YAKINDA KENTON TEKLİF EDERSE KAÇIRMAM.
BİZ GÜLÜŞÜRKEN İÇERİ KENTON GİRDİ .
KENTON: HEY OLİVİA MUTFAĞIN ÖNÜNDEN GEÇERKEN SİZE KULAK MİSAFİRİ OLDUMDA Ş-ŞEY OLİVİA SEN BENDEN Mİ HOŞLANIYORSUN.
OLİVİA:BEN ASLINDA KÖTÜ KIZIMDIR BU YÜZDEN DOĞRUYU DİREK SÖYLEMİCEM DEMİN NE DUYDUYSAN ONLAR DOĞRU KENTY.
KENTON:O ZAMAN BENİMLE ÇIKARMISIN OLİVİA?
OLİVİA: AYYY EVETTT EVET KENTY.
KENTON:KENTON YERİNE KENTY OO ÇEKİCİ AYNI SENİN GİBİ .
DEDİ VE OLİVİA NIN YANAĞINI ÖPTÜ.OLİVİA KENDİNİ TUTAMADI ODA DUDAĞINDAN ÖPTÜ.BENDE DAYANAMADIM İĞRENÇSİNİZ DİYİP GÜLEREK MUTFAKTAN ÇIKTIM.
...................1 SAAT SONRA ..................
KOLTUKTA OTURURKEN GİTME VAKTİMİZİN GELDİĞİNİ ANLAYAN OLİVİA.
OLİVİA: HEY HADİ TREN KALKACAK BEN AYARLADIM GEÇ KALIRSAK SİZİ UÇURURUM.
ZENDAYA : AY EVET HADİ TREN KALKACAK.
RİKER : HADİ BENİM ARABA İLE GİDELİM.
ARABAYA BİNDİK KISA SÜREDE TREN İSTASYONUNDAYDIK .
OLİVİA : SİZİ . ÖZLİCEM.
DEDİ VE AĞLAYARAK KENTONA SARILDI.KENTON DA ONA. BENDE.
BELLA: HEY CİDDİYİM . SİZİ ÇOK ÖZLİCEM.BAKIN OLİVİA ÖNCELİKLE SEN. KATE İYİKİ BENİ SENİNLE TANIŞTIRMIŞ. KATE SENİDE ÇOK ÖZLİCEM SEN BANA EN YAKIN ARKADAŞ TAN BİLE DAHA YAKINSIN BENİ JUSTİN İLE UYARDIĞIN GÜNÜ HATIRLIYORMUSUN . BEN ÇOK İYİ HATIRLIYORUM . NE EĞLENMİŞTİK AMA.
BEN BUNLARI SÖYLERKEN ROSS ETRAFA BAKINIYORDU BENDE YİNE ROSS UN YANINA GELDİM VE .
BELLA: FAKAT ARANIZDA ÖYLE BİRİ VAR Kİ BENİM İÇİN AYRI BİR YERİ VAR ROSS SENİ ÇOK SEVİYORUM BANA GÜZEL ANILAR YAŞATTIĞIN İÇİN SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
ROSS NE OLDUĞUNU ANLAMADAN ONA SARILDIM. ODA BANA SARILARAK
ROSS: BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM. BELLA TEŞEKKÜR EDERİM.
BELLA: BENDE ROSS BENDE . HE BU ARADA RİKER ,RYDEL VE LAURA SİZE GELİNCE ,RİKER KATE E SAHİP ÇIK ,RYDEL MERAK ETME RATLIF SENİ SEVİYOR VE LAURA ROSS A İYİ BAK ONU DİYER KIZLARDAN KORU.
LAURA : SEN MERAK ETME BELLS . NE KIZLAR ROSS A BAKACAK NEDE ROSS KIZLARA.
ROSS: HEYY BEN HALA BURDAYIM .
HEPİMİZ GÜLDÜK. TRENE BİNDİK . İŞTE GİDİYORDUK . YOLCULUĞUMUZ BİR GECE SÜRECEK,SABAHA ORADA OLACAKTIK...