OTEL ...

23 0 0
                                    

BELLA ANLATIYOR: SABAH UYANDIĞIMDA ROSS YANIMA YATMIŞ BANA BAKIYORDU. MERAK EDİP NEDENİNİ SORDUM VE CEVAP:

ROSS: SADECE YAŞADIĞIMIZ ŞEYLERİ VE SENİ DÜŞÜNÜYORDUM BELLS SEN GERÇEKTEN ÇOK GÜÇLÜ BİR KIZSIN . BEN SENİ İLK GÖRDÜĞÜMDE BEN BİLMİYORUM BİR GARİP HİSSETTİM . AMA NE OLDUĞUNU BİLMİYORUM. BAK BELLS BEN HERGÜN MAX İ DÜŞÜNÜYORUM. BİLİYORUM YİNE BANA ÖNEMLİ DEĞİLMİŞ GİBİ DAVRANACAKSIN AMA BENCE İÇİNİ DÖKMELİSİN AMA GERÇEKTEN İÇİNİ DÖK.

BELLA: TAMAM SABAH SABAH NEDEN BÖYLE ŞEYLER DÜŞÜNDÜĞÜNÜ BİLMİYORUM AMA-

ROSS: BELLA NEDENİ ABİNE ÇOK BENZİYOR OLMAN. ABİN SENİN İKİZİN GİBİYDİ. SENDEN ÇOK BEN ÖZLEDİM ABİNİ BELLS.

AO NEDEN AĞLIYORDUKİ ACABA İÇİMDEN BİR SES SONU İYİ OLMAYACAK DİYOR.

BELLA: ROSS TAMAM ARTIK BENİM ÖNÜMDE AĞLAMA BENİDE AĞLATACAKSIN.BAK ROSS ABİMİ BENDE EN AZ SENİN KADAR ÖZLÜYORUM AMA BU GÜNLERE GELEBİLDİYSEM ABİMİ DÜŞÜNMEDEN GELMİŞİMDİR . ROSS BİLİYORUM ONU ÖZLÜYORSUN AMA NEDEN BU KONUYU ŞİMDİ NEDEN AÇTIKKİ.

ROSS: DÜN GECE RÜYAMDA MAX SEN BEN VE ZENDEYA UÇURUMDAN YUVARLANIYORDUK DA . KORKTUM SANIRIM.

BELLA : NEYSE HADİ BİZİMKİKERİ BEKLETMEYELİM KAHVALTI YAPALIM SONRA DA SÖRF YAPMAYA GİDERİZ.HADİ AMA KALK TA ÜSTÜNÜ GİYİN.

ROSS AYAĞA KALKTI ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİRİRKEN.

ROSS: SENDE DEĞİŞTİRSENE

BELLA: SEN DEĞİŞTİR ÇIK ÖYLE.

ROSS : PEKİ SEN BİLİRSİN AMA FİKİR DEĞİŞTİRİRSEN KAPININ ARAKASINDAYIM.

BELLA: ROSS DIŞARI YA.

ROSS : TAMAM TAMAM .

................... BİR SAAT SONRA.....................

KAHVALTIMIZI YAPTIK. ŞU AN BEN ZENDEYA VE KATE GÜNEŞLENİYORUZ . BİRAZDAN ERKEKLERE KIZLAR VOLEYBALL MAÇI YAPACAĞIZ. ŞİMDİ ROSS VE KENTON.

KENTON: ZENDEYA BELLA KOŞUN ROSS BOĞULUYOR.

BEN HEMEN DENİZE ATLADIM VE ROSS U KIYIYA ÇEKTİM.

KENTON : SANIRIM SUNİ TENEFÜS YAPILMASI GEREK.

BELLA: BEN YAPARIM.

DİYİNCE ROSS HAFİF GÜLÜMSEDİ BENDE ÜSTÜNE OTURDUM VE YÜZÜNE HAFİF BİR TOKAT ÇAKTIM. HEMEN UYANDI VE

ROSS : HEY NELER OLUYOR?

BELLA: ALÇAK BENİ NASIL KANDIRMAYA ÇALIŞIRSINIZ. YÜREĞİM AZIMA GELDİ. ÇOK KORKTUM ROSS.

ROSS: HEY BANA KIZMA BANA BU FİKRİ KENTON VERDİ.HEMDE SEN NUMARA OLDUĞUNU NASIL ANLADI.

BELLA: KUCAĞINA OTURDUĞUMDA SIRITTINDA ONDAN .

ROSS: NASIL YANİ ŞİMDİ SEN BANA BİRŞEY OLUR DİYE KORKTUNMU BAKALIM.

YAVAŞ YAVAŞ BİRBİRİMİZE YAKLAŞTIK VE ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK. AYRILDIĞIMIZDA ZENDEYA VE ROSHON SÖRF TAHTALARI İLE BAŞIMIZDA DİKİLİYORDU.

ZENDEYA: HEY AŞIKLAR HADİ SÖRFE ...

............. ON DAKİKA SONRA.............

ARTIK VOLEYBOLL VAKTİYDİ.ERKEKLERDE ROSS , ROSHON, KENTON,VE RİKER.KIZLARDA BEN, ZENDEYA, CAROLİNE, VE RYDEL. KATE İSE HAKEMDİ. OYUN BAŞLADI.

ZENDEYA: BELLA BANA PAS VER.

BELLA: TAMAM.TUT.

TOPU ZENDEYAYA ATTIM. ZENDEYA NIN BOYU UZUN OLDUĞU İÇİN İYİ BİR SMAÇ İLE İLK SAYIMIZI ALDIK.

...........AKŞAM YEMEĞİ ................

AKŞAM OLDU . AKŞAM YEMEĞİ YEMEK İÇİN RESTORANT A GELDİK. ROSS VE KARŞI KARŞIYA OTURUYORDUK . BİRBİRİMİZE UZAK OLDUĞUMUZ İÇİN MESAJ ATIYORDUK.

ROSS# SENİ SEVİYORUM AŞKIM#

BELLA# BENDE SENİ#

ROSS # BU GECE SAHİLE GEL #

BELLA# TAMAM #

GİDECEKİM AMA İLK ÖNCE BİRAZ UYUMAM LAZIM. ODAMA ÇIKTIM VE GÖRDÜĞÜM MANZARA KARŞISINDA ŞOK GEÇİRDİM...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin