Medya: Edward Cullen ve Luna Night
- Abi Thomas galiba şaka yapmıyor.
Hepimiz endişeyle Thomas'a bakıyorduk. Lütfen şaka yapıyor olsun.
- Thomas?, dedim yine onu dürterek. Ama hiçbir tepki gelmedi. Diğerlerine baktığımda Max ve Drake'in gözleri hafif dolmaya başlamıştı. Ama nasıl bayılabilir ki? Bu çok mantıksız. Eğer büyü yapılsaydı mutlaka hissederdim.
- Edward sen hiç büyü yapıldığını hissetin mi?, diye sordum endişeyle.
- Hayır hiç hissetmedim, dedi.
- ABİ BİRŞEY YAPIN. KARDEŞİM UYANMIYOR, dedi Drake bağırarak. Thomas'ı iki kolundan tutup sallamaya başladı. O sırada hiç beklenmedik bir şey oldu.
- HERKES SUSSUN!, diye bağırdım. Benim bağırmamla herkes sustu. Melez kulaklarımı açıp o sesi dinlemeye başladım. Yakalanma korkusundan hızlı çarpan o kalp sesini. Vayyyy çakal! Hala numara yapıyormuş. O zaman şaka yapma sırasında bizde. Hemen kurt yönümle hepsinin zihnine fısıldadım.
Bu manyak hala bizi kandırıyor. Kalp atışlarını dinleyin.
Lan! Ben seni şimdi gebertmez miyim.
Durun durun! Sakın bir şey yapmayın. Şimdi şaka yapma sırası bizde. Siz sadece bana ayak uydurun.
- Amaaaan boş verin gitsin. Şimdi hiç onla uğraşamayacağım. Hadi çıkalım, dediğimde hepsi ne yapmak istediğimi anlamışlardı.
- Aynen ya. Ben çok acıktım. Canım pizza istedi. Okul çıkışı gidip yeriz, dedi Max. O sırada etrafa hayal kırıklığı yayılmaya başladı. Bu Thomas'dan geliyordu. Hemen zihnine girdim.
Ne yani? Beni önemsemiyorlar mı?
Ah! Canım benim. Bizim onu önemsemediğimizi düşünüyor. Bence bu kadar şaka yeterli. Diğerlerine dönüp parmağımı üç işareti yaptım. Bir olunca hepimiz birden Thomas'ın üzerine atladık.
- AHHHHHHHH! ANAM ÇOCUKLARIM GİTTİ, diye bağırdı Thomas. Sonra ise bakışlarını bize doğru çevirdi. Ve korkuyla yutkundu. Korkmakla haklıydı çünkü şu an dördümüz kaşları çatık ve onu öldürecekmiş gibi bakıyorduk.
- Cezanı biz mi seçelim yoksa sen mi seçersin?, dedi Edward.
- Ya b-benim canım do-dostlarım. Böyle ş-şeyler yapmamıza gerek v-var mı?, dedi kekeleyerek.
- ULAN! BURADA SANA BİR ŞEY OLDU DİYR ÖDÜMÜZ KOPTU. SEN HALA NUMARA YAPMAYA DEVAM EDİYORSUN, dedi Drake bağırarak. O Thomas'a diğerlerinden daha çok bağlıydı bu yüzden en çok o korkmuştu.
- Aslında iyi ki yapmışım numara. Böylece benim sizin gözünüzde ki değerimi görmüş oldum, deyip kollarını göğsünde bağladı. Yeminle 5 yaşında ki bir çocuk ondan daha olgundur. Resmen bize trip atıyor.
- Allah allah! Ne yapmışız ki biz?, dedi Max bilmezlikten gelerek.
- Bak bak birde utanmadan "no yopmuşuz ko buz" diyor. Lan! Ölsem umurunuzda olmazmışım. Birde üstüne pizza yiyecektiniz. Ve sen Luna aşkım. Onlardan yine beklemezdim ama sende zerre şüphem yoktu. Sen benim en büyük hayal kırıklığımsın. Birde seni kurtarmak için yapmıştım, dedi.
- Eeeeeee hep sen mi bize şaka yapacaksınız bayım. Biraz da biz de yapalım değil mi?, dedim.
- Ne yani şaka mıydı?, dedi. Drake konuşmaya başladı.
- Tabi ki de şaka lan. Biz sence seni burada bırakıp pizza yemeye gideceğimizi mi düşündün? Ulan! Sen bizim kardeşimizsin, deyip onun yanına oturup sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan Arkadaşlar "Melez Kız" adlı kitabımın 2. kitabıdır. İlk önce onu okumanız gerekir. **************** En büyük zaferler, Kaybettiğini sananlarındır. En büyük savaş...