Zamanı durdurmak

1.9K 164 120
                                    

Medya: Luna, Edward, Max, Drake ve Thomas. Çetemizi bir arada koymasak ayıp olurdu.

- Ben Defne. Edward'ın ilk ve tek sevgilisi, dediğinde ilk yüzünü bom boş baktım. Ardından kahkaha atmaya başlamıştım. Bu kız ciddi miydi?

- Ne dedi duydunuz mu? İlk ve tek sevgilisiymiş, dedim gülerek.

 Ardından Thomas ve Drake dayanamayarak onlarda gülmeye başladı. Max ise hafif sırıtıyordu. Daha sonra bakışlarımı tekrardan kıza çevirip konuşmaya başladım.

- Canım, eski sevgilisi isen inan hiç umurumda değilsin. Sonuçta geçmiş geçmişte kalmış tekrardan konuyu açmamıza gerek yok, dedim.

- Edward ben hala sana aşığım. Bak ben çok pişmanım. Sana gerçekleri anlatmam lazım. Benim hiçbir suçum yok, dedi Defne.

- Sikimde değilsin. Bas git, dedi Edward.

- Bu kız mı sevgilin? Ben seni ondan daha çok seviyorum. Kimse seni benden daha iyi tanıyamaz, dedi kendine güvenerek.

- Pardon! Orada bir anlatım bozukluğu var. Onu ilk önce bir düzeltelim lütfen. Ben onun sevgilisi değilim, dediğimde Defne'nin gözleri parladı. Ardından Edward'ın yüzük olan elini tutup havaya kaldırdım.

- Bende kendimi tanıtıyım. Ben Luna Cullen. Edward'ın ilk ve tek karısı, dedim.

Kızın surat ifadesi keyfimi iyice yerine getirmişti. İnsanların ilk kendinden emin bir şekilde davranıp ardından göt gibi kalmaları çok hoşuma gidiyor. Defne hala inanamayarak ellerimize bakıyor. Aslında daha çok yüzüklerimize bakıyor. Birkaç kişinin daha bakışları buraya dönmüştü.

- Y-yalan değil mi? Sen evlenmiş olamazsın. Bunu bana yapamazsın Edward, dedi Defne sahte gözyaşlarıyla.

- Lan gitsene kızım işine. Bizim seninle işimiz bitti. Bas git artık, dedi Thomas. Ona şaşkınlıkla baktım. Demek oda bu kızdan nefret ediyor. Bir anda 360 derece değişti.

- Thomas? Biz senle eskiden çok iyi arkadaştık, dedi Defne. 

- Dediğin gibi eskiden arkadaştık. Şimdi benim Luna aşkım var. Onu üzersen beni üzmüş olursun. Beni üzersen bu gruptaki herkesi üzmüş olursun. Eğer herkesi üzersen bu ikisi karı koca beraber seni öldürürler, dedi.

Tamam kabul ediyorum Thomas hala aynı Thomas. Kimse onu değiştiremez. Bunu da anlamış olduk.

- Şimdi sana bundan sonra yapacaklarını söylüyorum. Şimdi yanımızdan uzaklaşıyorsun, bizimle asla konuşmaya çabalama ve en önemli karımı üzecek en ufacık bir şey yaparsan karşında beni bulursun, dedi Edward.

- Öfken sevginden daha büyük Edward. Sırf benden öcünü almak için evlendin dimi bu  kızla?, dedi. Yemin ediyorum bu kadar yüzsüz birisini görmedim. Thomas'a dönüp fısıldayarak konuştum.

- Eski Defne daha iyiymiş. Git dediğimizde gidiyordu. Bu baya yüzsüz, dedim.

- Aynen Luna aşkım, dedi.

- Siz ne konuşuyorsunuz fısır fısır?, diye sordu Max.

- Eski Defne ile yeni sürüm Defneyi karşılaştırıyoruz. Bize katılmak ister misin?, diye sordu Thomas.

- Aman ondan da eksik olayım kalsın, dedi Max.

- Bu kız değil Luna. Onun bir ismi var. Şimdi defol buradan, dedi Edward.

- Pes etmeyeceğim. Duydun mu beni? Asla ama asla pes etmeyeceğim. Seni geri almadan gitmeyeceğim. Gerekirse herkesi harcarım ama senden vazgeçmeyeceğim, dediğinde bende ayağa kalktık.

MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin