Soru-Cevap

2.2K 99 129
                                    

EDWARD'E SORULAN SORULAR

1) byn__gulcan Edward'a bir sorum var acaba hani luna defne seni öptü diye defneyi öldürdü ya sende acaba özgürün lunayla dans ettiği için özgürü öldürmeyi düşünüyor musun ¿¿¿

(EdLu aşkı💝)

Edward: Ben düşünmem icraata gelirim. Benim güzelime benden başka kimse dokunamaz. O sonsuza dek bana ait. Yani Allah izin verirse en kısa zamanda öldüreceğim.

2) Tannie300  Şu Özgür köpkesini benim için döver misin?

Edward: Merak etme. Kendim içinde, senin için tüm dünya için her türlü döverim o piç herifi.

3) merve_kilic2008 Aşko Luna'ya fesat bir ceza Verde Thomas'in çenesinden kurtulak. Yani verir misin?

Edward: Ben ona zarar verdim. Şu an fesat ceza isteyeceğim en son şey. Ama Thomas'ı hallederiz.

4) Ecren_Allen Artık Thomas'a minik Edward ve Lunalar verebilir misiniz?

Edward: En büyük hayalim desem. Tabi Thomas'a vermek dışında.

5) Ecren_Allen Ne zaman Luna'ya evlenme teklifi edicen?

Edward: Savaş bitince etmeyi düşünüyorum.

6) Ecren_Allen Mia'yı aldım çetedikilere ayarlıyorum bir sorun olur mu?

Edward: HEMDE BÜYÜK BİR SORUN OLUR! BEN KARDEŞİMİ KİMSEYE VERMEM. SON SÖZÜM BUDUR.

7) kadimsenaryo Luna gittiğinde hani sen onu aldattığını sanmıştö Defne'ye ne yaptın?

Edward: Ben acımdan dolayı kimse ile konuşmadım. Zaten de o sıralar Defne salağı bir yerlere gitmişti.



LUNA'YA SORULAN SORULAR

1)  Tannie300 Edward'a ne zaman iblisi anlatmayı düşünüyorsun?

Luna: Bana kalırsa ben hiç anlatmam ama bir gün mutlaka yakalanacağım için cevabım yakalandığım gün olur.

2) merve_kilic2008 Mal mısın? Umuduna gerçeklerini anlat!!!

Luna: 1. Ben mal değilim!!! 2. Kolaysa sen gel anlat. Düşünsene, sen gidip aniden sevdiğin adama  ben kötü biri olacağım, seni unutacağım, sana aşık olmayacağım, kalbimde kötülük olacak diyebilir misin?

3) just-darkness Luna iblisi yenebileceğini düşünüyor musun?

Luna: Tarih boyunca kimsenin başına böyle bir olay gelmemiş. Kitaplarda iblisi yenibilmek hakkında hiçbir bilgi yok. Yani pek sanmıyorum.

4) Ecren_Allen Ordunun başıns geçtiğinde Edward'ün sana sinirleneceğini ve küsebilrceğinizi biliyorsun değil mi?

Luna: Laf ağızdan bir kere çıkar. Gidebilirsin dedi bende gidigorum. Onun için pek sorun etmiyorum.

5) Ecren_Allen Özgür'ü artık Edwarr'e bırakır mısın?

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin