Geçmiş Açığa Çıkıyor

1.4K 129 102
                                    

Medya: Luna Cullen ve Edward Cullen

Oy Sınırı:95

EDWARD'DAN

Artık vakit gelmişti. Thomas ve diğerlerine her şeyi anlatacaktım. Arkaların çevirdiğim tüm oyunları, hayatları ile oynadığımı her şeyi anlatacaktım. İlk onlara anlatacaktım. Çünkü biliyorum Luna diğerlerinden daha ağır bir tepki verecekti.

Artık bu yükle yaşayamıyorum. Bir an önce gerçekleri anlatıp kurtulmak istiyorum. Kararımı aniden değiştiren şey kabullenmem gereken gerçekler oldu.

Sevdiğim kızı kaybetmeme 2 aydan az bir süre kaldığı.

Sikeyim! Tabi ki hala inanmıyorum. Onu asla kaybetmeyeceğim. Bir yolunu mutlaka bulur, onu geri getiririm. Sadece her ihtimale karşı önceden söyleyip kurtulmak istiyorum.

Artık yalanlar dolu bir hayatım olsun istemiyorum. Her gün kardeşim olarak gördüğüm birilerine ve karımın gözlerinin içine baka baka yalan söylemekten bıktım. Şimdi ise herkes her şeyi öğrenecek.

Geçmişin açığa çıkma vakti geldi. 

Arabamdan inip Thomasların yeni aldıkları evin kapısına geldim. Açıkçası onlara neyi nasıl anlatacağım hakkında en ufak fikrim yok. Ama eninde sonunda bu gece onlara tüm gerçekleri anlatacağım. 

Kapıyı çalıp bir süre bekledim. Birkaç saniye sonra kapıyı açan Drake olmuştu. Yüzünde hafif bir şaşkınlık vardı. Beni beklemiyorlardı.

- Kardeşim? Hoş geldin. Luna gelmedi mi?, diye sordu.

- Hayır o gelmedi. Biraz yorgun dinlenmek istedi, dedim.

Ses tonum bile gergin olduğumun kanıtı idi. Ben nasıl anlatacaktım her şeyi?

- Sen iyi misin? Biraz gergin gibisin, diye sordu.

- Yok iyiyim. Eee geçmeme izin var mı?, dedim normal davranmaya çalışarak.

- Tabi geçebilirsin, dediğinde birkaç adım geri çekilip geçmeme izin verdi. Onun arkasından giderek salon olduğunu tahmin ettiğim odaya geldik.

Diğerlerinin bakışları bu tarafa dönünce beni gördüler. Beni görünce ayağa kalktılar.

- Hayırdır oğlum bu saatte niye buraya geldin?, diye sordu Max.

Evet başlıyoruz...

- Sizinle önemli bir konu hakkında konuşmaya geldim, dedim. Hepsi tekrar koltuklara oturunca kaşlarımı çatıp bende oturdum.

- Bu muydu oğlum söyleyeceğin? Ne oldu yoksa Luna ile kavga mı ettiniz?, diye sordu Drake.

- Hayır, diye mırıldandım.

- Eee Luna aşkım nerede?, diye sordu Thomas.

- Uyuyor o, dedim. Galiba tahmin ettiğimden de zor olacaktı her şeyi anlatmam.

- Tamam susun da anlatsın!, dedi Max.

- Sizinle nasıl tanıştığımızı hatırlıyor musunuz?, diye sordum. Benim sorumla hepsinin kaşları çatıldı.

- O nasıl soru oğlum? Tabi ki hatırlıyoruz! Ailelerimiz zaten arkadaşlardı. 2 yaşında da onlar sayesinde tanıştık, dedi Thomas.

- İyi de ben anlamadım. Niye durduk yere bunu sordun ki?, diye sordu Max.

Ve ilk adımı atmıştım.

- Hayır biz ailelerimiz sayesinde tanışmadık. Siz hep 3 kişiydiniz. Sizi bulan da bendim, dediğimde hepsi kaşlarını çattı.

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin