VANESSA VE JUSTİN...

31 1 0
                                    

ÇOCUKLARIDA YANİ BİZİMKİLERİ DE ALIP VANESSA NIN EVİNİN KAPISINI KIRACAK GİBİ YUMRUKLAMAYA BAŞLADIM.KAPI AILINCA:

BELLA: LAURA ABLAN NEREDE?

LAURA : AA ROSS MERHABA.

BELLA: LAURAAA

LAURA : ABLAM EVDE DEİL .

EVDEN ÇIKARKEN :

BELLA: BU ARADA ROSS BENİM İLE SEVGİLİ CANIM BY.

EVDEN ÇIKIP JUSTİNLERE GİTTİM .KAPI AÇIKTI.İÇERİ BEN ,ROSS,KATE,RİKERVE OLİVİA GİRMİŞTİK.

BELLA:HER YERDE İÇKİ ŞİŞESİ VAR.

DİYEREK ŞİŞELERDEN BİRİNİ ALIP KOLTUĞUN ÜSTÜNE FIRLATTIM.

BELLA: JUSTİN VANESSA NIN YERİNİ SÖYLEMESSEN NELER OLACAĞINI BİLİYOSUN.

JUSTİN : SÖYLERSEM DE BİLİYORUM .

DEDİ KARANLIKTAN YÜZÜNÜ GÖREMİYORDUM.IŞIKLARI AÇTIĞIMDA JUSTİN İN YÜZÜNDE MORLUKLAR VARDI ,SAÇLARI DAĞILMIŞTI ,DUDAĞI KIZARMIŞTI VE PANTOLONUNUN KEMERİ ÇÖZÜLMÜŞ AŞAĞI DOĞRU SARKIYORDU. KOŞARAK YANINA GİTTİM .

BELLA: JUSTİN BUNU SANA VANESSA MI YAPTI.

JUSTİN: E-EVET B-BELL BENİ BIRAKMAYIN .ROSS ÇOK Ö-ÖZÜR---

BELLA:JUSTİN HAYIR KENDİNİ TOPLA BAYILMA BAYILIRSAN ÖLEBİLİRSİN LÜTFEN JUS.ABİM GİBİ ODA KOLLARIMDA ÖLMÜŞTÜ.

ROSS: BELLS İYİMİSİN?

BELLA: AY NE HE TAMAM İYİİYİM ROSS .HADİ İŞİMİZE ODAKLANALIM.OLİVİA ,KATE 2 NİZ JUSTİNİ LAURANIN EVİNE BIRAKIN GELİN .RİKER VE ROSS SİZDE BENİMLE GELİYORSUNUZ.

RİKER: TAMAM .

ROSS: TAAMAAMM:)

HIZLI ADIMLARLA MERDİVENLERİ ÇIKARKEN AYAĞIM TAKILDI.VE DİREK ROSS UN KUCAĞINA DÜŞTÜM .BİR SÜRE BAKIŞTIKTAN SONRA 

RİKER : HADİ AMA AŞK KUŞLARI BİR İŞİMİZ VAR.

ROSS VE BEN AYNANDA AYRILARAK :DOĞRU PARDON.

VANESSAYI İZLİYORDUK KENDİ ARAMIZDA FISILTIYLA KONUŞUYORDUK .

BELLA'O DA NE ? YOKSA O BOMBA KAÇIN ROSSS'

ANİDEN KOŞARAK EVDEN ÇIKTIK .EVDEN TAM ÇIKTIĞIMIZDA BOMBA PATLADI. BEN DÜMDÜZ ROSS SOLA RİKER DA SAĞA FIRLADI .UYANDIĞIMDA KOŞARAK ROSS A SARILDIM RİKER DAHA YENİ KALKIYORDU YERDEN.ROSS A SARILARAK AĞLADIM.

BELLA:ROSS UYAN LÜTFEN HADİ ROSS SENİ ÇOK SEVİYORUM ROSS .LÜTFEN ....ROSS...LÜTFEN 


ROSS: UYANDIM ZATEN BELLS.

BELLA:ROSS BİR AN SENIİ KAYBETTİĞİMİ SANDIM ROSS.

ROSS BANA DOĞRUKAFASINI KALDIRDI VE ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK.AYRILDIĞIMIZDA KATE RİKER I KALDIRMAYA ÇALIŞIYORDU. HEP BİRLİKTE BİZİM EVE GİTTİK.  KOLTUĞA OTURUP DELİL BULMAYA ÇALIŞTIK.

BELLA: BU ARADA ZENDEYA NEREDE?

OLİVİA : AYY BEN ONU UNUTTUM.ŞEY BU ARADA ZENDİ HASTANEDE.

KATE: NEEE?

OLİVİA:YA ÖNEMLİ BİŞEYİ YOK . BEN VE ZENDİ YOLDA YÜRÜYEK GELİRKEN KARŞI KALDIRIMDA BAŞKA BİR KIZI  TACİZ EDİYORLARDI BEN VE ZENDİ BUNA DAYANAMADIK GİTTİK ADAMLARI DÖVMEYE ADAMLARI DÖVDÜK ADAMLAR KAÇTI. ZENDİ VE BEN KIZIN BİŞEYİ VARMI DİYE BAKTIRMAK İÇİN HASTANEYE GÖTÜRDÜK .ZENDİ DE O KIZIN BAŞINDA.

ROSS:KIZIN ADI NEYDİ BARİ.

OLİVİA:KIZIN ADI MAİA MİTCHELL.

ROSS VE BEN : NEE?...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin