BELLA ANLATIYOR: BUGÜN BÜYÜK GÜN.YATAĞIMDAN KALKTIM VE DUŞA GİRDİM.ÇIKINCA ÜSTÜME KIRMIZI SALAŞIMI VE SİYAH DİZLERİMİN ÜSTÜNE KADAR GELEN UZUN ÇORAPLARIMI GİYDİM VE AYAKKABI OLARAK İSE SİYAH TOPUKLU AYAKKABILARIMI GİYDİM. SAÇIMI YAN ALTTAN BAĞLADIM VE KAHKÜLLERİMİ DÜZELTİP ALT KATA İNDİM.BUGÜN İKİ ÖNEMLİ İŞİM VAR . İLK OLARAK BİZİM EKİBE GÜÇLERİMİ AÇIKLAYACAĞIM. SONRAKİ İSE YENİ BİR İŞ BULMAM GEREK. NEYSE ŞİMDİ POPSTAR KAFE YE GİTMEM LAZIM .
ONBEŞ DAKİKA SONRA KAFE..............
BELLA: MİLLET SİZİ BURAYA BU SAATTE TOPLAMAMA KIZMADINIZ UMARIM.
KATE: NE KIZCAZ YA. ALT TARAFI SABAHIH 6:30 UNDA BİZİ DAHA AÇILMAMIŞ BİR KAFEYE MÜDÜRE RÜŞVET VEREREK GETİRDİN.
BELLA: GERÇEKTEN Mİ?
KATE: HAYIR. BİZİ BU SAATTE BURAYA ÇAĞIRDIN ÖNEMLİ BİR OLAY OLSA İYİ OLUR.
BELLA: HEMDE ÇOK ÖNEMLİ.....NEYSE MİLLET. ZENDAYA SANA ÖNÜNDEKİ SU BİR ANDA BUZA DÖNÜŞECEK DESEM NE DERDİN ?
ZENDAYA: HERHALDE ETKİ OLMADAN İMKANSIN DERDİM.
BELLA: PEKİ İYİ İZLE.
DEDİM VE ŞİŞENİN İÇİNDEKİ SUYU BUZA ÇEVİRDİM.
KATE: HADİ CANIM.
BELLA: MİLLET. BEN SİZE ÖZELİM DERKEN ŞAKA YAPMIYORDUM.
ZENDAYA: İNANAMIYORUM.BELLA BUNU BİZE NASIL SÖYLEMESSİN ? ARAMIZDA BİR SIR KALMAYACAĞINA SÖZ VERMİŞTİN.
BELLA: MERAK ETMEYİN BUNU SİZDE-
KATE: BOŞVERSENE YA.
DEDİ VE GİTTİLER. SADECE MASADA ROSS VARDI.YANINA OTURDUM VE ;
BELLA: ROSS BEN BİRŞEY YAPMADIM İNAN BANA.
ROSS: BELLA İNANAMIYORUM.
DEDİ VE ODA GİTTİ. ARTIK TEK KALMIŞTIM.VE DE ÇOK SİNİRLİYDİM.ONLAR BUNUN BEDELİNİ ÇOK AĞIR ÖDEYECEKLER.HEMEN EVE GİTTİM VE EŞYALARIMI TOPLADIM.TAM KAPIDAN ÇIKARKEN ROSZ İLE KARŞILAŞTIM.KOLUMU TUTTU BENİ KENDİNE TAM ÇEVİRDİ VE;
ROSS: NEREYE KÜÇÜK HANIM?
BELLA : BANA . KÜÇÜK HANIM DEME.
DEDİM VE TENİMİ YANARCASINA ATEŞLE KAPLADIM .HEMEN ELİNİ ÇEKTİ.
BELLA: VE NEREYE GİTTİĞİM SENİ İLGİLENDİRMEZ.
DEDİM VE UÇMAYA BAŞLADIM.BUNUN OLACAĞINI TAHMİN EDEBİLİYORDUM. BU NEDENLE KENDİME HAYDİ ÇALKALADAN KAZANDIĞIM PARA İLE KENDİME BİR YAZLIK TUTMUŞTUM.O YAZLIĞA GİTTİM. BANA İNANANA KADAR ORDA KALACAKTIM.
...................3 GÜN SONRA.................
KAPININ TIKLANMASI İLE UYANDIM.KAPIYI AÇTIM GELEN KİMMİ ? BEN SÖYLEYİM. ESKİLERDEN BİRİ VANESSA.
BELLA: NE VAR ?
VANESSA: İLK ÖNCE BENİ İÇERİ AL ÖYLE KONUŞALIM.
GİRDİK.
BELLA: EVET EVDESİN ŞİMDİ SÖYLE. NE İSTİYORSUN ?
VANESSA: SENİ.
BELLA: DERKEN ???
VANESSA: İKİMİZ BİR EKİP OLABİLİRİZ.
BELLA: SANA KALMADIM. KUSURA BAKMA.
VANESSA: HAYIR TAM TERSİ SADECE BANA KALDIN. ARKADAŞLARIN NEDEN O ZAMAN SENİNLE 3 GÜN BOYUNCA İLETİŞİME GEÇMEDİ ? BEN CEVAPLAYIM. ONLAR ARTIK SENİ İSTEMİYOR. ÇÜNKİ YEMİN ETTİĞİN HÂLDE ONLARA YALAN SÖYLEDİN.
BELLA: VANESSA . PEKİ SENİNLEYİM.AMA TEK BİR ŞARTIM VAR . SADECE ROSS A DOKUNMA. VE AİLESİNE.
VANESSA: SEN KURALA UYARSAN .....BENDE UYARIM.
DEDİ VE EL SIKIŞTIK.
ŞİMDİ İSE İNTİKAM ZAMANI !!!!!