İTİRAF GECESİ

18 1 0
                                    

ROSS ANLATIYOR : ACABA BELLA NEYDEN BAHSEDİYORDU ? TANRIM BUNU BELLA YA SORMALIYDIM HEMDE HEMEN. BELLA ALT KATTA KOLTUKLARDAN BİRİNE OTURMUŞ TELEFONU İLE İLGİLENİYORDU . YANINA OTURDUM VE ;

ROSS: BELLS SANA BİRŞEY SORSAM KIZARMISIN ?

BELLA: NE GİBİ ?

DEDİ KAFASINI TELEFONDAN KALDIRMADAN .

ROSS: SEN ODANDA BİR MEKTUP BULMUŞTUN YA . YANİ CHİGAGO DA Kİ ODAN DA . İŞTE O MEKTUP DA NEYDİ ?

BELLA : BİLMEM .

ROSS: HADİ AMA BİLMEM GEREK .

BELLA: TAMAM TAMAM . TANIMADIĞIM BİRİSİ BANA MESAJ ATIP DURUYOR . BENDE TAKMIYORUM .

ROSS: BİR DAHA MESAJ GELİRSE BANA SÖYLE TAMAM MI ?

BELLA : İYİ . KAHVE .

ROSS : İYİ OLUR .

AYNI ZAMANDA RYDEL VE ZENDAYA ;

ZENDAYA : BEN . ROSS VE BELLA İÇİN ENDİŞELENİYORUM .

RYDEL : NEDEN ? BENCE MUTLU GÖRÜNÜYORLAR .

ZENDAYA : ÇÜNKİ O MEKTUBU BIRAKANI TANIYORUM.

RYDEL: KİM Kİ?

ZENDAYA: DOVE .

RYDEL: NASIL ? BİZİM DOVE MU?

ZENDAYA : EVET.

RYDEL: E BU SORUNU ONLARA ANLATMADAN NASIL ÇÖZÜCEZ ?

ZENDAYA: BİZ ÇÖZMİCEZ . MİLEY ÇÖZÜCEK.

RYDEL: NASIL ? MİLEY CYRUS SENİN ARKADAŞIN MI?

ZENDAYA: EVET . BU SORUNU O ÇÖZÜCEK . ÇÜNKİ DOVE VE MİLEY BEBEKLİKTEN ARKADAŞLAR.

RYDEL: WOW SEN CİDDİMİSİN ? VE BUNLARI NERDEN BİLİYORSUN ?

ZENDAYA: EVET CİDDİYİM VE BENİM BELLA DAN BİLE SAKLADIĞIM SIRLARIM VAR.

O SIRADA BELLA VE ROSS ;

BELLA ANLATIYOR : ROSS A SÖYLEMEM GEREKEN BAĞZI ŞEYLER OLDUĞUNU HİSSETTİM . ROSS U ODAMA GÖTÜRDÜM BALKONA ÇIKARTTIM VE ;

BELLA: ROSS SANA SÖYLEMEM GEREKEN ŞEYLER VAR .

ROSS: NEDİR?

BELLA : BEN SANA YALAN SÖYLEDİM.

ROSS: TAMAM SAKİN. HANGİ KONUDA ?

BELLA: BEN BEN DİSLEKSİ HASTASIYIM.

ROSS: AMAN TANRIM . BELLA BANA BUNU DAHA ÖNCE NEDEN SÖYLEMEDİN ?

BELLA: BENDEN KAÇACAĞINI DÜŞÜNDÜM . ÇÜNKÜ BU DAHA ÖNCE ESKİ YANİ ÇOCUKLUK AŞKIMDA DA BÖYLE OLDU .

ROSS : GEL BURAYA .

DEDİ VE BANA SARILDI . SONRA ODAMA GEÇTİK VE ALT KATA İNDİK. ZENDAYA VE RYDEL MUTFAKTA BİRŞEY KONUŞUYORLARDI . NE ? OLAMAZ . ANİDEN İÇERİ DALDIK VE .

BELLA & ROSS : BİZE DE ANLATIN.

ZENDAYA ANLATIYOR : ZOR OLACAK AMA BUNU ONLARA ANLATMAM GEREK . ONLARI KARŞIMA ALDIM VE KONUŞMAYA BAŞLADIM .

ZENDAYA : BELLA SENİN ODANA NOTU KİMİN BIRAKTIĞINI BİLİYORUM . BUNU DOVE YAPTI. ROSS UN ESKİ SAPIĞI . HANİ HATIRLIYORMUSUN ROSS SEN AUSTİN VE ALLY SETİNDEN ÇIKMIŞTIN BENDE HAYDİ ÇALKALADAN ÇIKMIŞTIM . O ZAMANLAR BELLA NIN YERİNE LİV VE MADDİE BAŞLAMADAN ÖNCE DOVE GİRMİŞTİ YA . BEN VE SEN KONUŞURKEN DOVE İKİDE BİR YANIMIZA GELİP SANA NABER ROSSY BANA DA NABER ZENDİ DİYORU YA . O DOVE İŞTE .

ROSS : ŞİMDİ SEN SÖYLEYİNCE HATIRLADIM .

BELLA: ACABA BENDEN SAKLADIĞINIZ NE VAR ACABA ? BULDUM TAMAM BU GECE TANIDIĞINIZ HERKESİ BİZİM EVE ÇAĞIRIN . BEN KATE VE RİKER A HABER VERİCEM BU NEDENLE HASTANEYE GİDİYORUM . ROSS SEN LAURA VE BİR ZAMANLAR ARKADIŞIMIZ OLAN MAİA YA HABER VER . ZENDAYA SEN GERİYE KALANLARI HALLET AKŞAM İTİRAF ZAMANI OLUCAK.


İTİRAF ZAMANI

BELLA HERŞEYİ AYARLADI . HERKESİ BÜYÜK MASAYA TOPLADI VE EN BÜYÜK SIRRINI AÇIKLAMASINI İSTEDİ . VE DE DÜRÜST OLMALARINI :

BELLA: KİM BAŞLAMAK İSTER ?

KATE : BEN BAŞLAYIM DA BİRAN ÖNCE BİTSİN .

BELLA : EVET KATE SENDEYİZ .

KATE : BENİM RİKER A BİR İTİRAFIM OLACAK . AMA KIZMAK YOK TAMAMMI ?

RİKER : İYİ TAMAM.

KATE : SİZ TURNEDEYKEN BEN HASTANEDE ÇALIŞMIYORDUM . KLÜPTE BARCILIK YAPIYORDUM .

RİKER A BAKTI . RİKER ;

RİKER : BAŞKA BİRŞEY YAPTIN MI ORADA ?

KATE : HAYIR .

RİKER : PEKİİİ. KIZMİCAM AMA İŞİ BIRAKACAKSIN .

KATE : TAMAM .

SARILDILAR .

BELLA : SIRA RİKER DA .

RİKER : PEKİ . LAURA . BEN İLK BAŞLARDA ROSS İLE ÇIKTIĞINI VE BUNU BELLA DAN GİZLEDİĞİNİZİ DÜŞÜNMÜŞTÜM .

LAURA : HADİ CANIM . BEN VE ROSS MU ? İMKANSIZ .

ROSS: AYNEN ÖYLE .

BELLA: PEKİ LAURA SIRA SENDE .

LAURA : BAKALIMM. MAİA . TEEN BEACH MOVİE ÇEKİLİRKEN ROSS TAN HOŞLANDIĞINI SANMIŞTIM .

MAİA : YOK ÖYLE BİRŞEY . HEM BENİM SEVGİLİM VARDI . ONUNDA ADI R HARFİ İLE BAŞLIYORDU FANLAR RAİA YI ROSS VE MAİA SANIYORLARDI . :)))

BELLA : PEKİ MAİA SENDE .

MAİA : İYİ DİNLE BU İTİRAF OLİVİA YA. OLİVİA KENTON DAN ÖNCEKİ ÇOCUKTAN BAŞLA.

OLİVİA : NE DİYEBİLİRM Kİ ? LEO YU KIŞKIRTMIŞ OLABİLİRİM . AÇIK SÖZLÜYÜMDÜR.

KENTON : BELLİ . NEYSE SIRA BENDE BELLA DİZİ SETİNDE SENİ İLK GÖRDÜĞÜMDE KÖTÜ BİR KIZ ZANNEDİYORDUM.

BELLA: NE YANİ ESKİDEN İYİMİYDİM.

KENTON : HAYIR ROSS İLE TANIŞINCA ÖYLE OLDUN.

BELLA: PEKİ. SIRA DA BEN VARIM SONRA ZENDAYA VE RYDEL HA BİRDE ROSS. BENİM DÜŞÜNCEM ZENDAYA İLE İLGİLİ . ZENDAYA SEN VE ROSHON U KARDEŞ SANMIŞTIM ÇÜNKİ ÇOK BENZİYORDUNUZ.

ZENDAYA : PEKİ SIRA BENDE . ROSHON BEN SANA ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ AŞIĞIM.

ROSHON : WOW GERÇEKTENMİ ? B-BENDE SANA AŞIKTIM ZENDİ.

SARILDILAR .

RYDEL: BENDE BENDE . IHIM BULDUM . ROSS BELLA DAN AYRILDIĞIN GECE UYKUNDA KONUŞUYORDUN VE DUYDUKLARIM ŞUNLAR " BELLA BENİ BIRAKMA " VE " HAYIRRR" BUNLARI AÇIKLA ROSS.

ROSS : UFF RYDEL . TAMAM . BELLA DAN AYRILMAYI KALDIRAMAMIŞIM BELLİKİ .

BELLA: SIRRIN VARMI ?

ROSS: EVET SIRRIM ŞU . BELLA BEN SENİNLE TANIŞMADAN ÖNCE -

ZENDAYA YA BAKTI . ZENDAYA KAFASINI İKİ YANA SALLADI. AMA ROSS SÖYLEDİ.

ROSS : SENİNLE TANIŞMADAN ÖNCE ABİN İLE KONUŞMUŞTUM . EĞER ABİN ÖLMESEYDİ. ONU BEN ÖLDÜRMEK ZORUNDA KALACAKTIM. BENİ ZORLUYORLARDI.

BELLA : KİM?

BİRDEN BAĞIRMAYA BAŞLADIM.

ROSS: DOVE ...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin