BELLA ANLATIYOR : ODAM ÇOK ÇOK DAĞINIKTI . TANRIM BİRİSİ ODAMI ALTINA ÜSTÜNE GETİRMİŞ . AA YATAĞIN ÜSTÜNDE DE BİR NOT VAR .NOTTA DA ;
SEVGİLİ BELLA BENİ BELKİ UNUTMUŞSUNDUR AMA BEN SENİ UNUTMADIM . YARIN GECE SAAT 21: 50 DE OTELİN ARKASINDA OL TEL NUMARAM *********** TAMAMMI UNUTMA SENİ İZLİYORUM .
HEMEN KOŞARAK ROSS UN YANINA GERİ GELDİM . ROSS ANİDEN AYAĞI KALKTI VE BANA DOĞRU GELDİ.
ROSS : BELLA NE OLDU ? NEDEN AĞLADIN Kİ?
ROSS AĞLADIĞIMI DİYENE KADAR FARK BİLE ETMEMİŞTİM BİLE .
BELLA: NE YA HE ŞEY OLDU . BAK BEN DEMİNDEN ODAMA ÇIKTIM ODAM DAĞINIKTI VE YATAĞIN ÜSTÜNDE BU NOTU BULDUM.
DEDİM VE NOTU ROSS A VERDİM . SİNİRLENMİŞE BENZİYORDU. NEDENİNİ BİLMİYORDUM VE TABİKİDE BU NOTU YAZANIN KİM OLDUĞUNUDA ROSS HEMEN ADAM I ARADI.
ROSS:'' ALO ADAM YANINDA BİRİSİ VARMI ?''
ADAM:''HAYIR NEDEN SORDUN Kİ ? ''
ROSS: '' BAK ADAM BENİ İYİ DİNLE . SANA BİR NUMARA VERSEM ADRESİNİ VE O KİŞİYİ BUKABİLİRMİSİN ? ''
ADAM . '' BİLMEM BİR DENEYİM SEN NUMARAYI VER.''
ROSS:'' NUMARA ŞU *********** ANLADIN DEMİ.''
ADAM :'' TAMAM ROSS BULUNCA BEN SANA HABER VERİRİM BYBY ''
ROSS :'' BYBY''
BELLA : E ROSS NE OLDU?
ROSS: ODANA KİMİN GİRDİĞİNDEN HABERİN VARMI ?
BELLA: HAYIR YOK O YÜZDEN SANA GELDİM.
DEDİM VE ROSS A SARILDIM. ROSS TA BANA SARILIP ;
ROSS: BİR DÜŞMANIN VARMIYDI ?
BELLA: BİLMEM SANIRIM HAYIR . ZATEN NOTTA SEN BENİ TANIMASSIN AMA BEN SENİ TANIYORUM VE HER HAREKETİNİ GÖRÜYORUM YAZIYORDU.
ROSS: O ZAMAN BURDAKİLERDEN BİRİSİ. TÜM ARKADAŞLARIMIZI LOBİYE TOPLA VE ORDA OL BEN HEMEN GELİCEM.
BELLA: TAMAM ROSS.
ROSS ANLATIYOR: BELLA YI O PİSLİKTEN KURTARACAĞIM HER NE PAHASINA OLURSA OLSUN . NE ZAMAN SEVİNSEK BİR OLAY ÇIKIYOR NEYSE ADAM NE YAPTI ACABA .
ROSS:'' ALO ADAM BUDUNMU?''
ADAM : '' EVET ROSS BULDUM ADI YOK AMA SOY ADI VAR . YANİ EN AZINDAN KİMLİKTE ÖYLE SWİFT. ANNESİ YOK BABASIDA VE DOSTUM BU BİR KIZ.''
ROSS: '' SEN SOYADI SWİFT OLAN BİRİNİ TANIYORMUSUN .''
ADAM : '' EVET HATTA ŞU AN SİZİNLE AYNI OTELDE KALIYOR. ODA NUMARASIIIIII 103.''
ROSS:'' TEŞEKKÜRLER ADAM ''
ADAM:'' BİŞEY DEİL BY BY ''
ROSS: '' BYBY ''
TAMAMM ARTIK SADECE O KIZI BULMAK KALMIŞTI . LOBİ YE GİTTİM HERKES ORDAYDI BİRİ HARİÇ KATE . ACABA NEREDEYDİ.NEYSE KATE ABİMİN SEVGİLİSİ SAHİP ÇIKSAYMIŞ. HEMEN BELLA VE ZENDEYA NIN ARASINA OTURUM VE OLANLARI ANLATMAYA BAŞLADIM.
ROSS : ARKADAŞLAR VE BELLAM . BU KİŞİ BİR KIZ SOY ADI SWİFT VE BİZİM İLE AYNI OTELDE KALIYOR VE ODA NUMARASI 103 .
ZENDEYA: ROSS İYİDE BEN BU KIZI TANIYORUM AMA NEDEN BÖYLE BİRŞEY YAPSIN Kİ ?
ROSHON : KİMMİŞ O KIZ ?
ZENDEYA: ROSHON GİT YANIMDAN .
ROSHON : TAMAM SUSTUM .
BELLA : ZENDEYA ANLATSANA.
ZENDEYA : HIMM BAK ŞİMDİ BELLA . SEN LOS ANGELES A TATİLE GİDİNCE FANLARIMIZ HAYDİ ÇALKALAYI ÇOK İSTEDİLER . JİMMY İSE SİNİRLENDİ NEREDEYSE SENİ İŞTEN KOVACAKTI. BEN İKNA ETTİM . NEYSE . JİMMY SEN OLMADIĞIN İÇİN TAYLOR ADINDA BİR KIZI SENİN YERİNE OYNATTI AMA NEDEN SENİN ODANI DAĞITTI VEYA DA NOT BIRAKTI BLMİYORUM.
BELLA: KATE NEREEDE ????
RİKER : BİLMEM BANA LAVOBOYA KADAR GİDİP GELECEĞİNİ SÖYLEDİ.
BELLA : NEYSE HADİ BİZ TAYLOR OPERASYONUNA BAŞLAYALIM.
BELLA ANLATIYOR: ODAMA BAKMAK İÇİN TEKRAK ÜST KATA ODAMA ÇIKTIM HER YER DÜZGÜNDÜ . NE OLUYOR BÖYLE BEN HAYAL Mİ GÖRÜYORUM . DERKERN KARANLIK...
TAYLOR ANLATIYOR: BEN TAYLOR BENİ TANIRSINIZ BİRDEN FAZLA ŞARKIM VAR . BELLA LOS ANGELES A GİDİNCE JİMMY REYTİNGLER DÜŞMESİN DİYE BENİ BELLA NIN YERİNE ALDI . BELLA TATİLDEN DÖNÜNCE İŞİM BİTTİ . OYSA BİTMESİNİ İSTEMİYORDUM . BEN DAHA ÇOK ÜNLÜ OLMAK İSTİYORDUM . ODAMDA SON KEZ AYNANIN KARŞISINA GEÇTİM VE KENDİME BAKTIM . KIYAFETLERİMİ DÜZELTİP ( multimediada taylor swift kıyafetleri) BELLA NIN PEŞİNE TAKILDIM ODASINI BEN TOPLADIM . BELLA OLMASSA HAYDİ ÇALKALADA BİR CECE OLMAZ DEĞİMİ NE KADARADA AKILLIYIM DEĞİLMİ ? BENDE KAPISININ ARKASINA SAKLANIP BAMMM ONU BAYILTTIM VE OTELİN YEMEKLERİNİN YAPILDIĞI YERE GİTTİM VE BELLA YI KÖŞEDE DURAN KAZAN IN İÇİNE ATIP ORADAN UZAKLAŞTIM.
ROSS ANLATIYOR : BİR SAAT ÖNCE BELLA YI YEMEKLERİN YAPILDIĞI YERDE KAZANIN İÇİNDE BULDUK ONU GERÇE YERİNİ KATE GÖSTERDİ. MUTFAKTA AŞÇILARA YARDIM EDİYORMUŞ TA ... ŞU TAYLOR U ELİME BİR GEÇİRİRSEM...