BELLA ANLATIYOR : DÜNKÜ OLAY YÜZÜNDEN GECE ZAR ZOR UYUDUM . İNANIYORUM . BU SEFER ESKİ BELLA GERİ DÖNDÜ . BUGÜN DE BEN KIZLARA BİR İYİLİK YAPACAĞIM . MADONNA KONSERİNE 4 KİŞİLİK BİLETİM VAR . AMA İLK ÖNCE ERKEKLERE GİDECEĞİMİZİ SÖYLEMEMİZ LAZIM . YOKSA YİNE OLAY ÇIKARTIRLAR.ALT KATA İNDİM . KATE VE ZENDAYA KARAOKE YAPIYORLARDI . ERKEKLER YOKTU . AMAN BANANE Kİ ZATEN. MUTFAĞA GİTTİM . OLİVİA VE CAROLİNE YEMEK YAPIYORLARDI . YEMEK DEDİĞİMDE PASTA KEK FALAN . MEYVE SUYU ALMAK İÇİN DOLABI AÇTIM . MEYVE SUYUMU ALDIM MUTFAKTAN TAM ÇIKACAKKEN .
OLİVİA: ADAM DİNA YI NEDEN GETİRMEMİŞ BİLİYOR MUSUN ?
BELLA: HAYIR NEDEN ?
OLİVİA: KAVGA ETMİŞLER .
BELLA: NİYE Kİ ?
OLİVİA: BİLMEM.AMA ÇOK SERT BİR KAVGAYDI DİYORLAR.
BELLA: OF YA .
DEDİM VE BAHÇEYE ÇIKTIM . LAURA VE MAİA ÇİÇEKLERİ SULUYORLARDI .
BELLA: KIZLAR BU AKŞAM MADONNA KONSERİ VAR GİDELİM Mİ ?
LAURA : BEN GELMİCEM SİZ GİDİN.
BELLA: SEN MAİA ?
MAİA: BEN Mİ ? EVET GELİRİM .
BELLA : PEKİ BENİM ODAMA GEL DİYER KIZLARIDA ÇAĞIR HAZIRLANALIM .
MAİA : PEKİ .
............................ BELLA NIN ODASI ...........................
BEN SARI KOT ŞORT ÜSTE SİYAH T-SHİRT T-SHİRT ÜMÜN ÜSTÜNE İSE KISA SARI ŞİŞME MONTUMU GİYDİM . AYAKKABI OLARAK İSE SİYAH YÜKSEK TOPUKLU AYAKKABI GİYDİM . MAİA GECE MAVİSİ BİR ELBİSE İLE AÇIK PEMBE BİR BABET GİYDİ . KATE KISA SADE KIRMIZI BİR ELBİSE VE ALTINA DA SİYAH BABET GİYDİ . ZENDAYA BEYAZ KOT SORT VE ÜSTÜNE SİYAH YARIM ATLET GİYDİ . SİYAH YARIM ATLETİN ÜSTÜNE İSE BEYAZ BİR UZUN KOLYE TAKTI . AYAKKABI OLARAK SİYAH BOYU DİZİNİN ÜSTÜNE KADAR GELEN BİR TOPUKLU AYAKKABI GİYDİ. SAÇLARA GELİRSEK . BEN VE KATE SAÇIMIZI SALDIK . ZENDAYA DAĞINIK TOPUZ YAPTI . MAİA İSE TEPEDEN BAĞLADI . NEYSE BU KADAR MODA PROGRAMI YETER ŞİMDİ İŞİMİZE DÖNELİM . YİNE KATE İN ARABASI İLE GİTTİK KONSERE . BİLETLERİMİZ EN ÖNDENDİ AMA V.I.P. BİLETLERİ DEĞİLDİ . MADONNA NIN SÖYLEDİĞİ İLK ŞARKI YENİ ŞARKISI BİTCH IM MADONNA YDI . ŞARKIYI SÖYLERKEN KENDİ BÖLÜMÜNDE NİCKİ MİNAJ GELDİ. BİTCH IM MADONNA BİTİNCE NİCKİ KENDİ ŞARKISINDAN BİR TANE SÖYLEDİ VE GECE BÖYLE DEVAM ETTİ .
........................................EVDE.................................
HER BİRİMİZ TEKER TEKER YORGUNDUK . EVE GELDİĞİMİZDE ERKEKLER EVDEYDİ. YANİ SANIRIM HER YER İÇKİ ŞİŞELERİ İLE DOLUYDU. İÇİME KÖTÜ BİR HİS GELDİ . TÜM KIZLAR BU ORTAMI GÖRÜNCE KOŞARAK KENDİ ODALARINA ÇIKTILAR. BENDE DAHİL. ROSS ODAMDA YATAĞIMA YATMIŞ UYUYORDU.ACABA BİZ EVDE YOKKEN NELER OLDU ? BİR DAKİKA BİZ EVDE YOKTUK AMA CARO , LAURA VE OLİVİA KOŞA KOŞA OLVİA NIN ODASINA GİTTİM. OLİVİA YATAĞININ ÜSTÜNE OTURMUŞ BACAKLARINI KENDİNE ÇEKMİŞ AĞLIYORDU .
BELLA : OLİVİA BİZ YOKKEN NE OLDU BU EVE ? VE DE ERKEKLERE ?
OLİVİA : SİZ GİDİNCE ERKEKLER GELDİ . ROSS VE ROSHON DELİRMİŞ GİBİ DURUYORLARDI . JUSTİN VE AUSTİN SADECE İZLEDİLER.
BELLA: NE GİBİ BİR DELİLİK BU ?
OLİVİA: BİLMİYORUM . AMA AYNEN ŞUNU KONUŞTULAR . BAK SESLERİNİ KAYDETTİM .
DEDİ VE KAYIT CİHAZINI BANA UZATTI SESLER ;
ROSHON : BEYLER KIZLARDAN AYRILDIĞIMIZA GÖRE İSTEDİĞİMİZİ YAPABİLİRİZ . SİZCE NE YAPALIM ?
RİKER : İÇİP İÇİP YATALIM ABİİİ.
ROSS: BENCE BAŞKA KIZLARLA PARTİ DÜZENLEYELİM .
AMAN TANRIM !!!!
BELLA: OLİVİA BOZUK DEĞİL DEMİ BU CİHAZ .
OLİVİA HAYIR ANLAMINDA KAFA SALLADI VE KONUŞMAYA BAŞLADI ;
OLİVİA: VE ROSS UN DEDİĞİNİ YAPTILAR .
BELLA: NE YANİ KIZLARLA PARTİ Mİ VERDİLER ?
OLİVİA: EVET . BİZDE YANİ . LAURA , CAROLİNE VE SELLY İLE ODALARIMIZA ÇIKTIK VE SİZİ BEKLEMEYE BAŞLADIK .
BELLA : İYİ YAPMIŞSINIZ .
DEDİM VE DİYER KIZLARI ÇARDAKTA TOPLAYIP DURUMU ANLATTIM .
KATE : BU KADARI DA FAZLA AMA ...... ONLARA KÜÇÜK BİR ŞAKA YAPMAYA VARMISINIZ KIZLAR ?
HEPİMİZ BİRDEN : VARIZ KATE .
TEK BEN: PLAN NE ????