Beklenen Savaş (Final)

2K 144 190
                                    

Medya: Luna, Edward, Thomas, Drake, Max

Medya: My Demons (Şarkıyı işaret verdiğim kısımdan itibaren okursanız sevinirim. Ve bence türkçe altyazıyı okuyun.)

Oy Sınırı: 95

EDWARD'DAN

- Luna artık iblisin kontrolü altında. Luna karşı tarafta yer alacak ve o hepimizin sonunu getirecek, dedi.

Hayır! Hayır! Hayır! Bu mümkün değil.

- Ne diyorsun lan sen? Daha demin 23 yaşına girmeden bir bok olmaz diyordun! Sen bizle dalga mı geçiyorsun o***** çocuğu!, dedim üstüne giderek.

- H-hayır ama eğer L-luna isterse bunu yapabilir, dediğinde içimden kendime lanetler okudum.

Benim yüzümdendi! Benim yüzümden bu olanlar onun başına gelmişti.

- Ben gidiyorum. Siz orduyu hazırlarsınız, dedim.

- Dur bir dakika! Edward sen delirdin mi? Onun yanına gittiğin an bir dakika geçmeden ölürsün, dedi Bay Nick.

- Kusura bakmayın! O benim karım! Onunla savaşacağımı zannediyorsanız yanılıyorsunuz. Onla savaşmayacağım, onu kurtaracağım!, dedim.

Alara Hanım koşarak yanımıza geldi.

- Gölgeler az önce bizimle iletişime geçti. Savaş yeri belirlendi. Savaş, Yasaklı Arazide yapılacak. Tüm herkese haber verdim. Öğrenciler, eğitmenler, orduların hepsi oraya gidiyor, dedi nefes nefese.

- Tamam ben gidiyorum, deyip bir şey demelerine izin vermeden oradan çıktım.

Luna'ya hiçbir şey olmayacaktı! Gerekirse ben ölürüm ama o yaşayacak!

Herkes yenileceğimizi sanıyorlardı ama bir şeyi unutuyorlardı!

Benim ismim Edward Hill ve gerçek beni henüz kimse tanımıyor!

MAX'DEN

Edward bizi hiç dinlemeden toplantı salonunu terk etti.

- Abi ben bir bok anlamadım! Şimdi ne olacak!, dedi Drake.

- Luna zaten gölgelerin kraliçesi idi. Şimdi ise tüm onları bize karşı kullanacak. Biz bittik!, dedi Alara Hanım.

- İblisi, Luna'dan koparmak için hiç çözüm yok mu?, diye sordum.

- Hayır! Bunu sadece Luna yapabilir. Luna şu an içten içe iblis ile savaşıyor ama şu an iblis Luna'yı etkisiz hâle kılıyor, dedi Demir Bey.

- Yanılıyorsunuz!, dedi Thomas birden. Herkesin bakışları onda toplanmıştı.

- Nasıl yani?, diye sordum merakla.

- Luna hiçbir zaman kendi için savaşmazdı. Ama Edward için savaşırdı. Eğer Edward onla bir şekilde iletişime geçerse savaşta bir şansımız olabilir, dedi.

- Bu imkansız! Edward onun yanına bir adım yaklaşsa ölür! Şu an zaten tek kozumuz Edward ve o da gitti. Lanet olsun!, dedi Bay Nick.

- Yalnız siz Edward'ı hafife alıyorsunuz, dedi Thomas.

- Siz anlamıyor musunuz? Şansımız yok diyoruz! Luna ile kesin kazanırdık! Ama o artık karşı tarafta ve bizi düşman olarak görüyor! Edward ise çıkıp gitti. Nereye gitti hiçbir fikrimiz yok. Luna sayesinde sayıları fazla olacak ve bizim o kadar sayımız yok!, dedi Demir Bey.

- İşte tam da bundan bahsediyorum, dedi Thomas. Ardından cümlesini tamamladı.

- Edward Hill, karanlık kurtların ve tepe kurtların alfası. Görsün bakalım o aptal gölge ordusu bizim orduyu, dedi.

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin