De rest van de avond bleef Wolfs zich vreemd gedragen. Ik wilde hem net gaan vragen wat er aan de hand was, toen hij er zelf over begon. "Eef, ik moet je wat vertellen."
De manier waarop hij sprak vertelde dat dit geen goed nieuws zou zijn. Ik schrok er een beetje van. Er zou toch niets ergs aan de hand zijn? Wolfs liep naar het aanrecht waar hij een brief vandaan haalde. Hij gaf de brief aan mij en ik begon met lezen.
Dag rechercheurtjes van mij,
Jullie weten niet wie ik ben en daar gaan jullie ook niet gauw achter komen. Wat vonden jullie van het lijk? Die had ik mooi toegetakeld hè? Weet dat dit niet de eerste en zeker niet de laatste zal zijn die ik zo toetakel. Vanaf nu moeten jullie goed om blijven kijken bij alles wat jullie doen. Ik zal er altijd en overal zijn. Ik weet alles van jullie en zal daar ook gebruik van maken. Ik ben overal en zie alles en het leuke is dat jullie mij niet zien, want jullie hebben geen idee wie ik ben. Morgen hebben jullie er weer een lijk bij. Om 12 uur zal Mechels jullie bij haar roepen om te vertellen waar de melding is. Let maar op mijn woorden! Ik wens jullie een fijne avond voor zolang dat nog zo zal gaan.
Groetjes, mijAls ik klaar ben met lezen lopen de tranen over mijn wangen. Wat zou er bedoeld worden met voor zo lang dat nog zo zal gaan? Ik wil het niet eens weten. Wolfs staat op en geeft mij een knuffel. "Wolfs ik wil dit niet meer! We hebben wel genoeg meegemaakt eerst met Daan en toen met de maffia. Ik kan het niet meer aan!"
"Rustig maar Eef! Samen gaan we dit oplossen net zoals we de rest hebben opgelost. Alles komt goed ik beloof het! Ik blijf bij je altijd."
Niet zo'n heel lang stukje, maar ik heb niet heel veel tijd. En ik wilde me er wel aan houden om elke dag te updaten.
Reacties zijn welkom!
JE LEEST
Wanneer houdt het op? (FM)
FanfictionDit verhaal gaat verder vanaf het einde van seizoen 9.