Güzel Za(m)anlar

1.1K 78 110
                                    


Merhaba <3<3<3<3 

Sanırım bir sonraki bölüm final olur ama birkaç tane özel bölüm atarım<3<3<3 Desteğiniz için çok teşekkürer, her seferinde yorumlarınızn bildirimleri ve tabi oylarınızın, beni çok mutlu ediyor. 

Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3













(6 ay sonra) (Baekhyun)


"Chanyeol, Taehyung uyudu." Dedim kucağımdaki bebeğimi mindere bırakarak.

Biraz bahçede gezelim demiştik, yorulunca da çardaklardan birine oturup bebeğimizle ilgilenmiştik.

Taehyung temiz havayı çok sevmiş olmalı ki biraz oyundan sonra uyuyakalmıştı.

"Acaba bu akşam annem mi ilgilense torunu ile?"

Şaşkın gözlerimle ona baktım.

"Etrafta bir sürü kişi varken bunu söylediğine inanamıyorum!" dedim fısıldayarak.

Chanyeol ise kıkırdadı ve aramızdaki minderde uyuyan oğlumuzun saçlarını okşadı. Çok sağlıklı ve yapılı bir bebekti. İştahı da çok yerindeydi, ne versek yiyordu.

"Bence bir şey olmaz, annem de özlemiştir hem."

Aslında iyi olabilirdi, yani uzun zamandır birbirimize cidden yeteri kadar vakit ayıramamıştık. Elbette dayanamayıp çok kısa sürelere sıkıştırmıştık.

"Minseok, prensi kraliçeye götürür müsün? Bu gece orada kalsın."

Minseok hemen onaylayarak uyuyan bebeğimi kucağına alıp bir grup görevliyle oradan uzaklaştı.












***************











"Chany-mmh!"

Odamıza girer girmez belimi saran kollarla ve dudaklarıma kapanan dudaklarla neye uğradığımı şaşırmıştım. Kalçam arkamdaki dolaba yaslanmış bir halde ona karşılık vermeye çalışıyordum.

Don't Love Without Me - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin