.......................SABAH EVDE.......................
BELLA ANLATIYOR:ROSS U UYANDIRMADAN RUTİN İŞLERİMİ HALLEDİP MUTFAĞA GİTTİM.VE YİYECEK BİR ŞEYLER ARAMAYA BAŞLADIM .BULAMAYINCA EVİMİZİN EN ALT KATINDAKİ SİNEMA SALONUNA GİTTİM . AUSTİN VE ALLY İZLERKEN UYUYAKALMIŞTIM .
ROSS ANLATIYOR:SABAH UYANDIĞIMDA BELLA YANIMDA YOKTU .BELLA İLE YENİ BİR EVE TAŞINMIŞTIK .BU EV ÇOK GÜZELDİ .RİKER VE KATE İSE ...ONLARDA EVLENDİLER VE BİZMLE KALIYORLAR . BELLA BİZİM ESKİ EVİ BULUŞMA YERİMİZ DİYE KİMSEYE SATMIYOR .ARADA SIRADA ZENDEYA ,OLİVİA,LAURA,JUSTİN VE RYDEL İLE BULUŞMAK İSTERSEK O EVE GİDECEĞİZ NEYSE. ŞİMDİKİ EVİMİZ ÇOK GÜZEL SİNEMA SALONU BİLE VAR.BELLA NIN NERDE OLDUĞUNU AZ ÇOK TAHMİN EDEMİYOR DEĞİLİM HANİ.ŞİMDİ SİNEMA SANLONUNA GİDİP FİLİM İZLEYECEKTİM .SİNEMA SALONUNA GELDİĞİMDE BELLA KOLTUKLARDA YATIYORDU.ONU KUCAĞIMA YATIRIP KOLTUKLARDAN BİRİNE OTURUM .GALİBA AUSTİN VE ALLY İZLİYORDU.FİLMİ KAPATINCA UYANDI VE BANA BAKTI.
BELLA.:GÜNAYDIN AŞKIM.
ROSS:SANADA.
BELLA:YAA BENİM BAŞIM DÖNÜYOR ROSS.
ROSS:BEKLEYELİM BİRAZDAN GEÇER GEÇMESSE HASTANEYE GİDERİZ . BEN BİR SU ALIP GELİYİM.
BELLA ONAYLARCASINA KAFASINI SALLADI.MUTFAĞA GİTTİM .GERİ DÖNDÜĞÜMDE BELLA YERDE YATIYORDU KATE VE RİKER İSE BAŞINDALALARDI .
ROSS:NE OLDU ONA ?
RİKER : BİLEM KATE İLE FİLM İZLEYECEKTİK GELDİĞİMİZDE YERDEYDİ.
RİKER BELLA YI KALDIRIP BENİM KUCAĞIMA VERDİ VE SÜRÜCÜ KOLTUĞUNA GEÇTİ.KATE İSE ÖNDE HEMEN YANINA OTURDU.BENDE BELLA YI KUCAĞIMA YATIRIP ARKADA OTUDUM.ÇOK KISA BİR SÜREDE HASTANEYE VARDIK. BELLA YI HEMEN YOĞUN BAKIMA ALDILAR .BENİ İÇERİ ALMADILAR .BİRTEK HASTANEDE GÖNÜLLÜ OLARAK ÇALIŞAN KATE İ ALDILAR .
BELLA ANLATIYOR:UYANDIĞIMDA AMELİYAT HANEDEYDİM TEPEMDE YANAN IŞIKLA ETRAFI ZAR ZOR GÖREBİLİYORDUM.ZORLADA OLSA YUKARIDAKİ CAMA BAKABİLMİŞTİM .EVET.EVET BU ROSS TU VE ÜZGÜN GÖRÜNÜYORDU .BİRDEN ETRAF KARARDI .
KATE ANLATIYOR: BELLA NIN UYANDIĞINI VE ROSS A BAKTIĞINI GÖRÜNCE HEMEN NARKOZU BATIRDIM .YOKSA ROSS A BAKACAKTI SONRA KENDİNE BAKACAKTI VE DURUMUNA ÜZÜLÜP AĞLAYACAKTI BENİM DE MORALİM BOZULACAKTI VE TEDAVİYİ YAPAMAYACAKTIM .
ROSS ANLATIYOR :BEKLE ,BELKE,BEKLE VE BEKLE SIKILDIM VE
ROSS:RİKER BELLA İÇİN ÇOK ENDİŞELENİYORUM .
RİKER:NEDEN BENCE BİR ŞEYİ OLMAYACAK.
DERKEN ODADAN ÖNCE BELLA YI ÇIKARTTILAR . PEŞİNDEN GİTMEK İÇİN AYAKLANDIM AMA ARKAMDAN KATE BENİ GERİ YERİME OTUTTURDU.
KATE:ROSS GİTMESSEN DAHA İYİ .
ROSS:NEDEN YOKSA . YOKSA ÖLDÜMÜ.?
KATE:ROSS HAYIR NEREDEN ÇIKARTTIN O ÖLMEDİ.SADECE HAFIZASINI KAYBETTİ.YANİ YARISINI .
ROSS:HANGİ YARISINI?
KATE:SENLE TANIŞTIKTAN ÖNCESİNİ.
ROSS:YANİ BENİ HATIRLAYACAKMI?
KATE:BİLMEM GEL Bİ BAKALIM.
KATE ÖNDE BEN VE RİKER ARKADA BELLA NIN ODASINA GİRDİK .BELLA DAHA YENİ UYANDI.BEN HEMEN YANINA KOŞUP ELİNİ TUTTUM . BEN ELİNİ TUTAR TUTMAZ ELİNİ ÇEKTİ ŞAŞIRMIŞTIM BÖYLE BİR TEPKKİ BEKLEMİYORDUM...