Birleşen Parçalar

988 124 113
                                    



Herkese Merhabalar <3<3<3<3<3<3<3 

Sınavım mükemmel geçti ve geçtim. Destek olduğunuz için hepinize çok ama çok teşekkür ederim <3<3<3<3<3<3<3<3<33<33

 Bu bölüm geçiş bölümü ve biraz kendime gelme bölümü, çünkü biraz ara vermiştim. 

Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3















Saraya gelir gelmez beni odama almışlardı ve hekimler hemen müdahele etmişti. Kolum incinmişti bu yüzden sert bir şekilde sarmışlardı ve hareket ettirmemem gerekiyordu.

Tüm bunlara tezat aklımda hala Lord Kang'ın vücudunda hissettiğim o şey vardı. Neydi o?

"Joohyuk, Chanyeol ile buluşmam gerek." Dedim başımda bekleyen askerime.

Odamda kimse yoktu şu an.

"İsterseniz hemen haber vereyim fakat gündüz olması pek hoş olmayabilir prensim."

"Haklısın, haber ver yemekten sonra gölün yanına gelsin."

Joohyuk önümde eğilip hemen odamdan çıktı. Onun çıkmasıyla elinde tepsiyle görevli kızın girmesi bir olmuştu.

"Onlar ne?" dedim tepsideki sürahi ve bardağa bakarak.

En nefret ettiğim şey olmuştu neredeyse.

"Su majesteleri, odanızda bulunsun diye getirdim."

"Çıkar, istemiyorum. Odama bir daha sürahi gelmeyecek." Dedim sert sesimle.

Kız tuhaf tuhaf bakmaya başlayınca daha da sinirlenmiştim.

"Duymadın mı? Götür!"

Kız masaya bıraktığı tepsiyi aceleyle alıp dışarı çıktı hemen. Kesinlikle Minseok kadar becerikli değildi. Halden anlayan birisi de değildi. Neden bu kız gelmişti yanıma anlamıyordum, koca sarayda başkası yok muydu!











*******************










Don't Love Without Me - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin