Medya: Luna Night ve Edward Cullen
- Karanlığını aydınlatmama izin verir misin Melez kız?
O an hayatımın en güzel anıydı. Karşımdaki adam benim ailem olmak istiyordu. Evim dediğim kalbini bir kez daha yuvam yapmıştı, şimdi benimle bir aile olmak ve birlikte yaşamak istiyordu. Ona nasıl hayır diyebilirim...
- Bence aydınlanma zamanım geldi, dedim gülümseyerek.
- Yani?, diye sordu gözlerime umut ile bakarak.
- Evet. Beni aydınlatmana izin veriyorum, dedim titrek sesimle.
İşte bu, Luna Cullen olarak devam edeceğim hayatıma attığım ilk adımdı. Beni saran kolları benim için sonsuz bir ailenin başlangıcıydı.
Daha sonra kutunun içinde duran adeta "BEN BURADAYIM!", diyen yüzüğü kutusundan çıkarıp sağ elimi ellerinin arasına alıp yüzüğü zarif bir şekilde parmağıma taktı.
- Artık sana Luna Cullen, diyeceğim dediğinde kocaman gülümsedim. Yaklaşık 3 yıl önce bana aşık olacaksın deseler deliler gibi gülerdim ama şimdi evlenmeye hazırlanıyorum. Tek bildiğim şey geriye kalan 3 ayımda sevdiğim adamla bir bütün olacağımdı. Son aylarımızı bir aile olarak geçirecektik. Hipnotize olmuş gibi parmağımdaki yüzüğe bakıyordum.
- Beğendin mi?, diye sordu.
- Çok güzel, diye mırıldandım. Sonra aklımdaki soruyu ona sordum.
- Peki senin yüzüğün?, dediğimde arka cebinden kendi yüzüğünü çıkardı. Aynı benimkine benziyordu. Yüzüğü onun elinden alıp sağ eline taktım.
- Demek artık karım olacaksın, dedi gülümseyerek.
- Sende benim kocam olacaksın, dedim aynı tavırla.
- Öyleyse söyle bakalım. Düğün tarihi ne zaman olsun?, diye sorduğunda bir süre düşündüm. Zaten geriye son 3 ayım kaldı.
- Yarın, dedim birden. Gözlerine şokla açıp bana baktı.
- Sen ciddi misin? Bu kadar çabuk mu?, diye sordu şaşkınlıkla.
- Ne o? Yoksa istemiyor musun?, diye sordum.
- Hayır sadece bu kadar çabuk kabulleneceğini düşünmemiştim, dedi bana sarılarak. Bende kollarımı ona doladım.
- Hala evlenecek olmamıza inanamıyorum. Şaka gibi yarın evleniyoruz, dedim sevinçle. Saçlarıma öpücükler kondurarak beni etrafında döndürdü.
- Evet güzelim yarın evleniyoruz. Ve bu sefer gerçekten benim olacaksın, dedi. Yavaşça bana yaklaşıp dudaklarıma naif bir öpücük kondurdu. Dudaklarımı araladığımda alt dudağımı emdi. Bende üst dudağını emdim. Ayrıldığımızda kafamı boyun girintisine koydum.
- Eğer bir gün ben, ben olmaktan çıkarsam benden nefret eder misin?, diye sordum korkarak.
- Ben senden nasıl nefret edebilirim? Sen hala neysen benim için osun. Ama dediğin gibi eğer bir gün sen, sen olmaktan çıkarsan senden asla nefret etmem çünkü eminim ki geri geleceksin. Sen çok güçlüsün. Bunu da beraber atlatırız, dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KRALİÇE: İNTİKAM (2. KİTAP)
FantasyKapak tasarımı: @marsveryan Arkadaşlar "Melez Kız" adlı kitabımın 2. kitabıdır. İlk önce onu okumanız gerekir. **************** En büyük zaferler, Kaybettiğini sananlarındır. En büyük savaş...