Hoofdstuk 47

417 26 0
                                    

Ik word wakker van Wolfs die me kusjes op mijn wang en in mijn nek geeft. Zodra ik mijn ogen open, zie ik dat hij een heerlijk ontbijt heeft besteld. Hij heeft echt van alles besteld. Alles wat ik lekker vind zit ertussen. Zelfs de chocomel ontbreekt niet. Ik heb vannacht weer heerlijk geslapen. Ik heb de hele nacht in Wolfs zijn armen gelegen. Niks is fijner dan zo slapen. Het geeft me een gevoel van veiligheid. Het gevoel dat me niks kan overkomen als ik slaap. Zelfs geen nare dromen.


Nadat we het ontbijt hebben opgegeten en allebei gedoucht en aangekleed zijn, besluiten we om vandaag dan te gaan doen wat we eigenlijk gisteren zouden doen. Dat betekend dat we eerst 'gezellig' naar een museum gaan. Nouja ik vind het we gezellig met Wolfs, alleen houd ik totaal niet van musea. Maar voor Wolfs heb ik het over om er toch een halve dag rond te lopen.


Het museum was toch leuker dan ik had verwacht. Dat kwam mede doordat Wolfs veel wist te vertellen. Het was een museum met allerlei kunst en Wolfs wist over de meeste dingen wel iets te vertellen. De manier waarop hij sprak, zorgde ervoor dat het mij enigszins interesseerde. Je kunt dus wel zeggen dat ik vandaag ook nog het een en ander heb geleerd.


Na het museum zijn we ergens een broodje gaan eten. Ik mijn broodje 'zelfmoord'en Wolfs zijn broodje 'ingewikkeld'. Na het eten zijn we gaan winkelen. En ja je hoort het goed WE zijn gaan winkelen. Ik heb er eigenlijk een hekel aan, maar hier wilde ik toch wel eens zien hoe die winkeltjes eruit zien. Ik heb dan ook zelf voorgesteld om te gaan shoppen. Wolfs had me eerst een paar minuten verbaasd aangekeken en daarna was hij in de lach geschoten. Er vanuit gaande dat ik een grapje maakte. Hij wilde ook niet geloven dat ik het serieus meende. Pas nadat ik hem drie keer had verzekerd dat ik geen grapje maakte en graag wilde zien hoe die winkeltjes er hier uitzien geloofde hij me. En ik heb me prima vermaakt in al die winkeltjes. We hebben allebei aardig wat nieuwe dingen gekocht. Onder andere een nieuwe bikini. Ik kon niet kiezen welke kleur het moest worden, dus had Wolfs het me makkelijk gemaakt door te zeggen dat ik ze dan maar gewoon allebei moest kopen. Verder hebben we beiden wat nieuwe kleren gekocht, een nieuwe zonnebril, slippers en ik heb nog een paar nieuwe sandaaltjes gekocht. Het is voor het eerst dat ik shoppen zo leuk vond en dat ik zoveel nieuwe dingen heb gekocht.


De hele dag heb ik nagedacht over de manier waarop ik Wolfs kan bedanken. Maar helaas heb ik nog niks gevonden, waarvan ik denk 'ja dit is het'. Ik moet deze week maar eens goed om me heen kijken wat er hier allemaal te doen is. Misschien vind ik zo wel een manier waarop ik hem kan bedanken.


Na het shoppen is het alweer tijd om te eten. We besluiten om in het hotel deel te nemen aan het buffet. Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het hier eten. Wolfs neemt het er dan ook meteen van en schept van alles op zijn bord. Ik sta een beetje rond te kijken. Opzoek naar iets wat ik ken en waarvan ik dus weet dat ik het lekker vind. Net op het moment dat ik Wolfs wil vragen om me te helpen iets te kiezen dat ik lust, valt mijn oog op bami! Nu kan mijn dag niet meer stuk. Hij was al geslaagd, maar om hem af te sluiten met bami maakt hem helemaal compleet. We zoeken een rustig plekje om te gaan zitten. Zodra we zitten schiet Wolfs in de lach. Ik kijk hem quasi boos aan. 'Kom op Eef, dit meen je niet! Van al dat overheerlijke eten dat je hier kunt pakken, neem jij BAMI?!' Ik wil er tegenin gaan, maar de manier waarop hij het woord bami uitspreekt, doet me lachen. We eten verder in stilte ons eten op. Na het eten gaan we naar ons appartement. We kijken samen nog een film en gaan daarna lekker slapen. Morgen hebben we weer van alles te doen.

Wanneer houdt het op? (FM)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu