ÜVEY ABİM VE ABLAM :) :) ::::)

44 0 0
                                    

YOLDA ÜVEY ABİM VE ABLAMI GÖRDÜM ÜZÜLMÜŞ GİBİ DURUYORLARDI.ONLARI EVE ALDIM HERKES BİZİM BAŞIMIZA TOPLANDI ABİM SÖZE BAŞLADI.

LEO:BAK BELLA ŞİMDİ SANA BİRŞEY SÖYLEYECEĞİZ AMA DAYANACAĞINA SÖZ VER KARDEŞİM.

BELLA:AH HADİ AMA BEN BURALARIN EN SERT KIZIYIM BENİ HİÇKİMSE VE HİÇBİRŞEY ÜZEMEZ.

LEO VE KATARİNA: ANNEM VE BABAM TRAFİK KAZASI GEÇİRİP ÖLDÜLER.

BEN KISA BİR ŞOKTAN SONRA.HERKESİN YANINDA BİR DAMLA ,İLK DEFA YANİ,İLK DEFA AĞLADIM O SIRADA ROSS BANA SARILMIŞ BİRŞEYLER SÖYLÜYORDU.

ROSS: BELLS TAMAM BAK İYİ OLACAKSIN HEM BEN VARIM ,OLİVİA ,KATE,RİKER,RYDEL,RATTLIF,ZENDEYA,VE EN ÖNEMLİLERİ ABİN LEO VE ABLAN KATERİNA HİÇBİRİMİZ SENİ BÖYLE GÖRMEYE DAYANAMIYORUZ.

DEDİ ODA SARILDIM ONUN O GÜZEL KOKUSUNU İÇİME ÇEKTİM.SONRADA ODAMA ÇIKTIM.................................................................

BELLA ANLATIYOR : ARADAN BİR AY GEÇTİ BEN HALA ODAMDA TAVANA GÖZLERİMİ DİKMİŞ BAKIYORDUM.ANNEMLER BU SENE SEYAHATE GİTMİCEKLERDİ Kİ....YADA ABLAM VE ABİM BANA YALAN SÖYLEMİŞ OLABİLİRLERMİ?

KAPIYI AÇIP HIZLA BAĞIRARAK VE AĞLAYARAK ALT KATA İNDİM .İNER İNMEZ ABİMİN BOĞAZINA ELİMİ GÖTÜRÜP SIKMAYA BAŞLADIM.ARKAMDAN KATE VE ROSS BENİ ÇEKİŞTİRİYORLARDI.SONUNDA AĞLAMAKTAN YENİK DÜŞÜP.ROSS UN KUCAĞINA BAYILDIM...............................................................

UYANDIĞIMDA HASTANE ODASINDAYDIM BAŞ UCUMDA AĞLAMAKTAN VE UYKUSUZLUKTAN GÖZLERİ ŞİŞMİŞ ROSS VARDI. DİYER BİR KÖŞEDE İSE KENDİNE GELMEYE ÇALIŞAN KATE VE RİKER ÇİFTİ PEKİ YA DİYERLERİ NEREDEYDİ...

Not: bu aralar bölümlerimi kısa yazmak zorundayım belirli bir nedeni var çok özür dilerim

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin