Hoofdstuk 49

348 18 6
                                    

Ik word wakker in Wolfs' armen. Ik kijk op de klok en zie dat het al elf uur is. Normaal gesproken ben ik nooit zo laat pas wakker, maar nu kan ik het wel begrijpen als ik terug denk aan gisterenavond en vannacht. We waren beiden erg uitgeput na de seks. Nog nooit was het zo fijn en zo lekker als vannacht. Wolfs ligt nog steeds te slapen, dus leg ik mijn hoofd weer op zijn borst om nog even te kunnen slapen.

Een uur later wordt ik wakker van Wolfs die met zijn hand door mijn haar streelt. 'Goeiemorgen schatje. Heb jij ook zo lekker geslapen?' vraagt Wolfs me met een enorme glimlach op zijn gezicht. 'Ja ik heb ook zo lekker geslapen. Misschien nog wel lekkerder als jij!' We liggen nog even zo samen tot ik besluit om me te gaan douchen. Ik sta net mijn haar te wassen, als ik twee armen om me heen voel. Wolfs zijn handen glijden over mijn hele lichaam. 'Zo kan ik mijn haar toch niet wassen?!' zeg ik gemaakt boos. Natuurlijk vind ik het helemaal niet erg dat Wolfs bij me is komen staan. Het douchen heeft drie keer zoveel tijd in beslag genomen, maar wat maakt het uit? We hebben tenslotte toch vakantie.

We hadden samen besloten om in het restaurant te gaan ontbijten. Dat ontbijten was alleen lunchen geworden, toen ik zag hoe laat het was. We hebben dan ook beide snel een broodje gegeten, om toch nog iets zinnigs te kunnen gaan doen vandaag. Nu lopen we een stukje door het park. Als we uitgelopen zijn, besluiten we om lekker op het strand te gaan liggen. We leggen onze handdoeken tegen elkaar aan. Zo ontstaat er een grote handdoek waarop we lekker naast elkaar kunnen liggen. Ik smeer mezelf in voor zover ik erbij kan, waarna ik op mijn buik ga liggen. Ik lig net lekker met mijn ogen dicht als ik iets kouds op mijn rug voel. Meteen doe ik mijn ogen open om te kijken wie dat doet. Ik zie Wolfs gelijk in de lach schieten. 'Hoe kan je nou gaan zonnen zonder je rug in te smeren?' vraagt hij nog altijd lachend. 'Ik kon er niet bij en dacht wat maakt het ook uit, ik verbrand toch niet.' Zodra Wolfs klaar is ga ik weer goed liggen en doe mijn ogen weer dicht. 'Hé, ik heb jou ingesmeerd, nu moet je mij ook insmeren voor je weer gaat liggen zonnen.' hoor ik Wolfs verontwaardigd zeggen. Ik kan mijn lach niet inhouden, door het gezicht dat hij erbij trekt. Ik ga dan ook maar op mijn knieën naast hem zitten om ook zijn rug in te smeren.

Ik schrik als ik Wolfs op voel staan. Blijkbaar ben ik in slaap gevallen. 'Ga je mee het water in?' 'Ja is goed, misschien word ik dan gelijk goed wakker.' zeg ik lachend. Het water is wel lekker verkoelend. Nu ik in het water sta voel ik pas hoe warm die zon eigenlijk was. We doen een aantal wedstijdjes wie er het snelste kan zwemmen en wie er het langste onder water kan blijven. Wolfs was degene die steeds won, maar volgens mij speelde hij gewoon vals. We dobberen nog een tijdje op het water als ik ineens een parachute naar beneden zie komen. Ik roep Wolfs dat hij ook even moet kijken. 'Dat wil ik ook ooit nog een keer doen!' roept Wolfs. Nou hij liever als ik, maar ik weet wel gelijk hoe ik hem kan bedanken voor alles wat hij voor mij heeft gedaan en doet. Ik moet nu alleen ervoor zorgen dat ik even zonder Wolfs bij de receptie ben. Zo kan ik wat informatie inwinnen voor een parachute sprong en dan gelijk maar bespreken wanneer we daar terecht kunnen. Nu ik eenmaal weet wat ik voor hem ga doen, wil ik het ook het liefste zo snel mogelijk geregeld hebben.

We zijn na het strand teruggegaan naar ons appartement en hebben daar weer samen gedouched. Wolfs wilde roomservice bestellen, omdat hij geen zin had om beneden te gaan eten. Dat is voor mij de uitgelezen kans om naar de receptie te lopen. 'Wolfs, als jij nou eens wat lekkers te eten besteld voor ons, dan loop ik even naar de receptie. Ik wil graag wat nieuwe folders uitzoeken met activiteiten. Alles wat we hier hebben liggen hebben we allemaal al gedaan.' 'Is goed Eef! Ik bestel wel even wat lekkers voor ons.' Gelukkig zegt Wolfs niet dat hij wel even meeloopt. Dan zou ik natuurlijk nooit wat kunnen regelen.

Bij de receptie is het gelukkig niet druk. Ik zoek wat folders uit voordat ik dat straks vergeet. Dat zou namelijk typisch iets voor mij zijn. Zeggen dat ik wat folders ga halen en dan zonder die folders terugkomen. Ik vraag naar wat informatie over parachute springen, waarna de vrouw achter de balie mij een foldertje geeft waar alles instaat. Ik bekijk het uitgebreid, er zijn zoveel mogelijkheden. Bij de laatste mogelijkheid denk ik Ja dit is het! Ik wil een tandemsprong maken samen met Wolfs. Eigenlijk vind ik het doodeng, maar voor hem heb ik het over. Ik loop weer terug naar de vrouw achter de balie en vraag haar wanneer het mogelijk is om een tandemsprong te maken. Er is eigenlijk elke dag plek, dus kies ik maar voor morgen. Ik kan het anders echt niet zo lang voor Wolfs verborgen houden. Hij merkt gelijk aan mij dat ik iets voor hem verberg. Morgen om twee uur kunnen we gaan springen. Ik vul alle gegevens in en betaal, waarna de vrouw me nog wijst op een nieuwe actie die ze hebben. Ik kan een tekst op de grond laten leggen die we dan als we springen vanuit de lucht kunnen zien. Het is echt alsof ze weten dat ik Wolfs wil bedanken. Ik hoef dan ook niet lang na te denken over welke tekst het moet worden. De vrouw schrijft de tekst voor me op en zorgt er dan voor dat dit morgen om twee uur allemaal klaar is. Ik ben zo blij dat ik eindelijk het perfecte cadeau heb gevonden. Ik wacht even twee minuten voordat ik weer terug naar boven loop. Volgens mij verraad mijn gezicht anders gelijk dat ik iets heb geregeld.

'Wat heb je al die tijd gedaan? Moesten die folders nog gedrukt worden?' vraagt Wolfs me. Nu moet ik de perfecte smoes verzinnen.

Het is echt veel te lang geleden dat ik heb geüpdatet, maar vanaf nu probeer ik zo snel mogelijk dit verhaal af te ronden. Mijn inspiratie is weer terug, dus dat moet wel goed komen :)

Wanneer houdt het op? (FM)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu