BELLA ANLATIYOR: ASLINDA ATLASAM HİÇ DERDİM KALMAZ.AMA ROSS TAN ÖNEMLİ KİŞİLERDE VAR. MESELA ZENDAYA ,CAROLİNE, KENTON, ROSHON, KATE, DİNA, ADAM, RİKER,OLİVİA ,MAİA, LAURA VE VANESSA VE DAHA SAYAMADIKLARIM.AKLIMA BİR FİKİR GELDİ . DİYE DÜŞÜNÜRKEN BALKONA KATE GELDİ.
KATE: BEN ÖZÜR DİLERİM.BENİM YÜZÜMDEN SİZDE AYRILDINIZ. SİZİ ÖRNEK GÖSTERMEMELİYDİM.
BELLA: BENCE BU İKİMİZİNDE HATASI DEĞİL. ONLARIN HATASI . BİZE NE OLURSA OLSUN AYRILMİCAZ DİYE SÖZ VERMİŞLERDİ.
KATE: TAMAM AĞLAMAK YOK.ARTIK SAVAŞMALIYIZ VE ERKEN YATMALIYIZ ÇÜNKİ YARIN LOS ANGELES A VEDA VAKTİ.
KAFA SALLADIM.TAM BALKONDAN ÇIKARKEN JOHN İLE ÇARPIŞTIM VE KUCAĞINA DÜŞTÜM.
BELLA: Ö-ÖZÜR DİLERİM.
JOHN : PARDON . BEN ASIL ÖZÜR DİLERİM. ÖNÜME BAKMALIYDIM.
TAM AYRILACAKKEN ROSS UN BU TARAFA BAKTIĞINI GÖRDÜM VE SAKATLANMIŞ NUMARASI YAPTIM.
BELLA: AYYY DUR ÇOK ACIYOR.
ANİDEN ROSS KOŞARAK YANIMA GELDİ.BENİ KUCAĞINA ALDI VE ODAMA DOĞRU İLERLEDİ. BENDE ELLERİMİ SIKICA BOYNUNA SARDIM.ROSS BENİ YATAĞA BIRAKTI.
BELLA: ROSS AZ KAPIYI KAPATIP YANIMA GELİRMİSİN ?
ROSS KAPIYI KAPATTI YANIMA OTURDU VE YAVAŞ YAVAŞ AYAĞIMA BASTIRMAYA BAŞLADI.
ROSS: BURASI ACIYORMU ?
BELLA: HAYIR . GEÇTİ GİBİ BOŞVER.
ROSS: PEKİ.BEN GİDİYİM O ZAMAN SEN DİNLEN.
BELLA: ANLAMIYORSUN DEĞİLMİ ?
ROSS: NEYİ ?
BELLA: SENDEN NEDEN AYRILDIĞIMIZIN NEDENLERİNİ ?
ROSS: HAYIR.NEDEN MİŞ ?
BELLA: BİRBİRİMİZE ÇOK KARIŞIYORUZ.BENCEDE BU İLİŞKİ YÜRÜMEZDİ ZATEN. AMA SENDEN SON 3 İSTEĞİM VAR.
ROSS: NEDİR?
BELLA: İLKİ BANA YARIN AKŞAMA CHİGAGO DA BİR KONSER AYARLA. TEK ŞARKILIK OLSUN. 2. Sİ İSE BENİ TRENLE UĞRATMAYA GEL. 3.SÜNÜ ORDA SÖYLİCEM.
ROSS: PEKİ SEN NASIL İSTERSEN.
BELLA: DUR BİR ŞEY DAHA VAR.BANA SARILIRMISIN ?
YANIMA GELDİ VE SARILDI.
ROSS: SENİ SEVMEYİ ASLA AMA ASLA BIRAKMAYACAĞIM.
BELLA: BENDE ROSS BENDE .
AYRILDIKTAN SONRA ODASINA GİTTİ.
------ERTESİ AKŞAM CHİGAGO DA KONSERDE.--------
SAHNEYE ÇIKTIM VE ŞARKIYI SÖYLEMEYE BAŞLADIM. DEMİ LOVATO DAN SKY SCRAPER I SÖYLEMEYE BAŞLADIM . ŞARKI BİTİNCE EVE DÖNDÜK. KAPIDA BİZİ ADAM VE DİNA KARŞILADI.İÇERİ GİRDİK.
DİNA: HOŞ GELDİNİZ BURADA İSTEDİĞİNİZ KADAR KALABİLİRSİNİZ.
BELLA: GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ DİNA VE DE ADAM. ŞEY DİZİ YARIN SAAT KAÇTA ÇEKİLCEK.
DİNA; HANGİ DİZİ....HE HAYDİ ÇALKALA . .....GARY BİZİ ÖĞLEN BİR GİBİ ÇAĞIRDI AMA SİZ SANIRIM SABAH 09:00 DA GİDİCEKSİNİZ.
BELLA: DUR DUR DUR . GARY ?
DİNA: HE ŞEY SİZ GİDİNCE GARY GELDİ VE FİNN İ İŞTEN KOVDU.
BELLA: PEKİ NEYSE BEN YATIYORUM. İYİ GECELER.
ODAMA GİRDİM . KAPININ YARISINI AÇIK BIRAKTIM BENİ ALT KATTAN ÇAĞIRIRLARSA DUYABİLİYİM DİYE.SONRA ZENDAYA ODAMA GİRDİ.
ZENDAYA: BELLS İYİMİSİN ?
BELLA: E-EVET SORUN YOK.
ZENDAYA: YEME BENİİ
BELLA: PEKİ. ROSS İLE AYRILDIK YA ONA ÜZÜLDÜM BİRAZ.
ZENDAYA: HAY SİZİN... KIZIM BİR AYRILIP BİR BARIŞIYORSUNUZ YA ARTIK SİZİ TAKİP EDEMİYORUM.
BELLA: ARTIK CHİGAGO DAYIZ VE DE ROSS YARIN LOS ANGELES A GERİ DÖNÜYOR. NE YAPMAM GEREK ?.ONU HER GÖRDÜĞÜMDE ÖPMEK İSTİYORUM AMA SONRA AKLIMA AYRILDIĞIMIZ AN GELİYOR VE DELİRİYORUM.
BEN KONUŞURKEN İÇERİ JOHN GİRDİ.
JOHN: BELLA SENİNLE KONUŞMAMIZ LAZIM HEMEN VE YALNIZ.
ZENDAYA : PEKİ . BEN YAN ODADAYIM BELLA İYİ GECELER.
ZENDAYA ÇIKINCA JOHN KAPIYI KAPATTI.
JOHN: BELLA SİZ ROSS İLE SEVGİLİMİSİNİZ ?
BELLA: EVET....YANİ ARTIK ARKADAŞIZ....NEYSE DEVAM ET.
JOHN: SİZİ YENİDEN BİR ARAYA GETİRMEDEN ÖNCE-
BELLA: NE ? NE ? NE ? HAYATTA OLMAZ . BEN BİR DAHA ROSS İLE SEVGİLİ OLURSAM ARTIK DAYANAMAYACAĞIM.
JOHN: BANA GÜVENİYORMUSUN ?
EVET ANLAMINDA KAFA SALLADIM.VE SARILDIK. BİZ SARILIRKEN İÇERİ ROSS GİRDİ VE DE GİRDİĞİ GİBİ ÇIKTI.HEMEN KOŞARAK ALT KATA İNDİK.
ROSS: BENDEN AYRIL SONRA HEMEN YENİSİNİ BUL. ŞİMDİ ANLAŞILDI NEDEN BENDEN AYRILMAK İSTEDİĞİNİ ŞİMDİ ANLADIM . BELLA THORNE.
BELLA: NE ROSS SEN NE SAÇMALIYORSUN ?
ROSS: BİLMİYORMUŞ GİBİ YAPMA YUKARDA JOHN İLE SARMAŞ DOLAŞTINIZ.
BELLA: İYİDE BANA SADECE DESTEK VERİYORDU.
ROSS: HİÇ DE ÖYLE GÖRÜNMÜYORDU AMA.....BU KADAR BELLA . HEM İKİNCİ KEZ AYRILDIK HEMDE BİRDAHA GÖZÜME GÖRÜNME.
BELLA: A-AMA ROSS.
EVDEN ÇIKIP GİTTİ. BENDE ODAMA ÇIKTIM.DERKEN YATAĞIMIN ALTINDA KOLYE KUTUSU BULDUM.İÇİNİ AÇTIM İÇİNDE BİR NOT VARDI.
" benim odama git ve banyo dolabımın sol alt çekmecesini aç sana bir süprizim var . sevgilin Ross "
ODASINA GİTTİM. BANYOYA GİRİP DEDİĞİ ÇEKMECEYİ AÇTIM VE KARŞIMA KOCAMAN BİR KUTU ÇIKTI.HEYECANLA KUTUYU AÇTIM İÇİNDEN BİR KÜÇÜK BOY KUTU DAHA ÇIKTI . O KUTUYUDA AÇTIM VE KARŞIMAAA ...YİNE BİR KÜÇÜK KUTU.ROSS BENLE DALGA MI GEÇİYOR? O KUTUYUDA AÇINCA İÇİNDEN TEK TAŞ PIRLANTA YÜZÜK ÇIKTI.KUTUNUN İÇ KISMINDA İSE " SENİ SEVİYORUM BU GÜN SEVGİLİ OLDUĞUMUZ GÜN İLK AŞKIN ROSS "
BİTTİM BEN. BEN BUNU TAMAMEN UNUTMUŞUM.BENDE HEDİYE ALDIM AMA VERMEYİ UNUTTUM.BEN HEMEN HIRKAMI ALIP EVİN ÖNÜNE GELDİM. ARABAMA BİNİP SAHİLE GİTTİM.ÇÜNKİ ROSS U TEK BULABİLECEĞİM YER ORASI..............TAMDA TAHMİN ETTİĞİM GİBİ. ROSS KAYALIKLARA OTURMUŞ DENİZİ İZLİYORDU. BENİ GÖRÜNCE TEPKİ VERMEDEN DENİZİ İZLEMEYE DEVAM ETTİ.ONUN ÖNÜNDE DİKİLDİM.
ROSS: NE OLDU ? KONUŞMAK İSTİYORSAN ÖNÜMDE DURMA.
HEMEN YANINA OTURDUM.ELİMDEKİ SARI KUTUYU ROSS A UZATTIM VE : .
BELLA: BİLİYORUM ÇOK GEÇ OLDU AMA LÜTFEN AÇ ....ŞİMDİ.
ROSS PAKETİ AÇINCA KISA BİR ŞOK UN ARDINDAN BANA HIZLA DÖNÜP DUDAĞIMDAN ÖPTÜ. AYRILINCA :
ROSS: BELLA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. NİNA DOBREV İMZALI T-SHİRT VE DEMİ LOVATO İLE JET UÇUŞUNA İKİ BİLET.SENİ SEVİYORUM....A ŞEY BEN.
BELLA: SORUN DEĞİL. İYİ GECELER .
ARABAMA TAM BİNECEKTİM Kİ ARKAMDAN KOŞUO BENİ KENDİNE ÇEVİRDİ VE DELİ GİBİ ÖPMEYE BAŞLADI . AYRILINCA;
ROSS: BENİ BIRAKMA BELLA.
BELLA: PEKİ AŞKIM...