Melez sevgililer geri dönüyor

3.1K 202 95
                                    

Medya: Uzun bir aradan sonra tekrar Luna Night ve Edward Cullen

Medya: Lovely

- Şimdi ben sana soruyorum melez çocuk. Karanlığımı aydınlatmaya hazır mısın?

Ona sorduğum soru ile tepkisini inceledim. Ama o bana bakmak yerine birleşmiş ellerimize bakıyordu. İnanamıyorum ona dokunuyorum. Şaka gibi ben 18 yıl sonra sevdiğim adamın ellerine dokunuyorum. Elleri sıcacıkmış. O donmuş bir şekilde ellerimize bakıyordu. Bir anda sağ gözünden bir damla yaş düştü. Ağlıyor muydu o? Daha sonra elleri ile elimi daha da sıktı.

- Ellerin..., dedi.

- Çok soğukmuş, dedi ağlayarak.

- Ama bir o kadar da yumuşak ve pürüzsüz, dedi. Hem ağlıyordu hem de gülüyordu. O sırada benim de sağ gözümden yaşlar dökülmeye başlıyordu. Ama mutluluk göz yaşları. Demek ki onunda mutluluk göz yaşları idi. Bende ellerini iyice sıktım. Ardından beklediğim cümleyi kurdu.

- Hazırım... Karanlığını aydınlatmaya hazırım, dedi ve 2 yıldır özlem duyduğum dudakları dudaklarımla buluşturdu.

 Karanlığını aydınlatmaya hazırım, dedi ve 2 yıldır özlem duyduğum dudakları dudaklarımla buluşturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni olabilecek en büyük tutkuyla öpmeye başladı. Tek eli gözlerimde, tek eli yanağımda bir daha hiç kimseyi öpemeyecekmiş gibi öpüyordu beni. Ona muhtaçmış gibi karşılık verirken, elleri belime sardı. Kendimi birden onun kucağında bulduğumda dudaklarıma bir göz yaşının değdiğini hissettim. Bacaklarım bacaklarında, kasıklarım kasıklarındayken iyileştirmek ister gibi öptü beni kucağında. Dakikalarca sesimizi bile çıkarmadan saçlarımız saçlarımıza karışa karışa öptük birbirimizi. O beni öpüyordu doyamaz gibi, ben onu.

Yavaş yavaş dudaklarımı dudaklarından ayırdığımda dolmuş gözlerine baktım. Ona beni iyileştirmesi için yalvarır gibi bakarken yanağında kurumaya yüz tutmuş göz yaşımı sildi parmağıyla.

- Sana söz veriyorum, ruhunu iyileştireceğim. Sana söz veriyorum her ne yaşadığıysan seni o kabustan uyandıracağım, dedi fısıltıyla.

- Neler oldu hiçbir şey bilmiyorsun Edward, dedim acı çeker gibi.

- Her şey... bitti Edward... Artık iyileşebilecek bir ruhum kalmadı, dedim.

- İyileşecek... Çünkü artık ben varım, dedi anını anıma yaslayarak.

- Ya yine ayrılırsak?, dedim küçük bir çocuk gibi.

- Senden ayrılmaya niyetim yok. Bu zamana kadar hep pes ettin, ama şimdi benim için pes etmeyeceksin! Ayağa kalkacaksın, ve onlara dim dik ayakta olduğunu göstereceksin Luna Night, dedi.

- Edward?, dedim.

- Efendim güzelim, dedi. Güzelim demesini bile çok özlemiştim.

- Ellerin..., dedim.

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin