VEDA

1.3K 90 56
                                    

EVET GALİBA HİÇ İSTEMEDĞİMİZ VEDA KONUŞMASINA GELDİK. ŞİMDİDEN SÖYLEYİM ÖYLE UZUN UZUN KONUŞMA YAPMAYACAĞIM. KLİŞE DE YAPMAK İSTEMEM AMA BAŞKA NE SÖYLENEBİLİRKİ. GALİBA KLİŞE DAVRANMAK EN İYİSİ OLACAK.

KİTABIN BAŞLARINDA OKUNMA SAYIM OLUR MU DİYE DÜŞÜNDÜM VE CEVABIM NEDEN OLMASINDI. ÇOĞU KİŞİNİN OLUYORDA NEDEN BENİM OLMASIN. NİYE KENDİMİ OKUNMAZ DİYE ŞARTLAYIMDI Kİ? 

HEP SEVEREK YAZDIM, HİÇ BIKMADAN YAZDIM. SINAV DÖNEMİNDEYİM BAZI AKSİLİKLER ÇIKTI AMA BEN YİNE DE YAZMAYA DEVAM ETTİM.

SİZE NASIL TEŞEKKÜR EDEBİLİRİM İNANIN BİLMİYORUM. SİZ OLMASAYDINIZ BEN NASIL YAZABİLİRDİM Kİ? SİZLER BENİM OKUYUCULARIM DEĞİL ARKADAŞLARIMDINIZ. BU HİKAYE SİZİNLE BÜYÜMEYE BAŞLADI VE YİNE BÜYÜMEYE DEVAM EDECEK. BU HİKAYE HALA SİZİN SAYENİZDE AYAKTA. BU YÜZDEN SİZE BİNLERCE KEZ TEŞEKKÜR EDİYORUM.

DEDİĞİM GİBİ LUNA VE EDWARDÌN HİKAYESİ SONU OLMAYAN BİR HİKAYE İDİ. ONLAR ŞU AN HAK ETTİKLERİ MUTLULUKLARINI YAŞAYAN BİR AİLE. ONLARI SONSUZA KADAR UNUTMAYACAĞIZ.

BENİM DE SİZLERİ UNUTMAYACAĞIM GİBİ...

MERAK ETMEYİN ÖZEL BÖLÜMLER ARADA VE KESİNLİKLE GELECEK. BU KONUDA İÇİNİZ RAHAT OLSUN. AMA NE ZAMAN YAZARIM ONU BİLEMEM. SADECE UZUN BİR SÜRE GELMEYECEK BUNDAN EMİN OLUN.

HIKAYEMİZ TAM 86 BÖLÜMDEN OLUŞMUŞ OLDU.

YENİ BİR KURGUM VAR. ŞUNU SÖYLEYİM FANTASTİK DEĞİL. HER NE KADAR FANTASTİK ÇOK SEVSEM DE YAZARKEN BİR O KADAR YORUCU OLDUĞUNU FARK ETTİM. BU YÜZDEN NORMAL BİR HİKAYE YAZMAYA KARAR VERDİM.

TABİ HEMEN YAZMAYA BAŞLAMAYACAĞIM. ÇÜNKÜ BİRAZ MOLA VERMEK İSTİYORUM. AMA SİZ BENİM DEDİĞİME BAKMAYIN. UZUN BİR SÜRE DERİM BAKMIŞINIZ ERTESİ GÜN YENİ KURGU YAYINDA.

SİZLERE SON KEZ BİNLERCE KEZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM VE SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM. BUNU UNUTMAYIN.

BAŞKA BİR KURGUDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE...

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin