BELLA ANLATIYOR : ARTIK ZAMANI GELDİ . BU OYUN BİTTİ. ARTIK VANESSA İLE BİRLİK OLDUK. SABAH UYANDIM VE YİNE VANESSA BAŞIMDA DİKİLİYORDU .
BELLA: NE VAR BAŞ BELASI ?
VANESSA : ANTRENMAN YAPMAMIZ GEREKİYOR .
BELLA : NE ANTRENMANI ?
VANESSA : HADİ BAHÇEYE GEL .
HİÇ BEKLEMEDEN YANINA GİTTİM . BANA BİR SINAV HAZIRLAMIŞ GALİBA.
VANESSA: BELLA ŞİMDİ BENİ İYİ DİNLE .SANA BAĞZI RESİMLER GÖSTERİCEM VE ONLARLA NE YAPMAK İSTEDİĞİNİ SÖYLEYECEKSİN. İNTİKAM ATEŞİ ANCAK EN İYİ BÖYLE YANAR.
BELLA : PEKİ BAŞLA.
VANESSA SIRASI İLE RESİMLERİ GÖSTERİP İSİMLERİ SÖYLEMEYE BAŞLADI.
VANESSA: ZENDAYA !
BELLA: EN İYİ ARKADAŞIM OLDUĞUNU SANMIŞTIM .
VANESSA: KATE !
BELLA: İLK OKULDAN BERİ TANIŞTIK . BENİ JUSTİN DEN NE OLURSA OLSUN HEP O KURTARIRDI.
VANESSA: RİKER !
BELLA: YAPMA VANESSA ONU BENDEN DAHA ÇOK TANIYOSUN .
VANESSA: PEKİ YA ROSS !!!
BELLA: O-O BENİM SEVDİĞİM ÇOCUKTU.
VANESSA : AMA ....
BELLA: AMA -AMA ARTIK EN BÜYÜK DÜŞMANIM...
ZENDAYA ANLATIYOR : ŞU YALAN SÖYLEME MESELESİNİ ÇOK BÜYÜTTÜK SANIRIM. BELLA BİZE HEP BOŞ ZAMANLARINDA GİTTİĞİ YERLERDEN BAHSEDERDİ. VE SANIRIM ŞİMDİ NERDE OLDUĞUNU BİLİYORUM . ŞUAN DA ZATEN ORAYA GİDİYORUZ.
BELLA ANLATIYOR : HADİ AMA YARIM SAATTİR ALIŞTIRMA YAPIYORUZ AMA TEK BİR ŞEY BİLE ÖĞRENEM-KAPI ÇALIYOR. ....KOŞA KOŞA GİDİP KAPIYI AÇTIM BİZİMKİLER OLDUĞUNU GÖRÜNCE ELİMLE ARKAMDAN VANESSA YA GİT İŞARETİ YAPTIM VE BAHÇE KAPISINDAN ÇIKIP GİTTİ. KAPIYI TAM BİZİMKİLERİN ÜSTÜNE KAPATACAKKEN ROSS AYAĞINI KAPI İLE YANINDAKİ UZUN BOYLU TAHTANIN ARASINA KOYDU.
ROSS: GİRMEK İSTİYORUZ.
GÖZLERİNİN İÇİNE BAKTIM. KORKUYORDU.BENDE ONDAN KORKUYORDUM.HİÇBİR ŞEY DEMEDEN SADECE KAPIYI SONUNA KADAR AÇTIM.
ZENDAYA: BELLA BEN ÖZ-
BELLA: OTURUN Bİ.
OTURDULAR.
ZENDAYA: BELLA DEDİĞİM GİBİ BU OYUN ÇOK UZADI.
BELLA : EVET ÖYLE. AMA-
ROSS: AMA ???
BELLA: AMA ARTIK OLMAZ . BEN BANA GÜVENMEYEN VE HER HATAMDA BANA BAĞIRAN ARKADAŞLAR VE SEVGİLİ İSTEMİYORUM . HEM BENİM YENİ BİR ARKADAŞIM VAR .
DEDİM VE VANESSA GELDİ .
RİKER: VANESSA ???
BELLA. DEDİM YA O BENİ YARGILAMADI .
ZENDAYA. BUNU NASIL YAPABİLİRSİN YANİ OFF.
BELLA. SEN BENİ NEDEN SUÇLADIN ?
ZENDAYA: AMA ARAMIZDA SIR KALMAYACAĞINA SÖZ VERMİŞTİN.
BELLA: AMA BUNU SAKLAMAK ZEM BEN BU OLAYI ROSS A SÖYLEDİM.
ZENDAYA: ROSS???
ROSS: TAMAM PEKİ İTİRAF EDİYORUM . SÖYLEDİ . AMA BANADA SAKLA DEDİ.
BELLA: ANLAMIYORSUNUZ .
VANESSA: AYY YETERR. BEN SIKILDIM SİZ SIKILMADINIZ. BELLA SENDEN SADECE ŞUNU DUYMAK İSTİYORLAR . BENDEN MİSİN ? YOKSA ONLARDAN MI ?
BELLA: BEN........VANESSA ....BEN ONLARDANIM.SENİ DİNLEMEKLE HATA YAPTIM . ONLARA OLAN KIZGINLIĞIMI DÜŞÜRTÜP BENİ ONLARA GERİ GÖNDEREBİLİRDİN. TABİ...
VANESSA: TABİ İYİ BİRİ OLSAYDIM . AMA GÖNDERMEDİM . ÇÜNKÜ SIKILDIM . TEK KÖTÜ OLMAKTAN SIKILDIM ARTIK. İÇİNİZDEN BİRİ BENİMLE OLURDA SIKINTIM GİDER DİYE BEKLEDİM VE FIRSAT BU FIRSATTI .
RİKER: BEKLEMENE GEREK YOKTU . BİZE GELİP SÖYLEYEBİLİRDİN.
VANESSA: NE OLACAKTI Kİ BEN SENİ HALA SEVİYORUM DİYEMEZDİM . DESEMDE SEN KATE İLE SEVGİLİSİN .
OTURUP AĞLAMAYA BAŞLADI .
RİKER : BEN BELKİ SENİN SEVGİLİN OLAMAM AMA SANA BİRİNİ BULABİLİRİM.
VANESSA : PEKİ O ZAMAN BANA SADECE SARILIRMISIN ?
RİKER SARILDI.SONRA HEPSİ RİKER VE VANESSA YA SARILIP YUMAK OLUŞTURDU. ROSS BANA DÖNDÜ ELİNİ UZATTI VE BENİDE İÇLERİNE ÇEKTİ. HEP BERABER SARILDIK .