Het leek voor mijn gevoel wel uren te duren voor de mannen eindelijk naar buiten komen. Via mijn oortje vertel ik Mechels dat ze gaan vertrekken en dat de helikopter dus op kan stijgen. Nu hoop ik maar dat ze me snel laten weten dat ik naar binnen mag. Niet veel later gaat mijn telefoon dan ook weer. Dit keer word ik niet gebeld, maar krijg ik een sms binnen. Je mag naar binnen, fijn hѐ? Ik hoop voor je dat je nog op tijd bent whahahahahaha
Er loopt weer een rilling over mijn rug. Zo snel als ik kan ren ik naar binnen. Het is er een grote ravage. Overal liggen dode mensen. Ik loop naar de plek waar ik Wolfs het laatst heb gezien. Ik zie de twee personeelsleden op de grond liggen. Wolfs lag er niet bij. Eigenlijk zou ik moeten kijken of ze nog leven, maar daar staat mijn hoofd nu niet naar. Ik moet en zal Wolfs vinden.
Voor mijn gevoel heb ik alles nu doorzocht. Ik heb Wolfs nog nergens gevonden. Ze zouden hem toch niet hebben meegenomen? Nee dat kan niet, want dan zou ik dat wel gezien hebben toen ze naar de auto liepen. Toen liepen ze namelijk goed in het zicht.
Ik hoor Mechels door mijn oortje. De helikopter heeft de auto goed kunnen volgen. Twee auto's hebben de achtervolging nu ingezet. De helikopter blijft wel in de lucht om de auto in beeld te houden. Ze vraagt me of ik Wolfs al heb gevonden. Ik zeg haar dat ik hem nergens kan vinden. Ze zegt me nog iets beter te kijken en nog even door te zoeken. Wolfs moet hier zijn, want de auto's die de twee mannen volgen hebben geen derde persoon in de auto zien zitten.
Ik heb nog twee keer alles doorzocht en nog steeds geen spoor van Wolfs gezien. Ik begin lichtelijk in paniek te raken. Waar zou hij zijn? Ik moet hem echt vinden voordat het te laat is. Ineens valt mijn oog op een derde deur in de keuken. Van twee van de deuren weet ik waar ze naartoe leiden. De een naar het restaurant. De ander naar buiten. Heel voorzichtig maak ik de deur open. Bang voor wat ik er achter zou aantreffen.
Sorry niet zo'n heel lang stukje, maar ik ga zo naar preston palace. Ik heb dus niet heel veel tijd, maar ik wilde toch even een stukje updaten. Morgen zal ik een langer stuk plaatsen.
JE LEEST
Wanneer houdt het op? (FM)
FanfictionDit verhaal gaat verder vanaf het einde van seizoen 9.