Toen we thuiskwamen ging Wolfs gelijk de keuken in. Hij zei me dat hij lasagne ging maken. Dat is bijna het lekkerste wat er is. Er gaat natuurlijk niks boven mijn bami met saté!
Ik besluit nog even te gaan hardlopen. Ik loop naar boven en trek mijn hardloop kleren aan. Ik loop weer naar beneden en zeg tegen Wolfs dat ik even ga hardlopen. "Is goed ik ben toch nog wel even bezig."
Na een half uur besluit ik dat het wel weer genoeg is geweest. Ik ren weer terug naar de ponti. Als ik de keuken binnenkom komt de heerlijke geur van lasagne me al tegemoet. Ik vraag Wolfs hoe lang het duurt voor we kunnen gaan eten. Ik heb nog een klein half uur, dus ik ga gauw naar boven om nog even te gaan douchen.
Ik douche lekker uitgebreid. Ik vind het altijd zo fijn om 's avonds even te gaan hardlopen en daarna lekker een warme douche te nemen. Na een kwartier besluit ik toch maar onder de douche vandaan te komen. Ik kleed me aan en ga naar beneden.
Zodra ik beneden kom haalt Wolfs net de ovenschaal uit de oven. Wat een timing toch weer denk ik bij mezelf. Ik ga aan tafel zitten en Wolfs schept wat lasagne op onze borden. Ik pakte nog snel even wat drinken voor ons en ging aan tafel zitten.
Tijdens het eten zeiden we allebei niet zo veel. We keken elkaar steeds aan, maar zodra we van elkaar doorhadden dat we naar elkaar keken, keken we gauw weer naar ons bord. Ik voelde de spanning stijgen. Het was deze keer geen vervelende spanning, maar juist een hele fijne.
Toen we klaar waren hebben we samen de tafel afgeruimd. Ik schonk voor Wolfs nog een whiskey in en voor mezelf een chocomel. Ik ging weer aan tafel zitten en zocht een manier om het gesprek te beginnen. Dat vond ik toch wel lastiger dan ik had gedacht.
Na een paar minuten had ik eindelijk de woorden en de moed verzameld om het gesprek te beginnen. "Wolfs, kunnen we misschien even praten?"
Even een klein stukje, omdat ik elke dag een stuk wil plaatsen en ik nu niet thuis ben. Reacties zijn welkom!!!
JE LEEST
Wanneer houdt het op? (FM)
FanfictionDit verhaal gaat verder vanaf het einde van seizoen 9.