Çeteye Yeni Üye

1.8K 170 190
                                    

Medya: Sinan Yenilmez (Yeni çete üyemizi de köşeye koyalım.)

Oy sınırı:90

Bu bölümü JamilaKalbaliyeva itaf ediyorum. Normalde daha 1 hafta bölüm paylaşmayacaktım. Umarım sınavın iyi geçer. Başarılar dilerim. ❤❤❤

- Yeni evine hoş geldin, dedim Sinan'a bakarak. Evet, Sinan da artık bizimle yaşıyordu. Okul bittikten sonra onun evine gidip eşyalarını almıştık. Şu an ise bizim evdeyiz. Ve Edward'dan hala bir haber yok. Hiç kimsenin telefonuna cevap vermiyor. Yer bulma büyüsü yaptım ama gizlenme büyüsü yapmış.

- Burada sizinle kalmama istediğinize emin misiniz?, diye sordu Sinan.

- Emin ol istemeseydik sana bunu teklif etmezdik. Şimdi eşyalarını üst kata çıkar ve üstünü değiştirip gel. Çünkü eğitime başlayacağız, dedim.

- Hemen şimdi mi?, dedi Sinan şaşkınlıkla.,

- Valla sen bilirsin. Gölgeler seni yakalarlarsa hiçbir şey yapamazsın, dedi Max. Sinan bu sefer ikna olmuş olmalı ki eşyalarını alıp üst kata çıktı. Drake de onun peşinden gidip yardım etmeye çıktı.

- Luna aşkım çocuğun ilk günden kemiğini kırmayacaksın değil mi?, diye sordu Thomas. Alayla sırıtıp cevap verdim.

- Benim öyle bir planım yok ama belki sizin vardır, dedim.

- Nasıl yani?, diye sordu merakla.

- İlk 2 hafta fiziksel eğitim. Bunları da siz vereceksiniz, dedim.

- Biz mi o çocuğa dövüş eğitimi vereceğiz? Sen bizden daha güçlüsün ama, dedi Thomas.

- Benim birkaç işim var. Ben onları hallederken sizde ona eğitim vereceksiniz. Hem burada en güçlülerinden 3 tane beta kurt var. Siz vermeyeceksiniz de kim verecek, dedim.

- Tabi canım biz vermeyeceğiz de kim verecekmiş, dedi Thomas göğsünü kabartarak.

- O zaman ben gidiyorum görüşürüz, deyip bir şey demelerine izin vermeden çıktım.

Bakalım neredesin Edward Cullen?

EDWARD'DAN

Gecenin Yıldızından çıkmış yürüyordum. Dayı beni gördüğünde şok geçirmişti. Onunla aslında bir kan bağım yok. O bana dayı dememi istemişti. O adam bana bir hayat vermişti. O olmasaydı belki şu an Luna ile tanışmamış olurdum. Galiba her şeyin anlatmanın vakti gelmişti. Bildiğiniz üzere ben Edward Cullen değilim. O zaman tanışalım.

Ben Edward, Edward Hill.

3 yaşında annesi gözlerinin önünde öldürülmüş, kendi öz babası tarafından sokağa atılan bir çocuğum. 12 sene boyunca bir yetimhanede kalıp, 12 yıl boyunca şiddet gören bir çocuğum. 2 yıl boyunca piş işlere bulaşıp başımı derde sokan bir çocuğum. 17 yaşımda hiçbir suçu olmayan bir aileyi ve 3 arkadaşı hipnoz edip sanki 17 yıl boyunca onlar ile birlikteymiş gibi gösteren şerefsiz bir çocuğum.

Ben enkazın altında kalmış küçük bir çocuktum...

Ben, beni o enkazın altından çıkaran kıza aşık olmuş küçük bir çocuktum...

Her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatacağım.

Ben Edward, Edward Hill. Soy adımdan da anlaşılacağı gibi en eski kurt klanı, tepe kurt adamlarındanım. Ama ben hepsinden farklıyım. Ben hem bir karanlık kurdum, hem de tepe kurduyum. Benim kurt tarafım bile melez. Annem karanlık kurtlarından, babam ise tepe kurtlardandı.

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin