Herkese merhaba <3<3<3<3<3
Birazcık işin içine sırlar girmeye başladı, umarım bölümler hoşunuza gidiyordur. Daha önce de dediğim gibi bu kitapta ne olacağını sırasıyla yazzmıştım, o yüzden sıraya sadık kalıyorum. yavaş yavaş gidecek kara bulutlar.
Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3<3<3<3
(Chanyeol)
Baekhyun'un konağından kendimi zor atmıştım dışarı. Evet, buraya gelirken hamile olduğunu biliyordum. Joohyuk haber vermişti.
Batan tüm umutlarım tekrar gün yüzüne çıkmıştı ve kalbim tekrar atmaya başlamıştı sanki. Buraya gelecek Baekhyun'u düğünden vazgeçirecek ve onunla hayatımı birleştirecektim, tüm hayalim buydu. Ancak... Ancak şimdi bebeğimiz yoktu.
Baekhyun ona kıymış mıydı? Yapmadığını söylemişti ama o şişe?
Kafam çok karışıktı. Kimsenin olmamasını fırsat bilerek bahçedeki golün kenarındaki bir taşa oturdum. Neden bu kadar ağır bir bedel ödemiştim?
Kendimi affettirmek için gelmiştim Silla'ya ama şimdi ne olacaktı? Baekhyun çoktan nişanlanmıştı. Bebeğimi kaybetmiştim.
Bir yarım kesinlikle Baekhyun yapmadı diyordu ama diğer yarım ise benden intikam almak istediği için yapmış olabileceğini söylüyordu.
Ne olmuş olursa olsun Baekhyun'un o adamla evlenmesine izin veremezdim. Bu evliliğin olmaması için elimden ne gelirse de yapardım.
**************
"Kralım iyi olduğunuza emin misiniz?"
"Evet Jongdae, gidelim hadi. Joohyuk bizi kapıda bekliyor."
Tüm gece gözüme uyku girmemişti ama bugün Lord Kang hakkında araştırma yapacaktık. Lord Kang'ın mal varlıkları arasında dikkatimi çeken bir şey olmuştu. Silla'da ikinci bir konağı vardı ve şehre de oldukça uzaktı. Fakir bir kasabada olduğunu da öğrenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Love Without Me - Chanbaek - Mpreg
Fanfictionİki ayrı krallık, iki ayrı prens... Kader ikisini birleştirmek için elinden geleni yaparken ikisi birbirinden uzaklaşmak için elinden geleni yaparsa ne olur? Yeni bir chanbaek. Umarım severek ve beğenerek okursunuz.