Je hoopte vast dat ik niks meer zou ondernemen, maar helaas. Ik kom altijd na wat ik zeg en ik stop ook niet voor ik heb wat ik wil. Die beveiliging hier is ook niks waard, want ik heb deze brief op Wolfs' deur geplakt. Ik ben zelfs nog even binnen gaan kijken. Maar ik wilde nu nog niet afmaken waar ik aam begonnen ben, want dan komt hij er wel heel makkelijk vanaf. Ik wil hem eerst nog even zien lijden voor ie aan z'n einde komt!
Ik wil dat jij Eva de relatie verbreekt tussen jullie. Anders is Wolfs niet de enige die ik zal vermoorden. Ik zal dan net zo lang door gaan tot er niemand meer over is waar jij om geeft. Dus ik zou maar doen wat ik zeg. Hij verdient jou niet. Ik hoop dat hij snel wakker wordt en jij hem het nieuws gaat vertellen. Ik ben benieuwd naar zijn reactie.
Oh en denk eraan. Ik heb alles in de gaten!
Na de brief te hebben gelezen, lopen de tranen weer over mijn wangen. Ik huil wel zonder geluid. Wolfs mag niet merken dat ik huil, als hij dat al mee kan krijgen. Ik weet echt even niet meer wat ik moet doen. Ik kan het toch niet uitmaken met Wolfs? Ik houd veel te veel van hem. Kan ik hem dat wel aandoen? En zeker als hij net wakker is geworden. Ik kan Mechels niet op de hoogte brengen. Die zou dan gelijk weten van onze relatie en dan kunnen we als dit allemaal toch goed afloopt niet meer samenwerken. Bovendien zou Mechels me gelijk overal buiten houden, omdat ik dan teveel ben betrokken. Nee ik weet het zeker. Ik moet dit alleen doen. Alleen zo kan ik er voor zorgen dat er alles aan gedaan wordt om Wolfs veilig te brengen. En dan kunnen we ook weer verder met onze relatie. Tenminste als Wolfs dat dan nog wel wil. Misschien heb ik hem wel zo gekwetst, door hem te vertellen dat het over is tussen ons, dat hij geen relatie meer wil.
'Nee niet meer aan denken!' spreek ik mezelf toe. Ik ga dit oplossen hoe dan ook. Ik zorg ervoor dat Wolfs niks overkomt! Nu alleen nog een goed plan van aanpak bedenken. Maar daar heb ik hoop ik nog even de tijd voor. Zolang Wolfs nog niet bij is gekomen, kan ik nog bij hem zijn.
JE LEEST
Wanneer houdt het op? (FM)
FanfictionDit verhaal gaat verder vanaf het einde van seizoen 9.