Gerçeğin Peşinde

2.9K 211 78
                                    

Medya: Edward Cullen

Sabah alarmın çalması ile uyandım. Alarm kurmuştum çünkü bugün element okuna gidip kamera kayıtlarına bakacaktım. Edward'ün sürekli bahsettiği gerçekleri bulmak için. Orada bir şeyle bulabileceğimi düşünüyorum. Lavaboya girip üstümü değiştirdim.

Hemen kendime bir tost hazırlayıp yedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen kendime bir tost hazırlayıp yedim. Daha sonra da kanımı içtim. Saate baktığımda saat daha 5:30'du. Oraya gitmemen 2 saatimi alırdım. Bekçiye yakalanmamak için melez hızım ile okuldan çıktım. Hemen motosikletime bindim.

Gaza sonuna kadar kökleyip okula sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gaza sonuna kadar kökleyip okula sürdüm. 2 saatin sonunda nihayet okula varmıştım. Okulun bazı yerleri dökülmüştü. Herhalde yapılan saldırılarda oluştu. Hava hala aydınlanmamıştı. Her ihtimale karşı tetikteydim. Ne olacağı belli olmazdı. Umarım kamera kayıtları sağlamdır.  Şu an okulun giriş katındaydım. Yanlış hatırlamıyorsam güvenlik odası bu katta olmalıydı. Odayı sonunda bulmuştum. Kapıyı açmaya denedim ama açılmadı. Kilitliydi. Kapıyı kıramazdım. Eğer yalnız değilsem sesimi duyabilirlerdi. Bu yüzden büyü yapmaya karar verdim.

Alohomora

Büyü sözlerini söylediğimde kapıdan kilit açma sesi gelmişti. İşe yaramıştı. Odaya girer girmez kamera kontrol kısmına gittim. Tuşa bastığımda çalışmıştı. Ama nasıl çalışabilir ki? Okulda elektrikler yoktu. Tuhaf bir şeyler dönüyordu. Ama ilk önce işimi bitirmeliyim. Tüm kamera kayıtlarına baktım ama o saat hariç hepsi yerinde idi. Bu nasıl bir saçmalık? O gün var. Ama ne hikmetse tam o dakikanın kamera kayıtları yoktu. Kamera kayıtlarını iyice inceledim. Gözüme bir şey çarpınca hemen durdurdum. Saatine baktığımda olay olmadan 7 dk öncesi. Bir kız vardı. Bu saatte bir kızın burada olması normal değildi. Görüntüyü biraz daha yakınlaştırdım. Bu Defne'nin arkadaşı idi. Kafam aşırı karışmıştı. Şimdi elimdekilere bakalım.

Kamera kayıtları yerinde. Ama yalnızca olayın gerçekleştiği dakikalar arası yok.

Olay yaşanmadan 7 dk önce Defne'nin en yakın arkadaşı kamera'nın dibinde gözüküyor.

Birisi benim gerçekleri öğrenmemi istiyor. Bu artık kesin bir sonuçtu. O kamera kayıtlarına bir şekilde ulaşmam lazımdı. İlk işim Defne'nin yakınlarında dolaşmak olucak. Belki bir şeyler duyabilirdim. Şimdi sıra geldi kameraların nasıl çalıştığına.
Kamera odasından çıkıp etrafa bakınmaya başladım. Melez kulaklarımı iyice açıp sesleri dinlemeye başladım.

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin