....................SABAH SAAT 05:36 .......................
KATE VE OLİVİA :HADİ AŞIKLAR UYANIN KAHVALTI HAZIR .
ROSS: TAMAM SİZ İNİN GELİYORUZ .
BELLA: AYNEN İNİN SİZ GELİRİZ BİZ.
BELLA ANLATIYOR: ROSS İLE ALT KATA İNDİK EHPİMİZ KAHVALTI SOFRASINDAYDIK.
BELLA : BİR DAKİKA BU GÜN OKULLAR TATİL DEYİLMİYDİ.
ROSS: OFF EVET YA SAAT KAÇ?
KATE: SAAT TAM TAMINA 05:36 .37 OLDU.
OLİVİA : KATE BENİ NİYE ERKEN UYANDIRDIN .
KATE : ROSS İLE BELLS RİKERİ BANA AYRALAYACAKLARDI O YÜZDEN ERKEN KALKTIM VE RİKER , RYDEL VE RATLIFF I GECE YATIYA ÇAĞIRDIM BİRAZDAN GELİRLER .
BELLA: MADEM GECE YATIYA ÇAĞIRDIN ŞİMDİ NİYE GELİYORLAR .
KATE : RYDEL İLE ALIŞVERİŞE GİDECEĞİZ SENDE GEL İSTERSEN .
BELLA: TAMAM DA OLİVİA NE OLUCAK .
OLİVİA: BEN, RİKER VE ROSS EVDE KALIP OYUNLARIMIZI YATACAK YERLERİ VE İZLEYECEĞİMİZ FLİMLERİ AYARLAYACAĞIZ.RATLIFF SONRA GELECEK.
BELLA : BEN CHİCAGO DAN (şikago)BİR ARKADAŞIMI ÇAĞIDIM ODA GELSE SORUN OLMAZ DEĞİLMİ?
ROSS: ZENDEYA MI GELECEK?
BELLA : EVET ROSS ZENDEYA GELECEK.
KATE : BELLA HADİ SEN BANA ZENDEYA YI ANLATTIN ROSS NERDEN TANIYOR.?
BELLA: DİSNEY DE TANIŞMIŞLARDI . BİZİM HAYDİ ÇALKALA DİZİSİNİN SETİNE GELMİŞTİ SET DIŞINDA DA VAKİT GEÇİRMİŞTİK.
ROSS:AYNEN ÖYLE.
BİZ KONUŞURKEN KAPI ÇALDI.
KATE : BEN BAKARIM.
BELLA : TAMAM.
KATE KAPIYI AÇIP RYDEL VE RİKERI İÇERİ ALDI. RİKER A BAKARAK GELİRKEN.AYAĞI TAKILDI TAM DÜŞECEKKEN RİKER ONU TUTTU BİRSÜRE BAKIŞTIKTAN SONRA BİRBİRLERİNDEN ÖZÜR DİLEYİP AYRILDILAR . SONRA HEPİMİZ AYNI ANDA GÜLDÜK .
KATE : NE VAR SİZİN HİÇMİ AYAĞINIZ TAKILMADI BELLS ÖZELLİKLEDE SENİN.
BELLA : KATE HANİ BENİM AYAĞIM TAKILMIŞTI AZ KALSIN DÜŞÜYORDUM YA GEÇENGÜN SENDE BANA ETRAFTAKİLERE ALDIRMA DEMİŞTİN AYNISINI ŞİMDİ BEN SANA DİYORUM KATE ETRAFTAKİLERE ALDIRMA .
RYDEL: HADİ KIZLAR ALIŞVERİŞE .
BELLA : TAMAM KIYAFETLERİMİ GİYEYİM GELİYORUM SİZ BEKLEYİN AZ.
RYDEL: TAMAM ÇABUK OL BELLS OLİVİA SEN GELMİYORMUSUN?
OLİVİA : HAYIR BEN,RİKER VE ROSS BURAYI HAZIRLIYACAĞIZ .
RYDEL : BENİM AKLIMA BİRŞEY GELDİ AMA SÜPRİZ SİZE SÖYLEMİYECEĞİM.
BELLA ANLATIYOR: KIYAFETLERİMİ GİYDİM.(kıyafetler multimediada var) RYDEL ,BEN VE KATE ALIŞVERİŞ YAPIP EVE GELDİK . BU GECE HERKEZ BENDE KALACAKTI .BENDE PJAMALARIMI GİYİP ALT KATA İNDİM . RYDEL VE RATLİF BİR KOLTUĞA ROSS VE OLİVİA BİR KOLTUĞA OTURMUŞ BENİ BEKLİYORLARDI.O SIRADA GÜLÜŞME SESLERİ GELEN TARAFA BİR BAKTIM RİKER VE KATE MUTFAKTA GÜLÜŞEREK PASTA YAPIYORLARDI .ROSS VE BENDE YANLARINA GİDİP:
BELLA VE ROSS: BİZDE YİYECEKLERE YARDIM EDEBİLİRMİYİZ .
RİKER VE KATE : EVETT
BEN VE ROSS ÇİLEKLİ RİKER VE KATE ÇİKOLATALI PASTA YAPTI . SONRA YER YATAKLARIMIZI HALININ ÜSTÜNE SERDİKTEN SONRA RYDEL MUTFAĞA GİTTİ VE ELİNDE ŞİŞE İLE GERİ GELDİ. BİZDE YERE OTURDUK GALİBA ŞİŞE ÇEVİRMECE OYNAYACAKTIK.
RYDEL: EVET ÇOCUKLAR ŞİŞE ÇEVİRMECEYE NE DERSİNİZ .
BELLA : ALDIĞIN KOSTÜMLER NE İŞE YARAYACAK.
RYDEL: ANLATICAM BAKIN ŞİMDİ NORMEL ŞİŞE ÇEVİRMECE OYNAYACAĞIZ AMA KAYBEDEN BU KOSTÜMLERDEN GİYİP 10 DAKİKA İSTEDİİĞİ KİŞİ İLE DOLAPTA BEKLEYECEK.ANLAŞILDI MI?
HERKES: ANLAŞILDI
BELLA : HADİ O ZAMAN OYUN BAŞLASIN...