BELLA ANLATIYOR : HERKEZ DÜN GECE NEYİ VAR NEYİ YOKSA SÖYLEDİ . AMA AKLIM HALA ROSS TA . DİYERLERİ UYUMAYA GİDİNCE ROSS İLE BENDE GİTTİM . ODAYA GİRER GİRMEZ BAĞIRMAYA BAŞLADIM. ROSS İSE SADECE ......DİNLEDİ. ONA BAĞIRDIĞIM İÇİN KENDİME ÇOK KIZIYORUM HATTA BİLİYORMUSUNUZ HEMEN GİDİP ÖZÜR DİLEYECEĞİM . MERDİVENLERDEN İNDİM EVDE SADECE BEN ZENDAYA VE DE ROSHON VARDI . BİDE ROSS . AMA NEREDE ? KENDİ ÇABALARIMLA ONU BULAMAYACAĞIMI ANLAYINCA ROSHON A SORDUM .
BELLA : ROSHON ROSS U GÖRDÜNMÜ ?
ROSHON : EVET .
BELLA : NEREDE ?
ROSHON : BİRİ İLE BULUŞACAĞINI SÖYLEDİ VE ...ÇIKTI .
O SIRADA İÇERİ ZENDAYA GİRDİ .
ZENDAYA : MİLLET DIŞARIDA ÇOK KÖTÜ BİR YAĞMUR VAR .
BELLA : SEN ROSS U GÖRDÜN MÜ ?
ZENDAYA : HAYIR . NE OLDU ?
BELLA : DÜN GECE ONA ÇOK BAĞIRDIM BU YÜZDN ONDAN ÖZÜR DİLEYECEKTİM .
ROSHON : GEL BANA NEREYE GİDECEĞİNİ SÖYLEMİŞTİ BİZDE GİDELİM BAKALIM NELER OLUYOR .
ARABAYA BİNDİK . SAHİLE GELDİK. ROSS VE SARIŞIN BİR KIZ YANYANA KUMDA OTURUYORLARDI . VE BU YAĞMURDA . ARABADAN İNDİM . ROSHON CAMI AÇIP BEKLEMEMİ SÖYLEDİ . BENDE DEDİĞİNİ YAPTIM DIŞARDA YAĞMURUN ALTINDA ARKADAN ONLARI İZLEDİM. BİR SÜRE SONRA BİRBİRLERİNİ ÖPMEYE BAŞLADILAR . ARABAYA BİNMEDEN GİTTİM . YOLDA ROSHON ARABA İLE ARKAMDAN GELİRKEN . BİRYANDAN ;
ROSHON : BELLA BİN ŞU ARABAYA .
BİNMEYECKTİM . EVE YÜRÜYEREK GELDİM . KONUŞMADAN DİREK ODAMA ÇIKTIM . KAPIMI KİLİTLEDİM. AŞAĞIDAN KAPI AÇILMA SESLERİ GELDİ . KAPIMI YAVAŞÇA ARALADIM VE GELENE BAKTIM . GELEN ZENDAYA VE ROSHON DU . KAPIMI GERİ KAPATTIM VE BİRAZ BEKLEDİM SONRA YERİME GEÇİP UYUDUM .
GECE
KAPININ AÇILMA SESİ İLE UYANDIM . GELEN ROSS DUR DİYE KAPIMI ARALAYIP ARADAN BAKTIM. VE EVET GELEN ROSS TU . BENDE SU ALMAK İÇİN MUTFAĞA
GİTTİM . ARKAMI DÖNDÜĞÜMDE ROSS İLE KARŞILAŞTIM .
ROSS : GÜNÜN NASIL GEÇTİ ?
BELLA: İYİ SENİN .
ROSS : BENİMDE İYİ . GEL YATALIM .
BELLA : YOK . SEN YAT BEN YATMİCAM . BEN ÇOK UYUDUM ZATEN . BEN VAMPİR GÜNLÜKLERİNİ İZLİCEM .
ROSS : PEKİ . İYİ GECELER .
BELLA: HARBİMİ ?
ROSS : NE ?
BELLA: YOK BİŞEY .
TELEVİZYONUN BAŞINA GEÇTİM . ROSS İSE ODAYA GEÇTİ . TELEVİZYON İZLERKEN UYKUM GELDİ VE UYUDUM .
ZENDAYA ANLATIYOR : ROSS BELLA YA ÖZÜR BORÇLU . HEMEN ROSS UN ODASINA GİRDİM .
ROSS : NE OLDU ?
ZENDAYA : SEN .
ROSS : BİRŞEY ANLADIYSAM ARAP OLAYIM .
ZENDAYA : BUGÜN NERDEYDİN ?
ROSS : BODRUM KATI TEMİZLİYORDUMMM.
ZENDAYA : O SENDEN NEFRET EDİYOR . VE ÇOK HAKLI .
ROSS : YA KİM DOĞRU ANLAT ŞUNU .
ZENDAYA : BUGÜN SAHİLDEYDİN BİR KIZLA . BELLA DÜN OLANLARDAN SONRA SENDEN ÖZÜR DİLEMEK İSTEDİ . BEN VE ROSHON DA KIRAMADIK . SENİN YANINA GETİRELİM DEDİK . SENDE ORDA BİR KIZLA ÖPÜŞÜNCE DELİRDİ VE EVE YAĞMURDA YÜRÜYEREK DÖNDÜ .