KONSERDE SORUN

17 0 0
                                    

KATE ANLATIYOR : SABAH UYANDIĞIMDA RİKER ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİRİYORDU. GİZLİCE ONU İZLEDİM. İZLEDİĞİMİ FARK EDİNCE KAFAMI YORGANIN ALTINA SOKTUM. RİKER YORGANI AÇTI , AYNANIN KARŞISINA GEÇTİ VE ;

RİKER : SAPIK.

KATE : SENDE SESSİZCE GİYİNME , İNSAN BİR UYANDIRIP ODADAN ÇIKARMISIN DER YANİ .

RİKER: BEN VE ÇIKARMISIN ?

KATE : NEDEN ? , BANADA ÖYLE ÇIKMA TEKLİFİ ETMEDİN Mİ ?

RİKER : EVET ETTİM DEMİ .

KATE : BY BY RİKER .

KIYAFETLERİM ELİMDE BANYOYA GİRDİM VE ÜSTÜMÜ GİYİNİP RİKER IN YANINA GERİ DÖNDÜM.BEN TAM LOBİYE GEÇİCEKKEN RİKER KOLUMA HAFİFÇE VURUP LOBİ YE DOĞRU KAÇTI .

KATE: BUNU AĞIR ÖDEYECEKSİNİZ RİKER LYNCH.

PEŞİNDEN KOŞTUM. RİKER BENİ LOBİNİN KOLTUKLARINDAN BİRİNE YATIRDI VE ;

RİKER: NASIL ÖDETECEKSİN ?

RİKER A GÖZ İŞARETİ YAPARAK ARKASINA DÖNMESİNİ SÖYLEDİM. ÇÜNKÜ OLİVİA VE BİRDE OLİVİA İLE AYNI YAŞTA BİR ERKEK ÇOCUĞU BİZİ İZLİYORDU ÇOCUK ;

LEO : RİKER VE KATE BUNLAR OLMALI.

OLİVİA : EVET YA BUNLAR .

NE OLİVİA MI ?

HEMEN RİKER IN ALTINDAN KAÇIP OLİVİA YA SARILDIM.

OLİVİA . DİYERLERİ NERDE ? MESELA KENTON .

KATE : GEL İLK ÖNCE BELLA VE ROSS U UYANDIRALIM.

OLİVİA : PEKİ .

BELLA VE ROSS UN KALDIĞI ODANIN KAPISINA GELDİK İÇERİ GİRDİK BİRBİRLERİNE SARILMIŞ UYUYORLARDI . O SIRADA ZENDEYA VE ROSHON GELDİ.

ZENDAYA : HEYYY UYANIN BAKIN KİM GELDİ .

BELLS UYANIR UYANMAZ OLİVİA YA SARILDI ROSS HALA UYUYORDU .

BELLA: OLİVİA HOŞGELDİNNNNN.

O SIRADA ROSS TA UYANDI VE ;

ROSS : BU SES NE YA SANKİ OLİVİA NIN SESİ GİBİ- OLİVİA .

HEMEN OLİVİA YA SARILDI. VE

ROSS : NE ZAMAN GELDİN ?

OLİVİA : 2 SAAT ÖNCE . VEE SETTEN ARKADAŞIM LEO YUDA GETİRDİM. BU ARADA KENTON NERDE ?

LEO : NEDEN GELİR GELMEZ KENTONU SORDUN Kİ !

OLİVİA : KENTON BENİM SEVGİLİM YA LEO .

LEO: HE UNUTMUŞUM.

O SIRADA KENTON İÇERİ GELDİ VE ;

KENTON : HADİ KAHVALTIYA .

DEDİ VE GİTTİ HEPPİMİZ 3 TEN GERİYE DOĞRU SAYDIK ;

''3,2,1...''

KENTON KOŞARAK GERİ GELDİ VE OLİVİA YA SARILDI.

KENTON: GERİ GELDİN HA HA :D

OLİVİA : HADİ AMA BEN ÇOK AÇIM YEMEK YİYELİM.


........................ 3 SAAT SONRA SAHİLDE .....................

BELLA ANLATIYOR: SAHİLDE GÜNEŞLENİRKEN BİRŞEY DİKKATİMİ ÇEKTİ . OLİVİA ANİDEN BAĞIRINCA DİKKATİM DAĞILDI..

OLİVİA : BELLA , MİLLET GELİN KOŞUN ... JUSTİN KENDİNE BİR SEVGİLİ BULMUŞ BAKIN YAZANI OKUYORUM İYİ DİNLEYİN. '' GENÇ YAŞTA ÜNE KAVUŞAN JUSTİN BİEBER ANLAŞILAN PEK RAHAT DURMUYOR . GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE MİLEY CYRUS İLE GÖRÜLEN BİEBER BU HAFTA DİSNEY CHANNEL DA WİZARDS OF WAVERLY PLACE DİZİSİ İLE DAHADA ÇOK ÜNE KAVUŞAN SELENA GOMEZ İLE BİRLİKTEYDİ.''

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin