SHAKE İT UP

48 2 1
                                    

BELLA ANLATIYOR: BU SABAH ÜZGÜN UYANDIM . ROSS YANIMDA YATIYORDU . MUTSUZLUĞUMUN SEBEBİ GİDİCEK OLMAMIZ CHİGAGO YA. ALT KATA MUTFAĞA İNDİM . ZENDEYA VE OLİVİA YI KONUŞURKEN BULDUM . BİR YANDANDA KAHVALTIYI HAZIRLIYORLARDI.

BELLA: NE KONUŞUYORDUNUZ?

ZENDEYA : BELLA ŞU OLİVİA YA BİŞEY SÖYLE BEN UÇAKLA GİDELİM DİYORUM OLİVİA TRENLE . HANGİSİ İLE GİDELİM .?

BELLA:BEN OLİVİA YI TUTUYORUM . DUR BİR DAKİKA OLİVİA DAMI BİZİMLE GELİCEK.?

ZENDEYA : HAYIR O BİZE EŞLİK EDECEK. BİL BAKALIM BAŞKA KİM EŞLİK EDECEK ?

BELLA: KİM BENİ ÇATLATMA .

ZENDEYA : KENTON,CAROLİNE VE DE ROSHON .

BELLA: GERÇEKTENMİ ?

ZENDEYA : AYNEN ÖYLE.

BELLA : OLLEYYY DE.ONLAR NERDEKİ .?

ZENDEYA : BİRAZDAN BURDA OLURLAR .

BELLA: İYİDE NEREDEN GELECEKLER ?

ZENDEYA : LONDRA . GEZMEYE GİTMİŞLER CHİGAGO YA DÖNERKEN BİZİDE ALACAKLAR.

BELLA: İYİ FİKİR.

ROSS: GÜNAYDIN KIZLAR . VEE SEVGİLİM.GİTMESEN.

BELLA:ROSS BİRTEK BEN DEĞİL SENDE MİAMİ YE GİDECEKSİN UNUTTUNMU?

ROSS:YA UNUTMADIM DA NEYSE . OLİVİA LAURA YI ARARMISIN.?

OLİVİA: TAMAM ARARIM .

ROSS : İYİ BELLA GİTMEDEN SENİ GEZDİREBİLİRMİYİM . BİRAZ.

BELLA: PEKİ.

TAM KAPIDAN ÇIKARKEN;

ZENDEYA: HOPP NEREYE .BELLA SAAT 3 TE EVDE OL 5 TE TRENDE OLMAMIZ GEREK 1 SAAT SONRA İSE BİZİMKİLER GELECEK ERKEN GELİN . SENDE ROSS TAMAMMI . BU SIRADA BENDE BELLA VE BENİM KIYAFETLERİMİ HAZIRLARIM . ŞİMDİ GİDEBİLİRSİNİZ.

BELLA VE ROSS: TAMAM ERKEN GELİRİZ .

BELLA ANLATIYOR: EVDEN ÇIKTIK RİKER IN ARABASINA BİNDİK VE LOS ANGELES I TURLAMAYA BAŞLADIK . SAHİLİN ORAYA GELDİK ROSS ELİYLE GEL İŞARETİ YAPINCA ARABADAN İNİP YANINA GİTTİM. ARABANIN KAPORTASINA YASLANDI. BENDE KAPORTANIN ÜSTÜNE OTURDUM.

BELLA: ROSS SAAT KAÇ?

ROSS: GİTMEK Mİ İSTİYORSUN BENİ TERK Mİ EDECEKSİN YANİ.

BELLA: OFF ROSS NE SAÇMALIYORSUN LÜTFEN ANLAMLI KONUŞ . BAK BEN SENİ BIRAKIP GİTMEK İSTESEYDİM BUNU YILLAR ÖNCE YANİ 18 YAŞINDAYKEN YAPARDIM DEĞİLMİ ? AMA YAPMADIM NEDENİNİ BİLİYORMUSUN?

ROSS: HAYIR BİLMİYORUM.

ALNINI ALNIMA DAYAYARAK .

BELLA:SENİ SEVDİĞİM İÇİN ROSS .

ROSS: BENDE BELLA ...

...................EVE GELDİĞİMİZDE.........................

ROSHAN KAPIYI AÇTI ANİDEN KUCAĞINA ATLADIM . ONU ÇOK ÖZLEMİŞİM . ONDAN AYRILIP CAROLİNE E SARILDIM ONDAN SONRA DA KENTON. SONUNDA GİTME VAKTİ GELMİŞTİ . BURDAN CHİGAGO 2 GÜN SÜRÜYORDU . BU YÜZDEN NE VAR NE YOK ALMIŞTIK. TRENE BİNERKEN ROSS A BAKTIM . DAYANAMADIM KOŞUP DUDAĞINDAN ÖPMEYE BAŞLADIM.

ZENDEYA : BELLA HADİ GİDİYORUZZ.

BELLA : TAMAM .

DEDİM VE TRENE BİNDİM . TRENE BİNELİ VE ROSS TAN UZAKLAŞALI 198 SANİYE HATTA 199 ,200,201...

ZENDEYA: BELLA YETERR. AZ SUS KNK BU DA KAFA YANİ.BİLİYORUM ROSSU ÖZLEDİN AMA BU HİÇBİRŞEYİ, DEĞİŞTİRMEZ. BELLA SEN BENİ DİNLİYORMUSUN.?UYUMUŞ GÜZEL EN AZINDAN ROSS DİYE AĞLAMIYOR ARTIK .

BELLA: HANİ ROSS IIIIIIIHHHIIIIIII.

KENTON VE CALOLİNE : AFERİN ZENDİ.

BELLA : KATE İLE KONUŞMALIYIM.

BELLA''ALO KATE ROSS ORDAMI?''

KATE''BELLA ROSS MİAMİDE NEDEN ONU BANA SORUYOSUN Kİ''

BELLA: YANLIŞ ZAMANDA MI ARADIM?''

KATE '' EVET BELLA NEYSE ROSS U ARA İSTERSEN .''

BELLA'' TAMAM BB''

ZENDEYA : NE OLDU .?

BELLA: ROSS I ARA DEDİ NE OLCAK .İŞİ VARMIŞ VE RİKER LA ACABA ROSS UN HABERİ VARMI ........AAAHHHH!!!!

ZENDEYA: NE OLDU BELLA?

BELLA ANİDEN AYAĞI KALKIP.

BELLA:HATIRLADIMM. OLAMAZ RİKER I ARAMAM LAZIM .

BELLA '' ALO RİKER SAAT KAÇ ORADA .?''

RİKER''SEKİZ''

BELLA''HEMEN O EVDEN ÇIKIN HADİ OYALANMAYIN EVDE BİR BOMBA VAR KAÇIN .!''

RİKER '' NE DİYO-''

BELLA''RİKER OLAMAZ .''

BELLA: ZENDEYA GERİ DÖNELİM NE OLUR HADİ KATE VE RİKER ÖLMEK ÜZERE YOLDA ANLATIRIRIM NEDENİNİ ROSHON ROSS U ARA LOS ANGELES A GERİ DÖNSÜN ABİSİ ÖLMEK ÜZERE .

HEPİMİZ TRENDEN İNİP TAXİYE BİNDİK NEYSEKİ LOS ANGELES A FAZLA UZAK DEYİLDİK EVE GELDİĞİMİZDE RİKER YERDE YATIYORDU VE KATE YOKTU .ROSS TA GELDİ.ROSHON VE KENTON RİKER I KOLTUĞA YATIRDILAR . VE BAŞINDA BEKLEMEYE BAŞLADILAR .ZENDEYA DEBBY İ VE PEYTONU ARADI ONLADA GELDİLER . HEPİMİZ İŞE KOYULDUK . BEN ,ROSS ZENDİ VE OLİŞ KATE İ ARAMAYA ÇIKTIK. HİÇBİR YERDE BULAMAYINCA EVE GERİ DÖNDÜK RİKER , UZUN KOLTUKTA ROSHON VE CAROLİNE ,TEKLİ KOLTUKLARDAN BİRİNDE KENTON TEK YATIYORDU . ONLAR UYANMAYINCA BİZDE YORGUNLUKTAN YERE SERİLDİK.ŞİMDİ TEK İSTEĞİM 2 GÜN SONRA BAŞLAYACAK HAYDİ ÇALKALA İÇİN CHİGAGO YA GİTMEDEN ÖNCE KATE İ BULUP SAPASAĞLAM RİKER İLE BULUŞTURMAK ...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin