Arkadaşlar merhaba :))) Bu bölüm biraz uzun çünkü ikiye bölersem çok saçma uzunluklarda iki bölüm olacaktı.
Sıkılmayın lütfen <3 sizi seviyorum, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3
(Baekhyun)
Hayatının şimdiye kadarki en komik görüntüsü ne derseniz tabi ki şu an karşımda dövme mürekkebi yüzünden tam çıkmamış dikilen bir Chanyeol. Dün Minseok suyuna dövme için kullanılan bitkilerle karışık dövme mürekkebinden dökmüştü. Hayliyle de çıkması çok zordu.
Çabuk fark etmese daha da komik olurmuş aslında ama şu anki hali de yeterince komikti benim için. Dün gece bütün sarayı ayağa kaldırmıştı. Tabi ki ben bacağı yaralı olduğu için yürüyemeyen bir prenstim. Bu yüzden kimse benden şüphelenmemişti. Sabah özellikle onun bu halini görebilmek için kahvaltı yapmaya gelmiştim büyük salona.
Herkesten önce gelip masada yerimi almıştım. Benden sonra abim ve Luhan gelmişti. Yüzümde güller açıyordu tabi.
Çok geçmeden Chanyeol da salona gelmiş ve yerini almıştı.
"Kral Chanyeol, yüzünüze ne oldu? Kötü bir şey yoktur umarım."
"Evet, Kral Chanyeol, kötü bir şey yoktur umarım."
Abim ve Luhan'ın endişeli yüzü beni daha da mutlu ediyordu ama kendimi ele vermemek için suratımdaki gülümsemeyi sahte bir üzgün duruşa çevirmiştim.
"Dün gece bir şeyler olmuş olmalı yoksa Kral niye bu halde olsun ki?" dedim sahte üzüntüyle kıvrılan kaşlarımla.
Karşılığında aldığım tek şeyse Chanyeol'un ateş çıkartan gözleri olmuştu. Bana bakarak konuşmaya başladı.
"Dün gece suyuma dövme mürekkebi dökülmüş. Karanlıkta anlayamadım havluyu görmeseydim."
Tüm kelimeleri tane tane ve üzerine bastırarak kurması tabi ki de sinirdendi.
"Hizmetinizdeki tüm saray görevlilerini değiştireceğim. Böyle bir saygı-"
"Emin olun buna hiç gerek yok Kral Sehun. Zira görevlilerin yaptığını düşünmüyorum. Belki de dün gece odama bir köpek yavrusu sızmıştı."
Gözleri beni delip geçerken köpek yavrusuyla neyi kastettiğini anlamıştım. Aptal herif, ben köpek yavrusuna mı benziyordum!
"Öyle olmuş olmalı. Sarayda köpek beslemeyi severiz." Dedim alayla.
"Ben de yavru köpekleri severim ama uslu olanları."
Ama Chanyeol'un bakışlarına bir de abimin bakışları eklenmişti. Tamam, yakında gene ceza alacaktım sanırım çünkü anlamıştı abim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Love Without Me - Chanbaek - Mpreg
Fanficİki ayrı krallık, iki ayrı prens... Kader ikisini birleştirmek için elinden geleni yaparken ikisi birbirinden uzaklaşmak için elinden geleni yaparsa ne olur? Yeni bir chanbaek. Umarım severek ve beğenerek okursunuz.