BELLA ANLATIYOR: ROSS YARIMSAAT TE BURADA OLUR VE TABİ DİYERLERİDE . ONLARI ÇOK ÖZLEDİM ROSHON BİZ GİDİNCE GİTTİĞİMİZ YERE GELECEK . ROSS BENİ ARAYIP BAVULUMMUZU HAZIRLAMAMMI SÖYLEDİ . ZENDEYA ŞU AN GİYECEK KIYAFETLERİNİ HAZIRLIYOR . ROSS BİZİ OTELE GÖTÜRECEĞİNİ SÖYLEDİ. ADAM VE DİNA GELMEYECEK . BEN,ZENDEYA , CAROLİNE ,KENTON ,ROSS ,RYDEL, RİKER VE ROSHON GİDECEĞİZ. AA KORNA SESİ VE ANİ KAPI AÇILMASI İLE KENDİME GELDİM GELEN ZENDEYA VE CAROLİNE Dİ.
ZENDAYA: HADİ BELLA ROSS GELDİ ARABADA BİZİ BEKLİYOR.
CAROLİNE: HADİ AYNEN YA KENTON NERDE?
O SIRADA ALT KATTAN SES GELDİ.
KENTON: BURDAYIM ARABAYA BİNİYORUM.
BEN,CAROLİNE VE ZENDEYA KOŞARAK ALT KATA GELDİK. YOLDAN GEÇERKEN KATE İ DE ALDIK. RYDEL , RİKER, ZENDEYA,KATE , CAROLİNE,KENTON ARKADA OTURUYORDULAR. ROSS ARABAYI SÜRÜYORDU BENSE YANINDA Kİ KOLTUKTA ŞARKI ARIYORDUM. BULAMAYINCA HERKESTEN TAVSİYE İSTEDİM.
ZENDEYA: AUSTİN MAHONE VE BECKY G MAGİK AÇ.
CAROLİNE: KESHA CANNİBAL AÇ.
KENTON : NEDEN SİZİN ŞARKILARINIZDAN DİNLEMİYORUZ .
RİKER : İYİDE HANGİSİNİ.
BİR SÜRE DÜŞÜNDÜKTEN SONRA HEPİMİZ SELENA GOMEZ COME & GET İT AÇMAYA KARAR VERDİK. ARABANIN ÜST CAMINI AÇTIK . KATE VE RİKER BAĞIRARAK BELLERİ CAMDAN ÇIKMIŞ BİR ŞEKİLDE ŞARKIYI SÖYLÜYORDU.BEN VE ROSS SADECE ONLARI DİNLİYORDUK. BİR KAÇ SAAT SONRA GELMİŞTİK. ODALARIMIZA YERLEŞİP HAVUZUN KENARINA GELDİK. BUGÜN HAVA ÇOK SICAKTI.BİZDE YANİ KIZLAR ŞEZLONG LARA UZANDIK. ERKEKLER ROSHON DA DAHİL HAVUZDA YÜZME YARIŞI YAPIYORLARDI. ROSS VE ROSHON KAVGA ETMEYE BAŞLADI.ONLARIN YANINA GİDİP ONLARI AYIRDIK AMA LAF DALAŞI HALA DEVAM EDİYORDU.
ROSS: SENDEN SADECE NUMARA YAPMANI İSTEMİŞTİM AMA YOK SEN İLLA GERÇEKTEN ATACAKSIN.
ROSHON: SEN BANA NUMARADAN YAP FİLAN DEMEDİN Bİ KERE TAMAMMI BEN KENDİ KAFAMA GÖRE ATTIM O KADAR.
LAF DALAŞI BİTİNCE .
ROSS: BELLA BİR DAHA NE ZENDEYAYLA NE DE ROSHON İLE GÖRÜŞECEKSİN ANLADINMI ?
BELLA: BEN NİE ?
ROSS: ÇÜNKİ ZENDEYA İLE EN ÇOK SEN TAKILIYORSUN DA ONDAN .
BELLA: SEN BENİM ARKADAŞLARIMA KARIŞAMASSIN TAMAMMI ROSS TAMAM SEVGİLİMSİN AMA BU KADARDA YETER CANIM NE SENDEN ÇEKTİĞİM YA BENİM ARKADAŞLARIM BENİM SEN YOKKEN ZENDEYA VE ROSHON VARDI ROSS.
ROSS: SENİ ABİN BANA EMANET ETTİ AMA.
SÖZ KONUSU ABİMSE HERŞEY DURUR .
ROSS: ŞEY BEN YA ÖZÜR DİLERİM BELLA SANA BAĞIRDIĞIM İÇİN.
BELLA: ROSS TAMAM GEREK YOK BEN YORGUNUM İSTERSEN KİMSEYLE GÖRÜŞMEM DE KONUŞMAMDA.
ROSS ANLATIYOR: BELLA SÖZÜNÜ SÖYLEYİP ODAMIZA GİTTİ. KAPININ ÖNÜNE GELDİM KAPIDA BİR KAĞIT ASILIYDI VE ÜSTÜNDE
" SEVGİLİM GÖRÜŞMEMİ YASAKLADI GİRİLMEZ"
YAZISI VARDI. KAĞIDI YIRTIP ATTIM VE YANIMA KENTON U ÇAĞARDIM SAAT BEŞTE ZENDEYA ROSHON VE DİYERLERİNİNDE OTELİN LOBİSİNDE OLMALARINI SÖYLEDİM.BİR SAAT SONRA BELLA İÇİN HERŞEY DEĞİŞECEKTİ.İÇERİ GİRDİM BELLA UYUYORDU YERLERDE PEÇETELER VARDI VE BALKONUN KAPISI AÇIKTI ÜŞÜMESİN DİYE BALKONUN KAPISINI KAPATTIM YERDEKİ PEÇETELERİ TOPLAYIP ÇÖPE ATTIKTAN SONRA ÜSTÜME RAHAT BİR ŞEYLER GİYİP BELLANIN YANINA OTURDUM . UYANDI VE
BELLA: HE SENMİYDİN MERHABA.
ROSS: SANDA MERHABA BELLS .
BELLA: BANA BELLS DEME LÜTFEN BEN BÖYLE ŞEYLERİ SEVMEM.
ROSS: AMA ZENDYA DİYİNCE SEVİYORDUN.
BELLA: ZENDAYA MI ? ODA KİM?
DEDİKTEN SONRA GÜLEREK YATAKTAN KALKTI. BANA TELEFONUNDAKİ BİR RESMİ GÖSTERDİ VE
BELLA: BENİM ARTIK YENİ ARKADAŞLARIM VAR FANLARIM ONLAR BENİM CANLARIMM.
ROSS: ANLAŞILAN YORUMLARA BAKMAMIŞSIN.
BELLA : NE?
ROSS : LÜTFEN BANA SESLİ BİR ŞEKİLDE YORUMLARI OKURMUSUN?
BELLA * BELLA SENİ ÇOK SEVİYORUZZZZ*
* ZENDEYA İLE OLAN BİR FOTONU İMZALAYIP BANA GÖNDERİRMİSİN*
* ZENDEYA İLE GERÇEKTEN KANKAMISIN EYER ÖYLEYSE BANA ZENDEYA VE SENİN KIYAFETLERİNDEN GÖNDERİRMİSİNİZ *EN SON OKUDUĞU ŞU MESAJ SONRASI BENDE DUYGULANDIM DOĞRUSU.
BELLA* BEN LÖSEMİ HASTASIYIM BENİM BİR ARKADAŞIM VAR ADI SİMON SENİN VE ZENDEYA NIN HAYRANI LÜTFEN BANA VE SİMON A İMZA VEREBİLİRMİSİNİZ SİZDEN İMZA İSTEMEMİZİN NEDENİ BENİM HASTA OLMAM DEYİL VEYADA ARKADAŞIMIN SİZİN HAYRANI OLMASI DEĞİL İMZA ALMAMIZIN NEDENİ SİZİN ARANIZDAKİ BAĞIN HİÇ KOPMAMASI SENİN YERİNDE OLSAM BİRİ BENİ NE KADAR ZORLARSA ZORLASIN EN YAKIN ARKADAŞIMI ASLA BIRAKMAM NEVER SAY NEVER***
BELLA BU MESAJDAN SONRA AĞLAYARAK KIYAFET DOLABININ YANINA GEÇTİ . KIYAFETLERİNİN ALTINDAN CÜZDANINI ÇIKARTTI VE
BELLA: BENİ HASTANEYE GÖTÜR ROSS.
BENDE BELLA İLE HASTANEYE GELDİM O KIZI BULDUK YANINDA DA SİMON VARDI YANİ BİZE MESAJDA TANITTIĞI ARKADAŞI. EL ELE İDİLER . BELLA O KIZA SARILIP ADINI SORDU KÜÇÜK KIZ.
LİLY: ADIM LİLY SENDE BELLA OLMALISIN İMZA ALABİLİRMİYİM.
BELLA LİLY NİN KIYAFETİNE İMZA ATTI VE ODADAN ÇIKTIK. HASTANENİN BAŞ HEKİMİ İLE KONUŞTUK VE BELLA HAŞLSTANEYE TAM TAMINA 500.000 DOLAR BAĞIŞ YAPTI.EVE GELİNNCE HEPSİ OTELİN LOBİSİNDE BİZİ BEKLİYORDU .
ZENDEYA : NEREDE KALDINIZ ÖLDÜK MERAKTAN.
BELLA: EFENDİM .
ROSS : NEYSEE BELLA BAK BEN GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM . ZENDYA VE DİYERLERİNDEN SENİ AYIRMAMALIYDIM.BENİ AFFEDEBİLECEKMİSİN?
BELLA: ROSS BUGÜN Kİ KÜÇÜK KIZI HATIRLIYORMUSUN NE DEMİŞTİ # BEN SENİN YERİDE OLSAM BENİ ZORLASALAR BİLE EN YAKIN ARKADAŞIMI BIRAKMAM.# ŞİMDİ BENDE ÖYLE YAPACAĞIM ZENDEYA BENİ BIRAKMA OLURMU ?
ZENDEYA: TAMAM BELLS TAMAM NEDE OLSA BİZ SONSUZA KADAR ARKADAŞIZ VE BENİ SEVİYORSAN ROSS U DA AFFET.
BELLA: TAMAM AMA BİR ŞARTIM VAR . ROSHON İLE ROSS BARIŞACAK.
ROSHON: ROSS BEN ÖZÜR DİLERİM DOSTUM.
ROSS: ROSHON BENDE ÖZÜR DİLERİM DOSTUM.
BELLA ANLATIYOR: BUGÜN ÇOK YORUCUYDU. AMA İYİ YANLARIDA VARDI TABİİİ . MESELA ROSS İLE ROSHON BARIŞTILAR . ZENDEYA İLE BEN TEKRAR ARKADAŞIZ . VE BEN ŞU AN NEREDEYİM BİLİYORMUSUNUZ ? DÜNYANIN EN İYİ YERİNDEYİM ARKADAŞLARIMIN YANINDA . YANİ KENDİMİ EN RAHAT HİSSETTİĞİM YERDEYİM . SİZ SİZ OLUN AMA BİR HİÇ UĞRUNA ARKADAŞLARINIZI SATMAYIN ...