TANIŞMA VE KAYNAŞMA;)

144 4 0
                                    

                             SABAH 05:32

BELLA ANLATIYOR:

BELLA: ROSS UYAN AŞKIM AYY PARDON ROSS AZIMDAN KAÇTI TAMAM HALA ARKADAŞMIYIZ ROSS .

ROSS: EVET BELLA ARKADAŞIZ ALT KATA İNİP BİRŞEYLER HAZIRLAYALIM YEMEK YİYİP OKULA GİDELİM.

BELLA: TAMAM ROSS ÇIKARMISIN ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRCEM.

ROSS: NİYE DEĞİŞTİREBİLİRSİN BURDA YABANCI YOK.

BELLA: OFF ROSS OF

DEDİM VE BANYOYA GİRDİM KIYAFETLERİMİ GİYDİM VE GÜZEL BİR MAKYAJDAN SONRA ALT KATA İNDİM ( kıyafetler multimedyada var).

BELLA: NELER YAPTIN ROSS.?

ROSS: KREP TOST VE İÇECEKLERİMİZ.

BELLA: ONU DEMİYORUM ROSS SENİ UTANDIRMAK İSTEMİYORUM AMA UTANINCA YÜZÜN KIPKIRMIZI OLUYOR VE BEN BUNU ÇOK SEVİYORUM BU YÜZDEN SORUCAM DÜN GECE NELER KONUŞUYORDUN FARKINDAMISIN ?

ROSS: S- SEN BENİ DİNLEDİNMİ?

BELLA: AHA DEMİŞTİM YÜZÜN KIPKIRMIZI OLUYOR VE EVET DİNLEDİM.ONLAR ROSS SÖZLER GÜZELDİ ABİM BANA ÖLMEDEN ÖNCEDE SÖYLERDİ BUNLARI .

ROSS BENİM DALIP GİTTİĞİMİ FARK EDİNCE BENİ TUTUP SANDALYEME OTUTTURDU VE YEMEKLERİ MASAYA KOYDU .

ROSS: BELLS Bİ SAAT SONRA OKUL VAR . YEMEĞİNİ YE SONRA ÇANTANI KAP GEL ARABADA SENİ BEKLİYOR OLACAĞIM TABİKİ SENİN ARABANDA BELLS.

BELLA: TAMAM ROSS SENİ SEVİYORUM .

ROSS: NE?

BELLA: AYY PARDON AZIMDAN KAÇTI. GELİYORUM .

VE SONUNDA OKULA GELDİK HEMEN YANIMA OLİVİA GELDİ ROSS KARDEŞLERİNİN YANINA GİTTİ TENEFÜSTE KANTİNE GELMEMİ SÖYLEDİ. DERS COĞRAFYA YAYDI .

BELLA: OLİVİA SENİN DERSİN NE?

OLİVİA : BENİM DERSİM KİMYA .VE ŞEY GALİBA BENİMREVİRE GİTMEM LAZIM.

OLİVİA REVİRE GİDİNCE SINIFA GİTTİM ROSS BANA BAKIP YANINDAKİ BOŞ ALANI GÖSTEREREK OTURMAMI İSTEDİ.BENDE YANINA OTURDUM. DERS BİTİNCE ROSS BENİ ALDI VE KARDEŞLERİNİN YANINA GÖTÜRDÜ VE SIRADAN TANITMAYA BAŞLADI.

ROSS: ÇOCUKLAR VE ABLAM BU KIZ BELLA BEN ONA BELLS DİYORUM .

RYDEL: ARAMIZA HOŞGELDİN BELLS SANA BALLS DAMAMİN BİR SAKINCASI VARMI?

BELLA: HAYIR YOK RYDEL

RYDEL : İYİ O ZAMAN BU ARADA ARKADAŞIN KATE DE BİZİM GRUBUMUZA KATILABİLİR BİZİM GRUBA OKULDAKİ DEDİKODULARI ANLATIR BUNU ONA SÖYLE TAMAMMI BELLS .

BELLA: TAMAM RYDEL.

ONLARIN YANINDAN AYRILDIM VE ROSS İLE BENİM ARABAMA BİNDİK BENİ EVE BIRAKTI VE ODA YANIMA GELDİ.

ROSS: BELLS SORUN OLMASSA Bİ GECE DEHE BURDA KALABİLİRMİYİM .

BELLA: TAMAM ROSS İSTEDİĞİN KADAR...

KAPIYI AÇTIM EVE GİRDİK VE ROSS BENİ ÇEKİŞTİRE ÇEKİŞTİRE KAPIYI KAPATTIKTAN SONRA KOLTUĞA OTUTTURDU VE

ROSS: BELLS BENİMLE ÇIKARMISIN?...

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin