BELLA:'ALO VANESSA NE İSTİYOSUN.'
VANESSA:'NE İSTEDİĞİMİ BİLİYOSUN.'
BELLA:'BANA BAK SABRIMI TAŞIRIYORSUN'
VANESSA:'AMAN TAŞMASIN BENİ,M BAŞIM BELAYA GİRER .SEN SADECE RİKER I BANA VER.'
BELLA:'TAMAM VANESSA İSTEDİĞİNİ GECE YARISINDA ESKİ KİLİSE DE ALACAKSIN.VE YARIN.
VANESSA :'TAMAM BELLS BANA UYAR.'
RİKER :SEN NE YAPTIN BELLA BEN O KIZLA BİRLİKTE OLMAK İSTEMİYORUM Kİ !
BELLA:OLMAYACAKSIN ZATEN!
DEDİM VE ÜST KATA ÇIKTIM .ARKAMDAN ROSS GELDİ.BENİ KENDİNE ÇEVİRDİ VE :
ROSS:PLAN NE?
BELLA: PLAN MI?
ROSS: PLAN YAPMADIN MI YANİ BİZ RİKER I NASIL KURTARACAĞIZ O KIZDAN.?
BELLA : GECE BİŞEYLER DÜŞÜNECEĞİM HADİ UYUYALIM.
ROSS : TAMAM BEBEĞİM SEN YAT BEN SU İÇİP GELİYORUM.
BELLA: TAMAM BİTANEMMM.
ROSS,:) :)
ROSS SUYU İÇİP GELDİ.VE KAPIYI KİLİTLRYİP YANIMA UZANDI.
BELLA: ROSS KAPIYI NİYE KİLİTLEDİN.?
ROSS: BİLMEM ALIŞKANLIK.
BELLA: İĞRENÇSİN ROSS.
ROSS: EVET BİRAZ ÖYLEYİM GALİBA.
DEDİ VE SARI YORGANIMIN ALTINDAN BELİME SARILIP BENİ KENDİNE ÇEKTİ.BENDE DİYER TARAFA DÖNÜK OLAN BEDENİMİ ROSS A ÇEVİRDİM.ŞİMDİ İSE AL İŞTE YÜZLERİMİZ ÇOK YAKINDI.ANİDEN BİR KOKU GELDİ BU ..BU İÇKİ KOKUSU .
BELLA: ROSS NE KADAR İÇTİN.?
ROSS: ŞU KADARCIK.
DEDİ ELİYLE KÜÇÜCÜK BİR BOYUTU GÖSTEREK.
BELLA : ROSS OF AŞKIM BENİM YAA .GEL BSNYOYA GİRDİRELİM AYILIRSIN.
ROSS: SENDE Mİ .GELCEN?
BELLA: MERAK ETME BEN İĞRENÇ ŞEYLERDEN HOŞLANMAM BAD GİRL ÜM AMA ONLARI YAPMIYORUM ROSS HADİ SENİ YIKAYALIM.
ROSS İLE BANYOYA GİRDİK .ÖNDEN O GİDİYODU BENDE KAPIYI KAPATTIM SARHOŞ ROSS U TUTARAK.ROSS BEN SUYU HAZIRLARKEN ARKAMDAN DOLAŞIP KAPIYI KİLİTLEDİ.İYİKİ YARIN OKUL YOKTU.NEYSE ROSS U SOYUP SUYUN İÇİNE SOKTUM.ANİDEN ROSS BENİDE KÜVETİN İÇİNE ÇEKTİ.
BELLA: ROSS NE YAPIYORSUN?
ROSS: HİÇ BENİMLE YATACAKSIN AMA BİLDİĞİN GİBİ DEYİL İĞRENÇ DEDİĞİN ŞEKİLDE.
BELLA: ROSS İÇKİNİN ETKİSİNDE KALMIŞSIN KENDİNE GEL .
DEDİM VE BANYODAN ÇIKIP ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRDİM .AMA ÖYLE BÖYLE DEĞİL ÇOK HIZLI GİYİNİYORDUM ROSS UN GELİP BANA BİŞEY YAPMASINDAN KORKUYORDUM.ÜSTÜME BİR ŞORT VE KISA KOLLU YARIM ATLETİMİ GİYİP KORKUYLA ODAMIN ÇIKIŞ KAPISINA YÖNELDİM.KAHRETSİN! KAPI KİLİTLİYDİ.AMA O ZAMAN ANAHTAR NERDE.
ROSS: BUNU MU ARIYORDUN BELLS.
BELLA : KENDİNE GEL ROSS KENDİNDE DEĞİLSİN .
DEDİM AĞLAYARAK ODAYI YAVAŞÇA TURLUYORDUM.O KORKUYLA KENDİMİ YATAĞA ATTIM .BEN NİE BÖYLE BİR SAÇMALIK YAPTIM Kİ .TAM ROSS ÜSTÜME ÇIKACAKKEN RİKER KAPIYI KIRDI.
RİKER: BELL ODADAN ÇIK ÖFKE NÖBETİ GEÇİRECEK.
BENDE KAFAM İLE ONAYLAYIP RİKERIN ARKASINDA DURAN KATE İLE BİRLİKTE HIZLICA ALT KATA İNDİM.RİKER KAPIYI ROSS UN ÜSTÜNE KİTLEYİP YANIMIZA GELDİ.
RİKER:ROSS ARADA BİR BÖYLE NÖBETLER GEÇİRİR Kİ BU NADİREN VE ÇOK SİNİRLENDİĞİNDE OLUR ONA NE YAOTIN DA SİNİRLENDİ.
BELLA : BİLMİYORU KAHRETSİN Kİ BİLMİYORUM BİLSEYDİM ROSS U GERİ GETİRMEK İÇİN HERŞEYİ YAPARDIM.O SIRADA TELEFONUM ÇALDI ARAYAN VANESSA YDI.
BELLA "VANESSA YİNE NE VAR".
VANESSA: " ARKANA BAK."
DEDİ VE KAPATTIP.ARKAMA BAKTIM RESMEN BİZİM EVDE DOLAŞIYORDU.RİKER YERİNDE ZOR DURUYORDU NEDE OLSA ESKİ SEVGİLİSİ .KATE KIZDAN KORKUYORDU ARALARINDA EN CESARETLİLERİ BENDİM .DERKEN ROSS BENİM ODAMIN KAPISINI BİRDAHA KIRIP YANIMIZA GELDİ GELDİĞİ İLE VANESSA YI KAPIDAN DIŞARI FIRLATMASI BİR OLDU.
ROSS : BELLS İYİMİSİN
DEDİ BENDE KORKUMA BİRŞEY DEMEDEN İKİ ADIM GERİ ÇEKİLDİM ROSS DEVAM ETTİ.
ROSS: BAK BELLA BENİ SEN KIZDIRMSDIN BAŞKA BİR NEDENİ VARDI BENDE SANA PATLADIM.ÖZÜR DİLERİM SEVGİLİM ...
DEDİ VE TAM KENDİ ODASINA GİDECEKKEN ONU KENDİME DÖNDÜRÜP ÖPMEYE BAŞLADIM ODA KENDİNİ BANA BASTIRIYORDU.YAVAŞ YAVAŞ ODAYA GİRERKEN KATE VE RİKER KULAKLIK TAKMIŞ BANA LİKE İŞARETİ YAPIYORDU .BENDE ONLARA PİÇSMİLE GÖSTERİP ODAMA GİRİDİK.ROSS BEN YATAĞA BIRAKIP ATLETİNİ VE KOT PANTALONUNU ÇIKARTIP YANIMA UZANDI VE
ROSS: KORKMA BİŞEY OLMİCAK SÖZ VERİYORUM.
BELLA: BEN SENİN SÖZÜNDE DURMİCANI NERDEN BİLİYİM.
DER DEMEZ DUDAKKARIMA BASKI UYGULADI.GERİ ÇEKİNCE .
ROSS: İŞTE BÖYLE .
DEDİ VE BİRBİRİMİZE İYİCE SOKULUP UYUDUK...