Hoofdstuk 13

577 22 3
                                    

Zo snel ik kon nam ik mijn telefoon op. Helaas was het niet Wolfs zelf die me belde. Het was Twan die me belde. Nu ik wist dat hij het was leek zijn stem inderdaad wel een beetje op die van Tony.

'Zoals ik al had gezegd zou ik vandaag bellen om door te geven wat ik wil in ruil voor Wolfs. En denk eraan geen geintjes want hij gaat eraan. Hij zou niet de eerste zijn die ik zou omleggen. HAHAHA!' Ik kon er totaal niet om lachen. Ik wilde Wolfs gewoon weer terug. Mechels had me vanmorgen beloofd dat ze er ook alles aan zou doen om Wolfs levend terug te krijgen.

'Wat wil je van ons?' Vroeg ik hem. Hij lachte een beetje en vervolgde vervolgens zijn verhaal. 'Ik wil mijn broer terug, maarja dat zal niet gaan. Die achterlijke collega van jullie heeft hem overhoop geschoten!' Ik wist wel beter, maar ik ging er njet tegenin. Ik wilde Wolfs terug en wel zo snel mogelijk!

'Daarom neem ik ook wel genoegen met iets anders. Iedereen die jullie hebben opgepakt in Walibi wil ik bij me hebben. Jullie hebben 24 uur om ze vrij te krijgen. Morgen zal ik opnieuw contact opnemen met jou Eva van Dongen. Dan vertel ik je wat er verder gaat gebeuren. En denk eraan geen geintjes!'

Ik ben natuurlijk niet helemaal gek en vraag hem daarom ook: 'Hoe weet ik dan dat jij geen geintjes uithaalt met mij. Ik wil Wolfs aan de telefoon voor ik iets ga regelen. Ik wil eerst weten of hij nog leeft voor ik mevrouw Mechels ga vertellen wat je van ons wilt.'

'Prima! Je mag hem spreken, maar denk eraan houd het kort!' Ik hoorde hem lopen. Zijn voetstappen klonken hol. Hij zou vast in een loods zijn. Na een paar minuten. Die naar mijn idee uren leken te duren hoorde ik hem praten.

'Eva' klonk het heel zachtjes. Ik kon merken dat het hem moeite koste om te praten. Ik moest moeite doen om niet te gaan huilen. Ik ben zo blij dat hij nog leeft. We moeten echt opschieten met hem vinden! 'Wolfs luister naar me. Ik ga er alles aan doen om je weer veilig terug te krijgen, hoor je me! Ik mis je zo!' 'Eef doe je alsjeblieft voorzichtig! En schiet op ik houd dit niet lang meer vol.'

Direct daarna werd de verbinding verbroken. Ik was zo blij om even zijn stem te horen. Maar aan de andere kant deed dat me juist weer des te meer beseffen hoe erg ik hem eigenlijk mis.

Omdat ik dit deel toch al klaar had plaats ik hem maar vast ;)
Ik heb nog steeds geen titel, dus als je nog iets weet laat het vooral weten!

Wanneer houdt het op? (FM)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu