BELLA ANLATIYOR: KOLORADOYA GELDİĞİMİZDE SİNYALLER LYNCH LERİN EVİNİ GÖSTERİYORDU.EVE GELDİK ANİDEN İÇERİ GİRDİK AMA KİMSE YOKTU . KATE İN TELEFONU BURADAYDI TELEFONU ELİME ALDIM GÖRÜNTÜLÜ BİR MESAJ VARDI. ROSS TELEFONU TELEVİZYONA BAĞLADI VE GÖRÜNTÜYÜ AÇTI. GÖRÜNTÜDE KATE İ YATAĞA BAĞLAMIŞTI MASKELİ ADAMIN BİRİ. ARKAMI DÖNDÜĞÜMDE RİKER KAPIDAN KOŞTU VE GİTTİ. ZOR YÜRÜYORDU......BİR DAKİKA.....
BELLA: ÇOCUKLAR RİKER BURAYA NASIL GELDİ.
DEMEMLE ZAR ZOR GİDEN RİKERIN ÜSTÜNE ATLADI ROSS . İKİSİDE YERE DÜŞÜNCE KONUŞMAYA BAŞLADILAR.
ROSS: SEN NASIL GELDİN?
RİKER : ÖNEMLİ OLAN BEN DEĞİLİM BENİM SEVGİLİM. O ADAM KİM BİLİR ONA NE YAPIYOR HADİ AMA NE DURUYORSUNUZ ? ONU KURTARMAMIZ GEREK.
........1SAAT SONRA......
KATE İN OLDUĞU YERE GELDİĞİMİZDE RİKER İÇERİ DALDI VE SESLERİN OLDUĞU ODAYA GİRDİ. ADAM BIÇAĞI TAM KATE E SAPLAYACAKKEN RİKER ÜSTÜNE ATLAYARAK ADAMI YERE SERDİ.......AO BLBU ADAM DEĞİLKİ BU.. BU VANESSA.
RİKER : BİLİYORDUM SENİN OLDUĞUNU . TAHMİN.ETMİŞTİM.
BU KELİMELERİ SÖYLERKEN TOKAT ATIYORDU. KATE KORKUDAN ÇIĞLIK ATINCA RİKER TOKAT ATMAYI BIRAKIP KATE İN YANINA GİTTİ.SARILDI VE
RİKER : KATE BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM. VE . VE KÜÇÜK BİR RİKER İSTİYORUM ŞEY ACABA...
KATE: EVET RİKER BENDE İSTİYORUM.
BİRBİRLERİNE SARILDILAR VE
KATE:RİKER BACAĞINA NE OLDU.?
RİKER: ÖNEMLİ BİRŞEY DEĞİL SADECE SENİN TELEFONUNUN SİNYALİNİ BULDUĞUMU SÖYLEMEK İÇİN ALT KATA İNECEKKEN AYAĞIM TAKILDI VE BU OLDU İŞTE...
KATE : UUUUU AŞKIM BENİM BELLİ Kİ SEN BENİ ARAMAK İÇİN ÇOK UĞRAŞMIŞSIN . BU GECE DEĞİLDE YARIN GECE YAPARIZ DEMİN Kİ ŞEYİ TAMAMMI?
RİKER : TAMAM AŞKIM..
OLİVİA : 2. IYYY..
BELLA: UNUTMAYIN SADECE 1 GÜNÜMÜZ VAR . SONRA R5 VAR VE KATE SENİNDE HASTANE İŞİN VAR . NEYSE HADİ BİRŞEYLER İÇMEYE GİDELİM...
ROSS: TAMAM AMA LOS ANGELES A DÖNÜNCE TAMAMMI...
BELLA : TAMAM ROSS İYİ YA HADİ BİNİN KARAVANA.
................3 SAATSONRA ...................
BELLA ANLATIYOR: KOLORADO DAN DÖNMÜŞTÜK.VE ŞU AN STARBUCKS TAYIZ . ROSS KARŞIMA KATE YANIMA , DİYER YANIMA ZENDEYA .RİKER ROSS UN SOLUNDA . OLİVİA İSE ROSS UN SAĞINDA OTURUYORDU.İÇECEKLERİMİZ BİTİNCE EVE DÖNMEK İÇİN KARAVANA GİTTİĞİMİZDE ÖN KOLTUKTA BİR NOT VARDI NOTU SESLİ BİR BİÇİMDE OKUDUM.
NOTTA : SEVGİLİ BELLA YARIN AKŞAMKİ CHİGAGO YA OLAN SEFERİNİZİ İPTAL ETTİRMEK ZORUNDASINIZ YOKSA İYİ ŞEYLER OLMAYABİLİR . NOT BU ARADA BEN VANESSA SANIRIM KARDEŞİMİ KENDİ GRUBUNUZA ALMIŞSINIZ .. HA HA HA BİLİYORUM ÇÜNKİ HER HAREKETİNİZLE PEŞİNİZDEYİM YA BANA KARDEŞİMİ VERİN YA DA RİKER I SEÇİM SİZİN BU ARADA BU BİR TEHTİT DEYİL.... A DURUN BİRAZ BENCE TEHTİT BB ...
BELLA: ANLAŞILAN TEHTİT YAĞMURU BAŞLAYACAK KORUNMALIYIZ AMA NASIL ? YADA KİMİ VANESSA YA VERECEĞİZ ? SİZCE...
ROSS: BENCE TUZAK KURALIM NE DERSİNİZ :?
ZENDEYA : HARİKA BİR FİKİR ROSSSS!!!
ROSS: NE YA BİŞİMİ DEDİM UFF NEYSE HADİ YATALIM BENİM UYKUM VAR .
RİKER : EVET BENCEDE EVE ÇABUK GİDELİM .
BELLA : EVE GELDİĞİMİZDE HEMEN ODALARINA GİDİP UYUDULAR BEN HARİÇ BEN HALA O NOTU DÜŞÜNÜYORDUM YA HEM LAURA HEM DE RİKER ELİMİZDEN GİDERSE KORKUSUYLA ROSS A DAHA ÇOK SARILDIM...