OKULUN SON GÜNÜ

40 1 0
                                    

SABAH YANIMDA TATLI BİR ŞEKİLDE YATAN ROSS VARDI ONU UYANDIRMADAN KULAĞINA VEDE KENDİ KULAĞIMA KULAKLIK TAKTIM.EVET DOĞRU BİLDİNİZ YİNE SAAT NUMARASINI YAPACAKTIM.HER ODAYA SAATLERİ KURDUM.VE ALT KATA İNİP KAHVALTIYI HAZIRLADIM .SONRA KENDİ KOLUMDAKİ SAATE BAKARAK.

BELLA:3...2..1.

ZENDEYA KATE VE RİKER AYNI ANDA "ŞUNU YAPMAYI KES YAPACAKSAN SEVGİLİNEDE YAP DA BİZDE GÜLELİM."DEDİLER BENDE ONLARA GÜLEREK ODAMA ROSS U UYANDIRMAYA GİTTİM.ROSS ODADA YOKTU.SADECE ŞIRIL ŞIRIL ŞIRIL (KENDİNE GEL BELLS) O DA KİMDİ?

(BENİM MAL İÇ SESİN )

BELLA*BUNLARI DİYEN SENMİYDİN BIKTIM SENDEN KÖTÜ KIZ OLMAYI BEN Mİ İSTEDİM SANIYOSUN*

(EVET SEN İSTEDİN YANİ BEN İSTEDİM AMAN CANIM SEN SENSİN BEN BENİM BİZ BİZİZ O SÖZ BÖYLEMİYDİ LAN)

BELLA*AZ SUS GALİBA ROSS ÇIKACAK*

(EYVAHH BEYİN HAREKETE GEÇTİ BİLE)

BELLA* GÖZ DEVİREN EMOJİ*

ROSS: BELLS GÜNAYDIN.

BELLA: GÜNAYDIN ROSS SEVGİLİM BU GÜN NASIL?

ROSS: İYİİİİ.

BELLA: TAMAM DAHA FAZLA YUMUŞARSAK ADIMIZ ÇIKACAK.

ROSS: AYNEN EE NE YİYCEZ.

BELLA: SENİ .....AY YEMEK OLARAK TABİKİ KAHVALTI....EVET MASAYA GEÇELİM ......ZENDİ ,RİKER,KATE,OLİVİA GELİN LAURA İLE JUSTİNİ DE UYANDIRIN.

ZENDİ : TAMAM BELLS.

DEDİ HERKES UYANDI BENCE BU GÜN ÇOK İYİ GEÇECEK.NEYSE BU GÜN OKULUN SON GÜNÜ VE YAZ YAZ YAZ BU MEVSİMİ ÇOK SEVİYORUM.

..........................................

EVE GELDİĞİMİZDE HEPİMİZ ÇOK YORGUNDUK BİRİMİZ HARİÇ .KATE.BEN VE ROSS ODAMA ÇIKTIK.VE AKŞAM Bİ PARTİ VERECEĞİMİZ İÇİN VE  ENERJİK OLMAK İÇİN UYUDUK.BU PARTİ OKUL BİTTİ DİYEYDİ...

RKİER IN AĞIZINDAN: BEN ,KATE,OLİVİA,ZENDEYA,RYDEL VE RATLIFF PARTİ İÇİN HAZIRLIKLAR YAPTIK. YANİ ANLARSINIZ YİYECEKLER İÇECEKLER ORTAM EYLENCE FİLAN.

RYDEL : ABİ ONU ORAYA KOYMA DÜŞER O ORDAN...

RİKER: BİRŞEY OLMAZ...

DEMEME GEREK KALMADAN VAZO YERE DÜŞTÜ.VAZONUN KIRILMA SESİNİ DUYAN ROSS VE BELLA YANIMA GELDİLER.

BELLA: YİNE VE YİNE ...

RİKER: BEN DAHA İLK KEZ KIRDIM NE YİNESİ?

BELLA: YİNE VE YİNE KIRILDI SORUN YOK ONU BEN DAHA ÖNCEDE KIRMIŞTIM ZATEN.HERŞEY HAZIRMI.

OLİVİA : EVET BELLS HERŞEY HAZIR .

KATE VE RİKER : HADİ O ZAMAN PARTİ BAŞLASIN...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin