ZENDAYA ANLATIYOR: BİZ DÜN GECE OLANLARDAN SONRA ERKEKLERLE BARIŞIP EVE GELDİK AMA BELLA ORTALARDA GÖRÜKMÜYOR.SABAH HABERLERİNİ İZLEMEYİ SEVERİM BENDE HER SABAH OLDUĞU GİBİ HABERLERİ AÇTIM.
MUHABİR"ÜNLÜ OYUNCU BELLA THORNE LÜXS ARABASI İLE BU SABAH SAAT DOKUZ SULARINDA SAHİLDE BULUNDU."
NE ??? HEMEN EVDE KİM VAR KİM YOKSA ÇAĞIRDIM SALONA VE HABERİ GÖSTERDİM.ROSS A ÇOK SİNİRLİYDİM . ONUN YÜZÜNDEN OLMUŞTUR BU KAZA KESİN.
ZENDAYA: ROSS .
ROSS: EFENDİM.
ZENDAYA: SENİ BEN ÖLDÜRMEDEN ÖNCE .....GİT ŞU HASTANEYE VE SEVGİLİNİ BUL.
ROSS KOŞARAK ÇIKTI EVDEN.BEN VE KIZLAR BİRDE RİKER RİKER IN ARABASI İLE GİTTİK.
.................HASTANE..............
ROSS U ŞU AN O SARI SAÇLARINDAN TUTUP DUVARA YAPIŞTIRABİLİRDİM.AMA YANIMDA ROSHON VARDI . EVET ONLARDA GELMİŞTİ.
DOKTOR : SAKİN OLUN AĞIR BİR RAHATSIZLIĞI YOK. SADECE BİR HAFTA BOYUNCA ARADA BİR DELİRİCEK.ONA DİKKAT EDİN.
RİKER: PEKİ.
ZENDAYA: ROSS BELLA DELİRMESSE ....BEN DELİRİRİM. GEL BURAYA.
DEDİM VE TAM ROSS UN ÜSTÜNE ATLAYACAKKEN BELLA İNLEMEYE BAŞLADI.
ZENDAYA: BELLA İYİMİSİN?
BELLA: SEN KİMSİN ? VEN NEDEN BURADAYIM? BENİM ADIM NE? BURASI NERESİ ? EN ÖNEMLİSİ DE NEDEN SİZİ HATIRLAMIYORUM ?
ROSS : BELLA BENİDE Mİ HATIRLAMADIN ?
ZENDAYA: BENİ HATIRLAMIYOR DAHA SENİ NASIL HATIRLASIN ? AMA BEN ONA HERŞEYİ HATIRLATICAM HEMDE BİR FOTOROFLA.
DEDİM VE CEBİMDEN SADECE YAVRU KÖPEK OLAN BİR FOTORAF ÇIKARTTIM.
BELLA: YAVRU KÖPEKLERİ SEVMEM.
ZENDAYA: HEH İYİ BAŞKA NELERİ SEVMESSİN?
BELLA: ERKEN UYANMAYI . ALARMLARI. ALIŞVERİŞİ. TATLILIĞI. YAVRU KÖPEKLERDE VARDI. VE SON OLARAK BİR KİŞİNİN BENİ KANDIRMASINI.
HERKES ROSS A BAKTI . ROSS İSE BELLA YA DOĞRU EĞİLDİ VE BELLA YI DUDAĞINDAN ÖPTÜ ;
BELLA: ROSS BU SENMİSİN?
ZENDAYA: HADİ CANIM.
ROSS: EVET BELLA . EVET AŞKIM BENİM.
BELLA: ŞİMDİ HATIRLADIM.BİZ BİR DEPODA .KAVGA ETTİK VE BEN SİNİRİMDEN UÇURUMDAN ATLADIM.
ZENDAYA: YANİ ROSS UN SUÇU.....ROSS GEL SEN BURAYA BİR GEL.
YAVAŞ YAVAŞ YAKLAŞTIM. TAM ÜSTÜNE ATLAYACAKKEN ROSHON BELİMDEN YAKALADI.
ROSHON: TAMAM ZENDAYA SAKİN.
ZENDAYA: YA ARTIK NE DİYİM BEN YA . HER KAVGADA HASTANEYE DÜŞMEK ZORUNDAMIYIZ ? NEDEN ŞANSIMIZ DÖNMÜYOR ?
ROSHON BANA BAKA KALDI.
ZENDAYA: PEKİ BEN EVE GİDİYORUM.CARO VE OLİVİA BENİMLE GELİCEKMİSİNİZ?
EVET DEDİLER VE EVE GİTTİK.
BELLA ANLATIYOR: HEPSİNE OYUN OYNADIM VE DEVAM EDİCEMDE ŞİMDİ ODAKLANMAM LAZIM.
BELLA: ROSS ŞİMDİ BİZ NE YAPICAZ ? YANİ SENİ AFFEDİP DEVAMMI EDİYİM.YOKSA BU İLİŞKİYİ BİTİRİP CHİGAGO YA MI GİDEYİM?
ROSS: B-BEN BİLMİYORUM.AMA BİLDİĞİM BİR ŞEY VAR ODA SANA HAKSIZLIK ETTİM BEN ÖZÜR DİLERİM.