Uzun Za(M)andır Beklenen An

1.6K 132 129
                                    


Mehaba <3<3<3<3

 Aslında çok bir şey söylemeyeceğim, sadece umarım tatmin edici yazabilmişimdir çünkü uzun zamandır smut yazmadım. Bu tek smut değil. 

Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3













"Şimdi gerçekten kafayı yedim! Hayal görüyorum!" dedim hızla elimi ağzıma götürürken.

"Hayal değil, seni öptüm ve şimdi elini çekersen devam edeceğim."

Bu benim tanıdığım Chanyeol olamazdı! Ona karşı koymalıydım! Bu doğru değildi, iki soylunun evlenmeden birlikte olması doğru değildi! Hele ki bir kralın hareminden olmayan biriyle birlikte olması!

Her şeye rağmen zarifçe bileğimi kavramış ve dudaklarım üstündeki elimi yavaşça aşağı çekmişti. Aramızdaki az mesafeyi tekrar kapatmış ve dudaklarımızı birleştirmişti ikinci kez. Beklemeden üst dudağımı kavramıştı ve hızlıca emiyordu.

Vücuduma yayılan yüksek sıcaklık bunun kesinlikle bir rüya olmadığını söylüyordu bana. Tek koluyla belimi kavramış ve beni kendi üstüne çekmişti. Neredeyse kucağında oturuyordum ve mecburen omuzlarına tutunmak zorunda kalmıştım. Boşta kalan elini de yanağıma yerleştirip okşamaya başladı.

Bunun anlamı neydi? Chanyeol gerçekten beni seviyor muydu? Hayır, şu an sarhoştu ve ona ne yaptığını söylemem gerekiyordu!

Tüm gücümle omuzlarını tutarak onu uzaklaştırdım kendimden. Kaşlarını çatarak biraz da soluk soluğa bana bakıyordu.

"Bu doğru değil Chanyeol. İkimiz de soyluyuz ve sen sarhoşsun. İsteye-"

"Sarhoş falan değilim ben! Görmüyor musun Baekhyun?" dedi ve omzundaki ellerimden birini kalbinin tam üstüne koydu. Hanbok olmasına rağmen kalp atışlarını hissediyordum.

"Sadece senin yanındayken böyleyim ben. Ne yaptığımın farkındayım. O kadar uzun zamandır aklımdasın ki artık dayanamıyorum. Sana en yakından dokunmak istiyorum, sen de beni severken sevmek istiyorum seni!"

Chanyeol beni seviyordu. Benim onu sevdiğim gibi.

"S-sana nasıl inanayım? Tüm o söylediklerin! Ben sessizce içimde yaşayacakken sevgimi neden değişmeye başladın?"

Chanyeol serin bir nefes aldı.

"Haklısın, izin ver kanıtlayayım. Ben ilk defa böyle hissediyorum Baekhyun ve bunun tek sebebi sensin."

Karşımdaki bedenin sadece vücudu değil sözleri de beni etkisi altına almaya başlamıştı. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum ama kendiliğinden kapanan gözlerim çoktan cevabımı vermişti. Belimi tutak kol sıkılaşmış ve beni iyice kucağına yerleştirmişti.

Çok geçmeden hissettiğim dudaklar hayal ettiğimden daha güzeldi. Üst dudağım tamamen onun kontrolündeyken boş durmamaya karar verdim. Chanyeol'un alt dudağını kavradım ben de. Omuzlarında duran ellerimi yanaklarına çıkardım ve sanki mümkünmüş gibi ona daha çok yaklaştım.

Don't Love Without Me - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin