2 Kişiden Biri

1.8K 179 106
                                    

Medya: Luna Cullen ve Edward Cullen 

Medya: experience- ludovico einaudi (İsterseniz şarkıyı biraz ileriye alıp dinleyebilirsiniz ama mutlaka dinleyin. Birde size burada dinleyin diye belirleteceğim.)

Oy sınırı: 80

Hala şaşkınlıkla elimde parlayan enerji taşına bakıyorum. Melez şu an burada, bizimleydi. Bahçede çete dışında 7 erkek vardı. 7 kişiden biri aradığımız melezdi. Bazı bakışlar bize döndüğünden taşı tekrardan çantama koydum.

- Dikkat çekiyoruz. Bundan sonrası bu 7 kişiyi eleyerek gideceğiz, dedi Edward.

- Niye abi? Taşı onlara tutalım saniyesinde anlayalım. Ne gerek var ki bu işkenceye?, diye sordu Thomas.

- Çünkü aradığımız kişi gölge ve insan melezi olduğunu biliyor mu emin değiliz. Şimdiye kadar biraz olsun açık verirdi. Yani güçlerini bilmiyor olma durumu var. Eğer öyleyse ona alıştıra alıştıra söylememiz gerekiyor, dedi Edward.

- Oha! Sen çocuğun iyiliğini mi düşündün? Edward Cullen yumuşamaya başlamış, dedi Thomas. Hemen yanında duran Drake ensesine bir tane geçirdi.

- Gerizekalı! Öğrendiğinde ani tepki verirse gücünü kullanabilir. Etrafta insanlar var. Onlara açıklayamayız, dedi Edward.

- Lan sen nasıl zeki bir adamsın? Her şeyi düşünmüşsün, dedi Thomas. 

Hemen cebimden telefonumu çıkarıp bahçede bulanan 7 erkeğin fotoğrafını çektim. Fotoğraflara baktığımda şok geçirdim.

- Ne oldu güzelim?, diye sordu Edward.

- Aradığımız kişi bir gölge. Yani fotoğraflarda gözükmez. Ama yarısı insan. Yani fotoğraflarda bulanık çıkmaları gerekiyor, dedim.

- Yani?, dedi Max.

- 7 erkeğin fotoğrafını çektim ve 2 kişi bulanık çıktı. 2 kişiden biri gölge, dedim.

- Ama neden 2 kişi bulanık? Birisinin bulanık çıkması gerekmez mi?, diye sordu Drake.

- Çünkü birisinde elim titrediği için iyi çekemedim, diye cevapladım. 

- İyi o zaman yine çek, dediğinde karşıya dönmüştüm ki ikisi de gitmişti.

- Allah kahretsin! Elimizden kaçırdık, dedim sinirle.

- Oğlum az önce buradaydılar. Ne ara gittiler?, dedi Thomas şaşkınlıkla.

- İkisi fotoğrafta bulanıktı çıktılar. Yani görünüşlerinden de bulmak zor. Luna sen çekerken görünüşlerine baktın mı?, diye sordu Edward.

- Tabi ki baktım. İlk çektiğim çocuk kumral saçlı ve mavi gözlü idi. İkinci çektiğim çocuk ise kahverengi saçlı ve su yeşili gözleri vardı, dedim.

- Sen baya süzmüşsün çocukları güzelim, dedi Edward kıskançlıkla.

- Abartma Edward, dedim gözlerimi devirerek.

- Neyse siz üçünüz diğer araba ile gidin. Biz biraz gecikeceğiz, dediğinde kaşlarımı çattım. Nereye gidecektik ki?

- Siz nereye abi?, diye sordu Drake.

- Siz boş verin. Akşam geleceğiz dedim ya, dedi sabırla.

- İyi siz bilirsiniz, deyip aramızdan ayrıldılar.

- Öyle mi? Peki benim niye haberim yok bir yere gideceğimizden?, dedim alayla. O bana cevap vermek yerine dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Şaşkınlıkla ona bakıyordum.

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin