BELLA ANLATIYOR:''BU KIZ İÇ SESİMİ DUYABİLİYORDU''
ŞEVVAL:''HALA SENİ DUYABİLİYORUM''
BELLA:''BANA BİR ŞEY YAPMİCAKSIN DEMİ ''
ŞEVVAL:''YARAMAZLIK YAPMASSAN BENDE SANA BİRŞEY YAPMAM''
BELLA :Ş-ŞEY ROSS NE ZAMAN G-GİDECEĞİZ AŞKIM.
ROSS:BELLA 1 HAFTA DAHA BURADA KALACAĞIZ .
BELLA :A-AMA ROSS ŞEY BEN-
ROSS:BELLA SANA NE DEDİYSEM O OLACAK !
BELLA:ANLATIYOR :ROSS BANA NEDEN BÖYLE DAVRANIYORDU Kİ ACABA .NEYSE ...
ROSS:BELLA SANA BİR CEZA VERECEĞİM BENİMLE ÜST KATTA SOL TARAFTA DURAN ODAYA GEL.
ROSS BENİ ODAYA ÇAĞIRDI ONDAN KORKTUĞUM İÇİN GİTTİM.ANİDEN ROSS KAPIYI KAPATTI VE HIZLA BANA YAKLAŞTI .
BELLA:R-ROSS K-KORKUYORUM.N- NORMALDE B-BAD GİRL O-OLDUĞUM İ-İÇİN K-KORKMAM A-AMA S-SENDEN K-KORKUYORUM R-ROSS.
ROSS:KORKMA BENDEN BİRŞEY YAPMİCAM SADECE BİR OYUN OYNİCAZ BURDAN GİDENE KADAR SEVGİLİ DEYİLMİŞ GİBİ DAVRAN .ŞEVVAL BİR VAMP-
BELLA:VAMPİR .BİLİYORUM
ROSS:NERDEN BİLİYORSUN .?
BELLA : İNANMAYACAKSIN AMA ONUNLA ZİHİNDEN KONUŞTUK.
ROSS:BENCE ŞEVO SENİ SEVDİ.
BELLA:NİE ÖYLE DEDİN Kİ ŞİMDİ?
ROSS:ŞEVO BENİM KAÇ YILLIK KANKAM BELLS.HEMDE O SENİ SEVMESEYDİ ŞİMDİYE KADAR ...
BELLA:ANLADIM ROSSY.
ONA SARILINCA ODA BANA SARILDI.BİRBİRİMİZE İYİCE SOKULDUK .BEN HAFİF GERİ GİTTİM VE ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK.ROSS BENİ YATAĞA YATIRDI ANİDEN KAPI AÇILINCA YATAKTAN KALKIP KAVGA EDİYORMUŞ GİBİ YAPTIK.ÇÜNKÜ GELEN ŞEVO OLABİLİRDİ.AMA TANRIYA ŞÜKÜR KATE Tİ.KATE KAPIYI KAPATIP.
KATE :ŞEVO YA SİZİ BÖYLE GÖRSEYDİ.BEN VE RİKER IN DA BAŞI YANARDI.
ROSS: BU ARADA ABİM NEREDE ONU ŞEVONUN YANINDA BIRAKMADIN DEĞİLMİ.?
HEPİMİZ HIZLICA AŞAĞI İNDİK RİKER KOLTUKTA BAYGIN BİR ŞEKİLDE YATIYORDU.KATE HEMEN YANINA KOŞUP RİKER I ÖPMEYE BAŞLADI.ACABA ŞEVO NERDEYDİ .KATE BEN VE ROSS U RİKERIN YAN TARAFINA ÇEKİP BOYNUNU GÖSTERDİ.OLAMAZ ŞEVO YAPAMAZ YA HAYIR TAM DA VANESSA OLAYI DAHA BİTMEMİŞKEN.EVET DOĞRU BİLDİNİZ VANESSA KAÇMIŞTI.KATE ROSS UN OMUZLARINDAN TUTUP ROSS U SARSMAYA BAŞLADI.
KATE :ROSS SEN ONUN KARDEŞİSİN BİRŞEYLER YAP.BEN SEVGİLİMİ KAYBETMEK İSTEMİYORUM.
ROSS:HAYIR YAPMAYACAĞIM...
KATE:NE? NEBİÇİM KARDEŞSİN SEN YA ABİNE HİÇ SAYGIN YOKMU SENİN HA .
ROSS:HAYIR YANLIŞ ANLADIN . ENDİŞELENECEK BİRŞEY YOK .EYER UYANIRSA VAMPİRE DÖNECEK VE UYANMASSA ZATEN BİR DAHA UYANAMAZ .ŞİMDİLİK SADECE BEKLEMELİYİZ BAŞKA BİR ZARARI YOKTUR VAMPİRLERİN SİZ MERAK ETMEYİN...
KATE:AMA BİRİNİ ARAMAM LAZIM ''ALO RYDEL BAK BENİ İYİ DİNLE RİKER VA-''
,ROSS ANİDEN KATE İN ELİNDEN TELEFONU ALIP.''RYDEL BEN ROSS ABİM VAZOYU KAFASINA GEÇİRDİ AMA ÖNEMLİ BİRŞEY DEĞİL SAKIN 1 SAAT İÇİNDE TÜRKİYE YE GELMEYE KALKMA ''
RYDEL''ALO ROSS NE SAKLIYORSUNUZ BENDEN'',
ROSS''HİÇ HİÇ BİRŞEY BB''
ROSS TELEFONU KAPATIP KATE E DÖNDÜ VE ;