ROSS VE BEN : NE?
OLİVİA: NE NE Sİ MAİA İLE TANIŞIYORMUSUNUZ.
ROSS: MAİA BENİM ESKİ SEVGİLİM.
BELLA: EVET .ROSS ONU UNUTTUĞUNU .SANMIŞTIM..
ROSS: BELLA BAZI ŞEYLERİ UNUTAMASSIN.
BELLA: ÖYLEMİ ROSS PEKİ.
DEDİM VE MOTORUMA ATLAYIP HASTANEYE GİTTİM.
ROSS DAN: BELLA MOTORUNA ATLAYIP BİRYERE GİTTİ BENDE HEMEN ZENDİ Yİ ARADIM.
ROSS:'ALO ZENDİ BAK ŞİMDİ BENİ İYİ DİNLE MAİA YA İYİ BAK BELLA YI BİRZCIK KIZDIRDIM VE HER AN HASTANEDE OLABİLİR .MAİA YI KORU BİZDE HEMEN GELİYORUZ.'
ZENDEYA:'TAMAM'
TELEFONU KAPATTIM BEN VE OLİVİA BENİM MOTORUMA KATE VE RİKER RİKER IN MOTORU İLE GELDİLER .HASTANEDEYDİK .HEMEN HEMŞİREDEN MAİA NIN ODASINI ÖĞRENDİM ODADAN İÇERİ GİRDİĞİMDE MAİA YATIYORDU. YANINDADA BELLA YATIYORDU .NE ?İKİSİ AYNI YATAKTAMI? ŞİMDİ BAYILACAM.
ROSS :ZENDİ BELLA YA NE OLDU?
ZENDİ:BELLA SENİN DEDİĞİN GİBİ SİNİRLİ GELMEDİ TAM TERSİ GÜLEREK GİRDİ İÇERİ SONRA KAHVE ALICAM DİYE ÇIKTI .DAHA SONRA BELLA YI EN SON BU ODADA GÖREN HEMŞİRELER BELLA YI BAYGIN BİR ŞEKİLDE BU ODA YA GETİRDİLER .
ROSS: BELLS ŞİMDİ NASIL?
ZENDİ :BAYGIN .
BELLA NIN YANINA GİTTİM VE DUDAĞINA BİR ÖPÜCÜK KONDURDUM.
ROSS:BELLA BOMBA BATLADIĞINDA SEN BANA NASIL YALVARDIYSAN BENDE SANA YALVARIYORUM BELLS LÜTFEN UYANN...
BELLA UYANIR :)
BELLA :ROSS BU SENMİSİN.?
ROSS: EVET AŞKIM BENİM NASILSIN ?
BELLA:BİRAZ BAŞIM AĞRIYO.EVE GİDELİM .
ROSS:TAMAM AMA MAİA NE OLACAK?
OLİVİA:BEN LAURA YI ARADIM O BAKACAK MAİA YA BU ARADA LAURA DA BİZDEN OLMAK İSTİYOR.ŞEY HEM DE-
BELLA :OLSUN.
OLİVİA: NE? ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BELLS.
BELLA ANLATIYOR :YARIN BÜYÜK BİR GÜN YARIN.BEN ,MAİA,ROSS,RİKER ,KATE ,OLİVİA VE ZENDEYA TABİ BİRDE LAURA VE JUSTİN VAR.HEPİMİZ VANESSA YI BULMAYA ÇALIŞACAĞIZ AMA ŞİMDİ BİR HORTLAĞA DÖNMEDEN ÖNCE UYUMAM LAZIM.
BELLA :HADİ EVE GİDELİM ROSS.
ROSS : TAMAM AŞKIM .
EVE GELDİK BEN DİREK ODAMA ÇIKTIM HAFTAYA ANNEMLER GELECEKTİ.ROSS ,ZENDEYA, RİKER VE KATE FİLM İZLİYORLARDI.YANLARINA İNDİM KPI ÇALINCA KAPIYA BAKTIM .BIKKINLIKLA GİDİP KAPIYI AÇTIM.
JUSTİN VE LAURA ELLERİNDE DE BİR KUTU VAR.
BELLA:İÇERİ GEÇSENİZE.
JUSTİN VE LAURA KOLTUKLARA OTURDULAR .JUSTİN E
BELLA:JUSTİN O KUTUDA NE VAR?
JUSTİN :BİLMEM BU KUTUYU SENİN KAPININ ÖNÜNDE BULDUK.
BELLA:VER Bİ.
ELİMDEN ALDIĞIM GİBİ İÇİNİ AÇTIM.İÇİNDE BİR NOT VE BİR DE KOLYE BULDUM VE YÜKSEK SESLE NOTU OKUDUM.
"SEVGİLİ BELLA .YAZIK.BU ARADA KATE RİKERDAN AYRILANA KADAR BU İSYAN DEVAM EDER.BU ARADA BEN VANESSA BENİ ARA TATLIM..."
BELLA : SEN KAŞINDIN.
BELLA" ALO VANESSA NE İSTİYORSUN"...