BELLA ANLATIYOR: HABERİ DUYAR DUYMAZ HASTANEYE GİTTİM. HEMŞİRELERE SORA SORA ROSS UN ODASINI BULDUM.İÇERİ GİRDİM. ROSS UYUYORDU.
BELLA: ROSS UYAN LÜTFEN.HADİ.
ROSS TAN TEPKİ ALAMAYINCA HASTANEDEN ÇIKIP EVE GELDİM. EVDE ZENDAYA VE ROSHON DAN BAŞKA BİRİLERİ DAHA VARDI. BUNLAR .......OLAMAZ HAYIR BUNLAR .HADİ AMA.MAĞLESEF YANLARINA GİTTİM.VE ONLARA SARILDIM.
BELLA: HOŞGELDİNİZ . AUSTİN VE SELLY.
AUSTİN BENİM İLK AŞKIMDI BENİM HASTA OLDUĞUMU ÖĞRENİNCE KAÇAN ERKEK YANİ. SELLY İSE İKİZİ. ONUNLA İYİ ANLAŞIRIZ.
SELLY: KIZLAR PİJAMA PARTİSİ YAPALIMMI ?
ZENDAYA: SELLY ŞU AN HİÇ SIRASI DEĞİL.
SELLY: NEDEN Kİ?
BELLA: SEVGİLİM HASTANEDE YATIYOR. ONU ÖYLE ÜZMEMELİYDİM.
DEDİM VE KALKIP ODAMA GİTTİM.
ZENDAYA ANLATIYOR: BELLA ODASINA ÇIKINCA OLANLARIN HEPSİNİ AUSTİN VE SELLY YE ANLATTIM.
AUSTİN: BENİM ANLAMADIĞIMA ŞEY ŞU BELLA NIN SEVGİLİSİ Mİ VAR?
ZENDAYA: EVET VAR VE O SENİN GİBİ BELLA İLE DALGA GEÇMEK YERİNE ONUN İÇİN KAZA YAPIYOR.
DEDİM VE KALKIP GİTTİM.MUTFAĞA . İÇERİDEN SESLER GELİYORDU.AUSTİN VE SELLY Yİ DİNLEDİM.
AUSTİN: BEN BELLA YI HÂLÂ SEVİYORUM.ONU GERİ ALMAK İÇİN ROSS DENEN ŞU ÇOCUKLA KAPIŞMAM LAZIM.
SELLY: BENCE BÖYLE YAPMA ONU ÜZERSİN.
AUSTİN : FARK ETMEZ.
SONRA SELLY AĞLAYARAK MUTFAĞA GELDİ.
SELLY: BEN AUSTİN İ BU KADAR İNATÇI GÖRMEMİŞTİM. BELLA YI KORUMAMIZ LAZIM BENDE SİZİN TARAFTANIM.
ZENDAYA: İYİ. HADİ ROSS A BİR BAKALIM.
HASTANE......
ROSS UYANMIŞ BİZE DOĞRU BAKIYORDU.
ROSS: BELLA NEREDE ?
SELLY: ROSS BENİ DİNLE-
ROSS: SEN KİMSİN?
ZENDAYA: ÖNEMLİ OLAN BU KIZIN KİM OLDUĞU DEĞİL. BELLA . ANLAT SELLY.
SELLY: ROSS BENİM ÇATLAK BİR İKİZİM VAR. VE SENİN SEVGİLİN BELLA DAN HOŞLANIYOR. BELLA NIN SANA HEP İLK AŞKIM DİYE BAHSETTİĞİ ÇOCUK ABİM. AMA O SENİN ELİNDEN BELLA YI ALMAYA ÇALIŞIYOR.
ROSS: BEN YAPAMAM.
ZENDAYA : NEDEN ?
ROSS: BELLA NEREDEYSE BENİM YÜZÜMDEN BİRÇOK KEZ ÖLÜYORDU. ŞİMDİ HİÇBİRŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANMAMIMI BEKLİYORSUNUZ ?
SELLY: EVET.
ROSS: PEKİ DENEYECEĞİM.İLK ÖNCE ÇIKARTIN BENİ BURDAN.SEVMEDİM BEN BURAYI.
EVDE........
BELLA ANLATIYOR: ALT KATA İNDİM.ZENDAYA ROSHON VE ROSS KOLTUKTA OTURUYORDULAR.ROSS MU ? NE ? ....KOŞA KOŞA YANINA GİTTİM.SARILDIM.
BELLA: BEN GERÇEKTEN ÖZÜR DİLERİM. SANA BU KADAR SERT DAVRANMAMALIYDIM.BENİ AFFEDEBİLECEKMİSİN ?
ROSS: TABİ AMA ÖNCE HERKESİN ÖNÜNDE BENİ ÖPERSEN.
BELLA: PEKİ.
ANİDEN DUDAKLARINA YAPIŞTIM.AYRILDIĞIMIZDA.
ROSS: ESKİSİ GİBİ OLMAK İSTERMİSİN ?
BELLA: NASIL OLACAK O?
ROSS: MESELA YENİDEN OLİVİA OLSA KENTON OLSA CAROLİNE OLSA ADAM OLSA DİNA OLSA ZENDAYA VE ROSHON OLSA SEN VE BEN OLSAK İYİ OLMAZMIYDI? HE MAİA ,LAURA VE JUSTİN İ DE UNUTMA SENİN DEĞİŞİNLE FAZLA ÜNLÜLÜKTEN GİTMİŞ OLSALARDA .ŞİMDİ ŞU BAHÇE KAPISINDAN İÇERİ GİRSELER...
BELLA: ROSS YİNE NE SAÇM-
BAHÇE KAPISINA BAKTIM.GELDİLER HEPSİ BURDALAR.HEPSİNE TEK TEK SARILDIM.
JUSTİN: SELLY SENSİN DİMİ YANİ SEN SELLY SİN DEMİ?
SELLY: EVET JUSTİN.
JUSTİN;)
OLİVİA: BELLA SENİ ÇOK ÖZLEDİK. VE BU NEDENLE 5 AY BURDAYIZZZZ.