BELLA ANLATIYOR : BUGÜN CHİGAGO YA GERİ DÖNECEKTİK . JİMMY BİZİ ÇAĞIRMIŞ . YİNE AYRILACAKTIK HERKESTEN NEYSE . ÜSTÜMÜ GİYİNİP ALT KATA İNDİM YANİ LOBİYE . HERKES ORDAYDI . RİKER VE KATE İN ARASINA OTURDUM. ROSS SÖZE BAŞLADI :
ROSS: EE GİTMEDEN ÖNCE BİR ETKİNLİK YAPALIM NE DERSİNİZ ?
ZENDAYA: İYİ DE NE YAPACAĞIZ ?
RİKER : MESELA SÖRF YAPMAYA GİDEBİLİRİZ PLAJA .
KATE : BU ÇOK İYİ BİR FİKİR .
HEPİMİZ HAZIRLANDIK VE PLAJA GELDİK . BEN VE KATE EN ÖNDEN KOŞARAK SUYUN KENARINA GELDİK . EMNİYET İÇİN KAYIŞLARINI BAĞLAYIP SUYA ATLADIK. DALGALARA DOĞRU GİTTİKÇE DALGALAR BÜYÜYORDU. BÜYÜK BİR DALGANIN ÜSTÜNDEN GEÇEREK SÖRF YAPMAYA BAŞLADIM . TAM ARKAYA DOĞRU DÜŞECEKKEN ARKAMDAN GELEN ROSS BENİ HAFİFÇE ÖNE İTEREK ARKAYA DÜŞMEKTEN KURTARDI .
....................... 3 SAAT SONRA OTELDE .......................
HELE ŞÜKÜR ARTIK EVDEYDİK . EVE GELELİ YAKLAŞIK 3 SAAT OLMUŞTU. VE BİZ ŞİMDİDEN SIKILMAYA BAŞLAMIŞTIK . KATE TIRNAKLARINI TÖRPÜLÜYOR,RİKER VE ROSS TELEFONLARI İLE OYNUYOR ZENDEYA VE ROSHON BOŞ BOŞ ETRAFA BAKINIYOR , LEO , OLİVİA VE KENTON EL KIZARTMACA OYNUYORDU. BENİM BİR ŞEKİLDE ORTAMI HAREKETLENDİRMEM GEREKİYORDU. ZENDEYA NIN KULAĞINA YAKLAŞIP ONDAN REPLAY ŞARKISINI SÖYLEYEREK KARAOKE YAPMASINI İSTEDİM.
ZENDEYA: HADİ KARAOKE YAPALIM .
DİYE HEMEN AYAĞA KALKTI . BEN HARİÇ HERKES AFALLAMIŞCASINA ZENDEYA YA BAKIYORDU . ZENDEYA KARAOKE ALETLERİ İLE GERİ GELDİ. KENDİSİ REPLAY ŞARKISININ FONUNU AÇIP SÖYLEMEYE BAŞLADI.
Make it stop
It sounds so good I just can't
take no more.
Turn it down, turn it up
I don't know
I don't know
(no)
but don't stop.
Don't move; just
keep it there.
(right there)
Keep it right there.
(ooh)
Keep it right there.
(I want to)
put you on repeat,
play you everywhere I go
e-e-everywhere I go
play you everywhere I go
put you on repeat,
play you everywhere I go (play you everywhere I go)
e-e-everywhere I go. (e-e-everywhere I go.)
I play you everywhere I go. (I play you everywhere I go-o)
Yea-ay,
when I put this song on replay,
I can listen to it all day:
I can listen to you all day
you all day.
Yea-a,