Merhaba herkese <3<3<3<3
Yorumlarınız özledim açıkçası, önceki bölüm çok azdı :/ beni yanlış anlamayın lütfen, sadece çok mutlu oluyorum ve iletişim kurabiliyoruz <3
Bundan sonraki bölümler kaos, düğüm çözülüyor <3<3
Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3<3<3
Kahvaltının ardından talim için hazırlanan bahçeye geçmiştik hep birlikte. Minseok şu sıralar yanımda olduğu için şanslıydım. Komutan Jongdae ve Joohyuk'un takip etmesi gereken olaylar oluyordu sürekli.
Mecburen Lord Haneul'un yanındaki minderde oturdum çadıra varınca. Bana sürekli bir şeyler anlatıyordu ve benim tek yapabildiğim kafamı sallamaktı. Arada gözüm Chanyeol'a kaydığında onun da bana baktığını görüyordum.
"Majesteleri her şey hazır." Dedi Komutan Jongin yanımıza gelerek.
Abim gülümseyerek Luhan ile olan konuşmasına ara verip bize döndü.
"Kimler başlamak ister?"
"Sizin için de uygunsa ben başlamak isterim. Lord Kang, Prens Baekhyun yerine karşıma geçer misinz?" dedi Chanyeol keyifle.
Tabi bundan sonrası onun için eğlenceli olacaktı belki de. Yıllardır çok sıkı bir eğitim alıyordu. Zaten yapılı vücudundan da belliydi bu. Savaşlarda aldığı izler dışında hiçbir aykırılık yoktu.
"Prensim, izninizle."
Lord Kang ayağa kalktıktan sonra abime de selam verdi.
"Majestelerini utandırmak istemem ama biliyorsunuz ki ben tüccar bir ailede büyüdüm, silahlarla aram iyi değil."
"Elbette, bunu göze alacağım." Dedi Chanyeol ve Komutan Jongdae'nin uzattığı kılıcını eline aldı.
Komutan Jongdae aynı şekilde Lord Haneul'a da kılıç uzatyı ve selam verip geri çekildi. Abim de daha yakından izlemek için ayağa kalkmıştı. Luhan ile baş başa kalınca kocaman gülümsedim ona.
"İkizler nasıl?"
"Süt anneleri olduğu için geceleri biraz daha rahatım ama çok zorlanıyorum." Dedi gülerek.
Tahmin edebiliyordum nasıl hissettiğini çünkü yeğenlerim bana çekmişti sanırım. Sürekli ya ağlıyorlardı ya da etraflarında annelerini istiyorlardı. Hele ki Prenses Somin... Ah, onun susması için neredeyse tüm saray birlik oluyordu bazen.
Prens Namjoon ise daha sakindi ama kız kardeşi ağlamaya başlayınca onu izleyip o da ağlıyordu. İkiz olmalarının bir handikabıydı bu.
"Sen nasılsın Baekhyun? Kral Chanyeol ile aranız pek iyi değil gibi görünüyor."
Bu sru istemsizce suratımı asmama sebep olmuştu. Aslında dışarıdan hala böyle gözükmesi bizim için iyiydi. Şimdi öyle bir cevap vermeliydim ki hiçbir şey belli etmemek zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Love Without Me - Chanbaek - Mpreg
Fanficİki ayrı krallık, iki ayrı prens... Kader ikisini birleştirmek için elinden geleni yaparken ikisi birbirinden uzaklaşmak için elinden geleni yaparsa ne olur? Yeni bir chanbaek. Umarım severek ve beğenerek okursunuz.