Merhaba <3<3<3
Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3<3
(Chanyeol)
Bir süredir kendimi tutmaya çalışıyordum uyandığımdan beri ama inlememe ramak kalmıştı.
Sabah güzel bir şekilde Baekhyun'dan önce uyanmış ve biraz onu izlemiştim. Hamilelik sanki onu daha da güzelleştirmişti.
Biraz da karnını sevdikten sonra huysuzlandığı için tekrar uyuyormuş gibi yapmıştım.
Beni minik öpücükleriyle uyandırmasını bekliyordum. Aslında beni yanıltmamıştı ve önce yüzümün birkaç noktasına minik minik öpücükler bırakmıştı. Sonra da dudağımda oyalanmıştı.
Tam uyanacakken beklemediğim bir şey yapmıştı. Üzerime çıkmış ve boynumu öpmeye başlamıştı. İlk başlarda tatlı gelse de hareketleri sertleşince işin ciddiyetini anlamıştım.
Belki biter diye bekliyordum ama hayır, Baekhyun'un duracağı yoktu. Organımın üzerinde hareket eden kalçası beni zor durumda bırakıyordu.
"B-baekhyun?" dedim nihayet gözlerimi aralayarak.
Omuzlarımdan destek alarak kafasını boynumdan kardırmış ve bana kocaman gülümsemişti.
"Nihayet uyandın! Tek başıma devam edeceğim sanmıştım!"
Uzanıp tekrar dudaklarıma yapıştı. Ellerim alışkanlık olarak belini bulmuştu ama buna devam edemezdik. Henüz hamile olduğunu yeni öğrenmiş sayılırdık ve ben bebeğimin zarar görmesini istemiyordum.
Kendimi geriye çekerek dudaklarımızı ayırdım. Bayık gözleriyle bana bakıyordu. Yemin ediyorum ki eğer hamil olmasaydı günlerce bu odadan çıkmazdık.
"Ahh!"
Bir eliyle aniden organımı sıkınca inlememe engel olamamıştım. Sinsice hala gülümsemeye devam ediyordu bir de!
Belindeki ellerimi sıkılaştırarak onu hızla altıma alıp yerlerimizi değiştirdim.
"Sonunda sevişebileceğiz!"
Bu dediğine kıkırdadım ve hızla üzerinden çekildim. Baekhyun'un açtığı içliğimi düzelttikten sonra yataktan kalktım.
Kaşları çatıktı ve meraklı gözlerle bana bakıyordu.
"Hamile olduğunu unutuyorsun güzelim, dikkat etmeliyiz." Dedim yüzüne uzanıp yanağını öperken.
"Ben sevişmek istiyorum!"
Yakamdan kavrayıp kendine çekmek için bana uzanmıştı ama neyse ki zamanında geri çekilebilmiştim.
"Buraya gel Chanyeol!"
Yataktan kalkmak için hamle yapacağı sırada hızla odamızın kapısını açtım. Dışarıda bekleyen görevlilerden birini yanıma çağırdım.
"Majesteleri yıkanacak, suyu hazırlayın ve birkaç kişi de yardım etsin."
Önümdeki kız başıyla arkasındaki birkaç görevliye işaret verdi ve benimle birlikte içeri girdiler. Çoktan yataktan kalkmış sevgili eşim hala sinirle bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Love Without Me - Chanbaek - Mpreg
Fanficİki ayrı krallık, iki ayrı prens... Kader ikisini birleştirmek için elinden geleni yaparken ikisi birbirinden uzaklaşmak için elinden geleni yaparsa ne olur? Yeni bir chanbaek. Umarım severek ve beğenerek okursunuz.